Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Facebookin palvelimet ulos jenkeistä ja homma ratkeaa sillä. Ei jenkkien lait päde muualla kuin jenkeissä, et todennäköisesti saa sakkoja ajokortitta ajosta vaikkei sulla ole jenkkiläistä ajokorttia.

Facebookin palvelimet ulos jenkeistä ja homma ratkeaa sillä. Ei jenkkien lait päde muualla kuin jenkeissä, et todennäköisesti saa sakkoja ajokortitta ajosta vaikkei sulla ole jenkkiläistä ajokorttia.

tuskimpa ihan noin ykinkertaista. Facebook esim on ihan virallinen jenkkeihin rekisteröity firma, joten sen (ehkä) voidaan katsoa hallinnoivan kyseisiä sivuja vaikka palvelimet olis kiinassa, eli ei taida onnistua piratebay -tyyliset kikkailut jossa palvelimet siirretään vain muualle.

Lensikö tonne pusikkoon nainenkin? Kun katsoo hidastettuna, niin näyttäisi siltä.
Mun mielestä se on vaan joku peitto tms. eikä ihminen..

On toi faijakin vähän sekasin tossa kun kylmästi hyppää pystyyn, nostaa housut ylös ja lapsen maasta ja kääntyy takaisin autoa kohti. Varmaan tuli se sama reaktio kun ulkona liukastuessa, pakko nousta äkkiä ylös ja vilkasta ympärilleen ettei vaan kukaan nähnyt ja esittää ettei sattunu yhtään... ;)

Se on kai näissä muhammettilaisten välisissä ampumakilpailuissa uskona, jotta sen puolen kuulat osuvat suoremmin ken sitä enemmän pyytää. Kuitenkaan tuon videon miespääosan esittäjän roolisuoritus ei jostain syystä vakuuta. Hiukan räsynukkemainen esiintyminen, mikä toki onnistuu jos on laiha sekä vailla suoria luita. Fn'G.

Kuitenkaan tuon videon miespääosan esittäjän roolisuoritus ei jostain syystä vakuuta. Hiukan räsynukkemainen esiintyminen, mikä toki onnistuu jos on laiha sekä vailla suoria luita. Fn'G.

Feikki? :face: kotisalapoliisit pönkittämässä omaa tärkeydentuntua kun pääsee ensimmäisenä epäilemään? seuraavaksi taas 911-conspiracy dvd taas pyörimään ja katsotaan salaliittoteorioita ja feikkitodistuksia kotisohvalta ennenkuin pohditaan salaliitto.comin keskustelupalstoilla sitä onko kuussa käyty vai ei. tarviiko joka toiseen videoon jonkun tulla kasvattamaan nettimunaa?

anyway tossa videossahan T55-vaunun lataaja joko mokaa jotakin tai ammus/laukaisukoneiston toimintahäiriö jonka seurauksena räjähdys ei purkaudu putkesta vaan vaunun sisälle. Johtajan luukussa istuva muhammed lähtee sen voimasta sitten lentoon.

edit: jos tykkää bf3:sta niin hauska video. toisaalta voi olla feikki...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sinä taas erkjetter olet trolli, tahtomattasi. Onnistuit juuri yhden kommentin perusteella esittämään aika lailla kaikki stereotypiat sisältävän henkilöanalyysin, mutta teit sen varsin lapsellisella tavalla. Nettimunan kasvatus? Ei minulta. Lisättäköön vielä, että tuo on ehkä yksi niistä kolmesta videosta mihin olen koko kattavan internethistoriani aikana kommentoinut "fake". Ei mua kiinnosta pätkääkään sun salaliittokomis, itsestäänselvät kusetukset eli viraalimainokset. Tämmöinen rajalla oleva tapaus on paljon kiinnostavampi.

Tuo sinun kuvauksesi on se mikä itsellänikin tuli mieleen ja siltä se näyttää, melkein. Joku siinä hahmossa, liikkeessä tai videossa pistää vain itselläni silmään niin, että takaraivossa kaikuu "feikki". Vaikka kuinka muistelee kuvauksia maailmansodista joissa paine repii vaatteet päältä ei se siltikään näytä minun silmään siltä miltä pitäisi. Vähän sama vaikutus kun tietokonepelissä tekstuurit bugaa ja immersio katoaa välittömästi, vaikka tietää mitä on "oikesti" katsomassa.

Lisäksi tuo lähde. Islamisti-kanava joka lähettää sotapropagandaa, ei saa ainakaan itsessäni aikaan sellaista luottamusta, että olisin sinun laillasi valmis väittämään kaiken internetistä löytyvän olevan totta.

Oletko sä nyt ihan puusilmä, totta munassa toi video on aito. Olen nähnyt varmaan kymmenen tuollaista videoita, jossa tankin päältä lennetään ja se on ihan samanlaista, joskin jätkät lentää oikeasta miinasta kymmeniä kertoja korkeammalle. Huoh.

Katso vaikka lähinnä kameraa seisovan miehen huivia, joka liikkuu paineen voimasta? Ovatko ne senkin feikkanneet, vai tarkoitatko että tuota räsynukkemiestä ei ollenkaan ole? Mikä siis on feikkiä, koko räjähdys vai vain tuo mies joka lentää siinä päällä?

Ja vielä viitateten tuohon laukaisuvirheeseen, niin putken päästä palaa räjähdyksen jälkeen liekki, joten hyvinkin todennäköistä, että ammus räjähti putkeen (vai osasivatko feikata senkin ja ottivat huomioon sen Adoben After effects ohjelmalla?)

Mikä järki on feikata tuollainen video?

Sinä taas erkjetter olet trolli, tahtomattasi. Onnistuit juuri yhden kommentin perusteella esittämään aika lailla kaikki stereotypiat sisältävän henkilöanalyysin, mutta teit sen varsin lapsellisella tavalla. Nettimunan kasvatus? Ei minulta. Lisättäköön vielä, että tuo on ehkä yksi niistä kolmesta videosta mihin olen koko kattavan internethistoriani aikana kommentoinut "fake". Ei mua kiinnosta pätkääkään sun salaliittokomis, itsestäänselvät kusetukset eli viraalimainokset. Tämmöinen rajalla oleva tapaus on paljon kiinnostavampi.

Tuo sinun kuvauksesi on se mikä itsellänikin tuli mieleen ja siltä se näyttää, melkein. Joku siinä hahmossa, liikkeessä tai videossa pistää vain itselläni silmään niin, että takaraivossa kaikuu "feikki". Vaikka kuinka muistelee kuvauksia maailmansodista joissa paine repii vaatteet päältä ei se siltikään näytä minun silmään siltä miltä pitäisi. Vähän sama vaikutus kun tietokonepelissä tekstuurit bugaa ja immersio katoaa välittömästi, vaikka tietää mitä on "oikesti" katsomassa.

Lisäksi tuo lähde. Islamisti-kanava joka lähettää sotapropagandaa, ei saa ainakaan itsessäni aikaan sellaista luottamusta, että olisin sinun laillasi valmis väittämään kaiken internetistä löytyvän olevan totta.

pääsit taas käyttämään kivoja internet-iskulauseita joiden tarkoitus ei ole tietenkään kuin päästä esittäytymään coolina, eli juurikin nää "fake" "troll" jnejne.

sun perustelut on kyl parhaita:
1.mun takaraivossa kaikuu
2.oon kuullu juttuja toisesta maailmansodasta
3.youtube-video jonka kuvaus on arabiaksi, eli yhdellä maapallon käytetyimmistä kielistä, on automaattisesti islamistikanavan-sotapropaganda

pidän tästä videot-ketjusta joten homma on mun osalta käsitelty, lisää videoita kiitos.

edit: Modet, onko mahdoton ajatus lisätä ketjun otsikkoon/sääntöihin joku feikki-trollaus kielto. harmittaa kun nää video ja kuvaketjut on täynnä feikki/wanha/konsta/oli 4560sivua sitten jo -posteja.

sori ot :face:

Erona meissä on se, että minä esitin mielipiteen ja sinä haet huomiota keskittymällä minuun henkilönä sanomatta yhtään mitään videosta. Kumpi on nolompaa, luulla videon olevan muunneltu (edelleen se näyttää siltä minun silmiin. huom. NÄYTTÄÄ, subjektiivinen mielipide.) vai se, että ottaa henkilökohtaiseksi missiokseen tyrmätä jokaisen joka niin tekee. Noloutta lisää se, että naamioi oman coolin egotuksensa kääntämällä sen päinvastaiseksi.

1. Musta tuntuu on mielipide, paras mihin tällaisessa pääsen. En osaa tehdä tämän tarkempia videoanalyyseja: kun pysäytän videon 2:04 kohdille niin se ei vain näytä aidolta ihmiseltä minun silmiini.
2. Oma suppea tietoni tästä mailmasta toimii lähteenä omaan mielipiteeseeni, en ole valitettavasti nähnyt niitä kymmeniä videoita samasta aiheesta enkä edes googlella löytänyt. Terminator voi toki linkittää jos niitä on jossain käsillä.
3. Youtube kanava jonka kaikki videot on arabiaksi, niissä on aseita, ammuskelua, sotavankeja ja räjähtäviä tankkeja. Reportaasin ja propagandan ero on aika häilyvä.

Mä kannattaisin kanssa sitä trollauskieltoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1. Musta tuntuu on mielipide paras mielipide mihin tällaisessa pääsen. En osaa tehdä tarkemia videoanalyyseja.
2. Oma suppea tietoni tästä mailmasta toimii lähteenä omaan mielipiteeseeni, en ole valitettavasti nähnyt niitä kymmeniä videoita samasta aiheesta enkä edes googlella löytänyt. Terminator voi toki linkittää jos niitä on jossain käsillä.

1. Ehkä tosiaan voisi lopettaa tässä ketjussa nämä "mun mielestä tämä on feikki, mutta en osaa perustella sitä" jauhamiset...
2. Et pääse sinne, se on invite-only saitti, raaka kuin mikä

ja kyllä, olen voittanut näitä feikki-vai-ei väittelyitä sillä väitän, että näen tarkasti monesta videoista ovatko ne aitoja vai ei. Kaatumisvideo:

http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=22298

-väittely kaatui lopulta siihen, että olin oikeassa videon olevan feikki. Ja sehän oli AIVAN selvästi feikki:

http://www.pakkotoisto.com/netistae...-vai-aito-kaatumisvideo-gallup-2/#post2977490

Back
Ylös Bottom