Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

e: seuraavassa tempussa lasia alta lyövässä kädessä on kolikko jo valmiina (näkee jopa kuvassa kun stoppaa sopivasti), arvelisin, että päällä olevista kolikoista kaksi on puolikkaita, jotka napsahtavat toisiinsa kiinni lentäessään.

Noinhan se menee. Tasan kolmen minuutin kohdalla kun kaveri asettelee kolikot pöydälle, huomaa kun tarkasti katsoo että kaksi kolikoista on toisissaan kiinni. Pienestä iskusta nämä kolikot napsahtaa päällekkäin, niissä on joku mekanismi joka vetää puolikkaat päällekkäin. Taas kun nokka ruudussa kiinni tiirailee niin se toinen pöydän päällä olevista kolikoista on selvästi toista paksumpi. Hidastuksesta tosiaan näkyy kun siinä pöydän alla olevassa kädessä on jo kolikko valmiina.

*Pätemishymiö*

Toi silppurin toiminta on kyllä pirun siistii katottavaa, oikeesti... Miettikää nyt miltä tuntus mennä ite seisoo tohon keskelle?! :D

Discoveryltä on tullu vähän väliä viimese vuoden aikana tosta juttua. :rock:

[E] Hidas... ajatuksissani.

Nyt tulee mauttomin kommentti ikinä, mut miettikää jos Hitlerillä olis ollut suihkujen sijaan tommoinen.

ps. ei herneitä, tapahtunut mitä tapahtunut, vain spekulaationa

Miettisin, että jauheliha ois paljon halvempaa.

Noi kaks videoo on hienointa mitä oon nähnyt sitten ensimmäisen seksikokemukseni.

...Ei, kyllä noi on hienointa mitä mä oon ikinä nähny.

Back
Ylös Bottom