Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee kyllä off-topiciksi, mutta tuo argumentti on tasan yhtä hyvä kuin seuraava:
"ihmiset on kautta aikojen tappaneet, ryöstäneet ja raiskanneet toisiaan. Miksi asiaan pitäis nyt tulla muutos?"
Mun mielestä video oli helvetin hauska. Mulle on aivan sama että eläimiä kuolee julmasti ja niitä "rääkätään" niin kauan kun minun itse ei tarvii moiseen osallistua. Kyllähän se laittaa miettimään, mutta turha siitä on mitään älämölöö nostaa kun se tod.näk on aivan hyödytöntä.
Niin että sulle on ihan vitun sama jos menen ja rääkkään sun, sun muijas tai enos kaimas tyttären pojan serkun koiraa?
Ei siitä nyt älämölöä kannatakkaa nostaa, mutta jos se on sulle ihan sama, että eläimiä rääkätään, olet kyllä totaali idiootti omaan napaan tuijottaja
Ei tietenkään, tollanen 400kg pitkäkoipinen hirvihän ui kuin kala vedessä, varsinkin, jos selässä ratsastaa joku idiootti.... ja eihän sitä kukaan tiedä "kärsikö" se hirvi. Kyse nyt ei ollut mistään suoranaisesta kidutuksesta.
ei tietenkään, tollanen 400kg pitkäkoipinen hirvihän ui kuin kala vedessä, varsinkin, jos selässä ratsastaa joku idiootti.
Ei kyllä pysty oikein ymmärtämään, että mikä tosta hirvivideosta nyt teki niin pahan? Ketään tuskin kiinnostaa vaikka Afganistanissa raiskataan naisia päivittäin, eikä sitä pidetä edes rikoksena. Mutta jos joku päättää ratsastaa hirvellä järvellä nii johan siitä saadaan keskustelua aikaan.
Koska hevonen on kesy ja yhteisymmärryksessä sen ratsastajan kanssa, eikä sitä saarreta ja ahdisteta keskellä järveä. Järjenkäyttö on sallittua, tuskin tuossa nyt hirvelle mitään vakavaa tapahtui, mutta osoittaa selvää ajattelemattomuutta siltä tekijältä.Miksei hevosella ratsastajia pidetä eläinrääkkääjinä?
Koska hevonen on kesy ja yhteisymmärryksessä sen ratsastajan kanssa, eikä sitä saarreta ja ahdisteta keskellä järveä. Järjenkäyttö on sallittua, tuskin tuossa nyt hirvelle mitään vakavaa tapahtui, mutta osoittaa selvää ajattelemattomuutta siltä tekijältä.
http://www.youtube.com/watch?v=SN1VcgRrEM8&feature=related
Lisää eläinrääkkäystä, sukeltava kissa.
Eläinaktivistit Timias ja Makke_ varmaan jo juoksee eduskuntatalon portaille osottamaan mieltä
No tää nyt oli jo paska provo, oletko joskus nähnyt, että hevonen on pakotettu uimaan pillastuneena? Minä sitä en ainakaan tekis, sen tietää, kumpi siinä jää kakkoseksi.