Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mun mielestä video oli helvetin hauska. Mulle on aivan sama että eläimiä kuolee julmasti ja niitä "rääkätään" niin kauan kun minun itse ei tarvii moiseen osallistua. Kyllähän se laittaa miettimään, mutta turha siitä on mitään älämölöö nostaa kun se tod.näk on aivan hyödytöntä.

Mun mielestä video oli helvetin hauska. Mulle on aivan sama että eläimiä kuolee julmasti ja niitä "rääkätään" niin kauan kun minun itse ei tarvii moiseen osallistua. Kyllähän se laittaa miettimään, mutta turha siitä on mitään älämölöö nostaa kun se tod.näk on aivan hyödytöntä.

Niin että sulle on ihan vitun sama jos menen ja rääkkään sun, sun muijas tai enos kaimas tyttären pojan serkun koiraa?

Ei siitä nyt älämölöä kannatakkaa nostaa, mutta jos se on sulle ihan sama, että eläimiä rääkätään, olet kyllä totaali idiootti omaan napaan tuijottaja

Niin että sulle on ihan vitun sama jos menen ja rääkkään sun, sun muijas tai enos kaimas tyttären pojan serkun koiraa?

Ei siitä nyt älämölöä kannatakkaa nostaa, mutta jos se on sulle ihan sama, että eläimiä rääkätään, olet kyllä totaali idiootti omaan napaan tuijottaja

Vittuako minä sille voin jos joku vaikka sitoo kissansa lankkuun ja ampuu ilmakolla seulaksi, niinkuin tässä taannoin tapahtui. Ja kahden koiran omistajana voin todeta että jos joku tekisi niille jotain, niin ei asia todellakaan siihen jäisi. Mutta mulle on aivan sama jos joku hyppää veneestä hirven selkään jossain videossa, se näytti helevetin hauskalta ja eihän sitä kukaan tiedä "kärsikö" se hirvi. Kyse nyt ei ollut mistään suoranaisesta kidutuksesta. Ja nyt ne herneet suuhun ja loppu tää BS

Ei kyllä pysty oikein ymmärtämään, että mikä tosta hirvivideosta nyt teki niin pahan? Ketään tuskin kiinnostaa vaikka Afganistanissa raiskataan naisia päivittäin, eikä sitä pidetä edes rikoksena. Mutta jos joku päättää ratsastaa hirvellä järvellä nii johan siitä saadaan keskustelua aikaan.

Epäilen että tässä on kyseessä suurimmaksi osaksi ihmisten suhteellisuudentajun täydellinen katoaminen median paineessa ja vieraantuminen luonnosta. Tekisi mieleni sormella osoittaa lähinnä kaupunkilaisia. Yhdellä palstalla oli monta viestiä joissa ihmeteltiin sitä miksi veden varassa hädässä olevaa hirveä vielä noin lisää ahdistetaan. Ainakin täällä maalla jokainen tietää sen että hirvi on esimerkiksi keskimäärin huomattavasti ihmistä parempi uimari jo syntyjään eikä tommonen 70 kilon paino 500 kilosen mötikän selässä uidessa tunnu missään. Miksei hevosella ratsastajia pidetä eläinrääkkääjinä?

Miksei hevosella ratsastajia pidetä eläinrääkkääjinä?
Koska hevonen on kesy ja yhteisymmärryksessä sen ratsastajan kanssa, eikä sitä saarreta ja ahdisteta keskellä järveä. Järjenkäyttö on sallittua, tuskin tuossa nyt hirvelle mitään vakavaa tapahtui, mutta osoittaa selvää ajattelemattomuutta siltä tekijältä.

Suksi sä merelle etsimään hirviä, jonka selässä voit ratsastaa. Kuvaa se, niin voit näyttää sitte kaikille kuinka hurjana poikana leikit rodeota;)

Eihän tuossa kissa videossa ollu mitää rääkkäämistä

Back
Ylös Bottom