Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ei helevata hauskin ja hienoin vapari mitä ikinä olen nähnyt: http://www.youtube.com/watch?v=1to5JO5-zfY&feature=channel_page. Taitaa jäädä Kaitsukin kakkoseks.

Mummy.jpg

Tää on varmaan ollut täälä jo aikasemmin, mutta meni äsken niin pahasti rahkat väärään kurkkuun kun ukko rupes kipittämään niin pakko postaa :hyper:

http://www.youtube.com/watch?v=1to5JO5-zfY&feature=related

Jooh btw. mitähän konsta mahtaa tarkoittaa? Oli kyllä tiedossa, että bodyaiheisia kuvia on täällä ennekin jaettu, mutta ei kai se vielä kiellettyä ole. Ei nääs kaikki ole lukenut pakkiksen joka nurkkaa läpi. Eniweis so sorry.

Miten niin? Kuritettiinko sitä karhua jotenkin?
IMO sama asia kun mä opetan koiralleni temppuja. Kyllä mun mielestä tuo karhu nauttikin tuosta ja varmasti tuota yksilöä ruokitaan oikein ja hoidetaan asianmukaisesti.
:offtopic: Vähän kuule veikkaan että ei ruokita ja hoideta ihan asianmukaisesti. En nyt ala etsimään mutta on niitä videoita ollut missä rääkätään noita showkarhuja jossakin puolassa tai vastaavassa maassa ja kuljetetaan vitulliset ketjut kaulassa ja päässä. Muutenkin tyyliä haulikko kurkussa kiinni jos oppi ei mennytkään perille vaan karhu sattuukin näyttämään sen puolen itsestään jonka luonto on sille luonut. Karhua ei ole tarkoitettu sirkukseen (turha vinkua ettei mitään eläintä ole tarkoitettu lemmikiksi). Jos karhu nauttisi torven soitosta ja muusta käskytyksestä miksi se ei tee sitä ilman että joku sen siihen pakkottaa tai käskee? Voin etsiä niitä esimerkki videoita jos sua kiinnostaa, mutta nyt kun mä olen kertontu mun perustelut niin perustele sä puolestasi että miten niin tuo karhu nautti tuosta ja millä perusteella sitä ruokitaan asianmukaisesti? En ole eläinaktivisti, mutta aivan idioottimaista keneltäkään väittää että tuohon karhu on luotu ja että siitä se nauttii.

Jooh btw. mitähän konsta mahtaa tarkoittaa? Oli kyllä tiedossa, että bodyaiheisia kuvia on täällä ennekin jaettu, mutta ei kai se vielä kiellettyä ole. Ei nääs kaikki ole lukenut pakkiksen joka nurkkaa läpi. Eniweis so sorry.

No joo älä suutu toi on nyt vaan tollasta leikillään vittuilua....

Konsta tulee nimimerkki Konstasta joka tykkäs valittaa vanhoista niin että siitä tuli termi. :D

e: tosiaa silti kannattaa opetella käyttämään Tota Haku-toimintoa

Jooh btw. mitähän konsta mahtaa tarkoittaa?.

Pakkispedia:

Konsta

Konsta on nimimerkki www.pakkotoisto.com sivustolla. Rekisteröintipäivä juontaa 7 vuoden taakse 1.9.2002. Konstalla on 369 viestiä, joista suurin osa videoketjussa, joissa hän ilmoittaa jonkun esitetyn linkin vanhaksi (wanha).

IMG kuvake Konsta

www.pakkotoisto.com sivustolla Konsta nimimerkki sai noin 3 vuotta sitten oman hymiönsä.

Koodi:
:wanha: image tagi antaa seuraavanlaisen kuvakkeen
:wanha:

Kuvake on osoituksena jeesuksen vanhasta linkistä, tai vanhasta asiasta, josta on jo keskusteltu vuodesta miekka ja hiekka. Jos näet Konstan, olet todennäköisesti juuri linkittänyt aivan vitun vanhan videon.

Luurangon kuvat, muumiot

Konsta, eli wanha, voidaan osoittaa myös suoraan -tagia käyttäen linkittämällä esimerkin mukaisen kuvan. Tämän kuvan nähdessäsi, olet mitä ilmeisimmin jälleen linkittänyt aivan saatanan vanhan videon tai kuvan.

[IMG]http://filer.livinginperu.com/features/img/chachapoya_mummy.jpg

Selvä. Kiitos kattavasta infosta. Nyt voin itsekin käyttää tuota ko. hymiötä.
Muistathan, että jos löydät jo aikaisemmin postatun videon, pitää sinun linkittää aikaisemmin postitettu viesti referenssiksi ja konsta-hymiön käytön tueksi. Pelkkä :wanha: ei riitä, se on käytännössä epäkohteliasta ja mielletään ylimieliseksi homoiluksi.

:offtopic: Vähän kuule veikkaan että ei ruokita ja hoideta ihan asianmukaisesti. En nyt ala etsimään mutta on niitä videoita ollut missä rääkätään noita showkarhuja jossakin puolassa tai vastaavassa maassa ja kuljetetaan vitulliset ketjut kaulassa ja päässä. Muutenkin tyyliä haulikko kurkussa kiinni jos oppi ei mennytkään perille vaan karhu sattuukin näyttämään sen puolen itsestään jonka luonto on sille luonut. Karhua ei ole tarkoitettu sirkukseen (turha vinkua ettei mitään eläintä ole tarkoitettu lemmikiksi). Jos karhu nauttisi torven soitosta ja muusta käskytyksestä miksi se ei tee sitä ilman että joku sen siihen pakkottaa tai käskee? Voin etsiä niitä esimerkki videoita jos sua kiinnostaa, mutta nyt kun mä olen kertontu mun perustelut niin perustele sä puolestasi että miten niin tuo karhu nautti tuosta ja millä perusteella sitä ruokitaan asianmukaisesti? En ole eläinaktivisti, mutta aivan idioottimaista keneltäkään väittää että tuohon karhu on luotu ja että siitä se nauttii.

Täysin samaa mieltä.

Jottei offtopic:
Cannonball Guy Misses Safety Net
http://www.break.com/index/cannonball-guy-misses-safety-net.html

Ouch

Back
Ylös Bottom