Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Facebookin palvelimet ulos jenkeistä ja homma ratkeaa sillä. Ei jenkkien lait päde muualla kuin jenkeissä, et todennäköisesti saa sakkoja ajokortitta ajosta vaikkei sulla ole jenkkiläistä ajokorttia.
Mun mielestä se on vaan joku peitto tms. eikä ihminen..Lensikö tonne pusikkoon nainenkin? Kun katsoo hidastettuna, niin näyttäisi siltä.
Kuitenkaan tuon videon miespääosan esittäjän roolisuoritus ei jostain syystä vakuuta. Hiukan räsynukkemainen esiintyminen, mikä toki onnistuu jos on laiha sekä vailla suoria luita. Fn'G.
Sinä taas erkjetter olet trolli, tahtomattasi. Onnistuit juuri yhden kommentin perusteella esittämään aika lailla kaikki stereotypiat sisältävän henkilöanalyysin, mutta teit sen varsin lapsellisella tavalla. Nettimunan kasvatus? Ei minulta. Lisättäköön vielä, että tuo on ehkä yksi niistä kolmesta videosta mihin olen koko kattavan internethistoriani aikana kommentoinut "fake". Ei mua kiinnosta pätkääkään sun salaliittokomis, itsestäänselvät kusetukset eli viraalimainokset. Tämmöinen rajalla oleva tapaus on paljon kiinnostavampi.
Tuo sinun kuvauksesi on se mikä itsellänikin tuli mieleen ja siltä se näyttää, melkein. Joku siinä hahmossa, liikkeessä tai videossa pistää vain itselläni silmään niin, että takaraivossa kaikuu "feikki". Vaikka kuinka muistelee kuvauksia maailmansodista joissa paine repii vaatteet päältä ei se siltikään näytä minun silmään siltä miltä pitäisi. Vähän sama vaikutus kun tietokonepelissä tekstuurit bugaa ja immersio katoaa välittömästi, vaikka tietää mitä on "oikesti" katsomassa.
Lisäksi tuo lähde. Islamisti-kanava joka lähettää sotapropagandaa, ei saa ainakaan itsessäni aikaan sellaista luottamusta, että olisin sinun laillasi valmis väittämään kaiken internetistä löytyvän olevan totta.
1. Musta tuntuu on mielipide paras mielipide mihin tällaisessa pääsen. En osaa tehdä tarkemia videoanalyyseja.
2. Oma suppea tietoni tästä mailmasta toimii lähteenä omaan mielipiteeseeni, en ole valitettavasti nähnyt niitä kymmeniä videoita samasta aiheesta enkä edes googlella löytänyt. Terminator voi toki linkittää jos niitä on jossain käsillä.
Kova vasen!