Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Tuli toiseks myös miss universum- kisoissa.

Kaunis on tyttö mutta ei hän Bahaman MU -kisassa viime vuonna kylläkään ollut top15 joukossa, kakkosena eli 1st runneruppina kruunattiin Ada de la Cruz Dominikaanisesta tasavallasta.

Kristina kuului myös Nu Virgos -kolmikkoon muutaman kuukauden vuonna 2006, ryhmähän tunnetaan myös nimellä Via Gra. :)

Laitetaas yksi klippi kyseiseltä porukalta kun videotopikissa ollaan, tosin uudempi kuin tuo -06 eli Kristina ole enää tässä mukana. Noh eivätpä nämäkään tytöt mitään kauhean rumia ole haha, onpa mukana myös Miss Venäjä vuodelta 2006 eli Tatiana Kotova, liittyi ryhmään 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=z8E9wqNqzDE

Toinenkin vielä:

http://www.youtube.com/watch?v=78AJ8yIycTs

Ukrainalaista naiskauneutta löytyy myös SMS -nimisestä tyttöryhmästä, jossa esiintyvä tummaverikkö Marina on myös osallistunut aikanaan Ukrainan missikisailuun, en ole ihan varma menestyikö mutta en ihmettele jos niin olisi tapahtunut:

http://www.youtube.com/watch?v=9jygOEKieLI

-H

Kaunis on tyttö mutta ei hän Bahaman MU -kisassa viime vuonna kylläkään ollut top15 joukossa, kakkosena eli 1st runneruppina kruunattiin Ada de la Cruz Dominikaanisesta tasavallasta.

Siis mitäääääh!? Ihan oikeessa oot, mutta miten mä oon voinut elää tässä luulossa, että Krisse tuli toiseksi. Ne oli vielä sen Venezuelan tytön kanssa mun lemppareita ja olin hyvilläni kun parhaat voitti. Oon vielä ihan 100% varma, että oon lukenut jostain englanninkieliseltä missisivustolta, että Kristina jäi toiseksi sen takia, kun sen kasvot on liian nuoren näköiset. No aika hämmentävää :confused:

sorry:offtopic:

ekassa parissa minuutissa jo leuka tipahtaa.

1:40 alkava temppu on aika varmasti magneettinen sormus ja kolikko. Sälli ravauttaa kupista kolikon ylös, ja sormuksen magneetti pitää sen lasin alapinnassa, kunnes kättä nostetaan. Käden alle jääneen kolikon piilottaminen on taikurille helppoa (saattaa hyvinkin jäädä sormukseen kiinni). Pitääpä katsella loppujakin sillä silmällä.

e: seuraavassa tempussa lasia alta lyövässä kädessä on kolikko jo valmiina (näkee jopa kuvassa kun stoppaa sopivasti), arvelisin, että päällä olevista kolikoista kaksi on puolikkaita, jotka napsahtavat toisiinsa kiinni lentäessään.

1:40 alkava temppu on aika varmasti magneettinen sormus ja kolikko. Sälli ravauttaa kupista kolikon ylös, ja sormuksen magneetti pitää sen lasin alapinnassa, kunnes kättä nostetaan. Käden alle jääneen kolikon piilottaminen on taikurille helppoa (saattaa hyvinkin jäädä sormukseen kiinni). Pitääpä katsella loppujakin sillä silmällä.

e: seuraavassa tempussa lasia alta lyövässä kädessä on kolikko jo valmiina (näkee jopa kuvassa kun stoppaa sopivasti), arvelisin, että päällä olevista kolikoista kaksi on puolikkaita, jotka napsahtavat toisiinsa kiinni lentäessään.

AIJAA :O
Eikö se ollutkaan taikuutta vaan huijaamista?!?!

Nojoo.
Ei vaadi kauhesta aivoja että osan tempuista pystyy teorissa ajattelmaan, miten se tehdään.
On noita nyt aikasemminkin tehty.

Tuo kaveri vain osaa homman todella hyvin ja saa näyttämään hienolta.
Joten mukavaa katseltavaa!

Kattele sinä ihan keskenäs noita taikatemppuja silläsilmällä :D

Ei kai tuossa muuta kun magneettisormukset ja vähän näperrelty "lasipöytää".

Niin, eihän tuollainen temppuilu muuta vaadikaan ;)

edit. Usein noiden taikatemppujen tekniikka menee muuten aivan eri tavalla kuin päältä päin katsoen luulisi.

Perkele.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom