Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sairasta :(
Tää on varmaan ensimmäinen video, joka on ikinä upattu nettiin bodauksen osalta.Ei helevata hauskin ja hienoin vapari mitä ikinä olen nähnyt: http://www.youtube.com/watch?v=1to5JO5-zfY&feature=channel_page. Taitaa jäädä Kaitsukin kakkoseks.
Ei helevata hauskin ja hienoin vapari mitä ikinä olen nähnyt: http://www.youtube.com/watch?v=1to5JO5-zfY&feature=channel_page. Taitaa jäädä Kaitsukin kakkoseks.
Tää on varmaan ollut täälä jo aikasemmin, mutta meni äsken niin pahasti rahkat väärään kurkkuun kun ukko rupes kipittämään niin pakko postaa
http://www.youtube.com/watch?v=1to5JO5-zfY&feature=related
Miten niin? Kuritettiinko sitä karhua jotenkin?
IMO sama asia kun mä opetan koiralleni temppuja. Kyllä mun mielestä tuo karhu nauttikin tuosta ja varmasti tuota yksilöä ruokitaan oikein ja hoidetaan asianmukaisesti.
Vähän kuule veikkaan että ei ruokita ja hoideta ihan asianmukaisesti. En nyt ala etsimään mutta on niitä videoita ollut missä rääkätään noita showkarhuja jossakin puolassa tai vastaavassa maassa ja kuljetetaan vitulliset ketjut kaulassa ja päässä. Muutenkin tyyliä haulikko kurkussa kiinni jos oppi ei mennytkään perille vaan karhu sattuukin näyttämään sen puolen itsestään jonka luonto on sille luonut. Karhua ei ole tarkoitettu sirkukseen (turha vinkua ettei mitään eläintä ole tarkoitettu lemmikiksi). Jos karhu nauttisi torven soitosta ja muusta käskytyksestä miksi se ei tee sitä ilman että joku sen siihen pakkottaa tai käskee? Voin etsiä niitä esimerkki videoita jos sua kiinnostaa, mutta nyt kun mä olen kertontu mun perustelut niin perustele sä puolestasi että miten niin tuo karhu nautti tuosta ja millä perusteella sitä ruokitaan asianmukaisesti? En ole eläinaktivisti, mutta aivan idioottimaista keneltäkään väittää että tuohon karhu on luotu ja että siitä se nauttii.Jooh btw. mitähän konsta mahtaa tarkoittaa? Oli kyllä tiedossa, että bodyaiheisia kuvia on täällä ennekin jaettu, mutta ei kai se vielä kiellettyä ole. Ei nääs kaikki ole lukenut pakkiksen joka nurkkaa läpi. Eniweis so sorry.
Jooh btw. mitähän konsta mahtaa tarkoittaa?.
:wanha: image tagi antaa seuraavanlaisen kuvakkeen
Muistathan, että jos löydät jo aikaisemmin postatun videon, pitää sinun linkittää aikaisemmin postitettu viesti referenssiksi ja konsta-hymiön käytön tueksi. Pelkkä :wanha: ei riitä, se on käytännössä epäkohteliasta ja mielletään ylimieliseksi homoiluksi.Selvä. Kiitos kattavasta infosta. Nyt voin itsekin käyttää tuota ko. hymiötä.
Vähän kuule veikkaan että ei ruokita ja hoideta ihan asianmukaisesti. En nyt ala etsimään mutta on niitä videoita ollut missä rääkätään noita showkarhuja jossakin puolassa tai vastaavassa maassa ja kuljetetaan vitulliset ketjut kaulassa ja päässä. Muutenkin tyyliä haulikko kurkussa kiinni jos oppi ei mennytkään perille vaan karhu sattuukin näyttämään sen puolen itsestään jonka luonto on sille luonut. Karhua ei ole tarkoitettu sirkukseen (turha vinkua ettei mitään eläintä ole tarkoitettu lemmikiksi). Jos karhu nauttisi torven soitosta ja muusta käskytyksestä miksi se ei tee sitä ilman että joku sen siihen pakkottaa tai käskee? Voin etsiä niitä esimerkki videoita jos sua kiinnostaa, mutta nyt kun mä olen kertontu mun perustelut niin perustele sä puolestasi että miten niin tuo karhu nautti tuosta ja millä perusteella sitä ruokitaan asianmukaisesti? En ole eläinaktivisti, mutta aivan idioottimaista keneltäkään väittää että tuohon karhu on luotu ja että siitä se nauttii.

Toivottavasti voitti! :hyvä: