Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

:offtopic:
Nimenomaan luulis huippu-urheilijan kiinnittävän siihen tekniikkaan nyt sen verran huomiota ettei paikat hajois.

Kun se kroppa ei tiedä, että onko se tekniikka hyvä vai ei... ainoastaan niveliin kohdistuva liikeradan vastainen rotaatiovoima on vahingollista nivelille. Suoraa painerasitusta nivel kestää uskomattomasti. Tästä hyvä esimerkki paitapenkit +400kg.

Toisinaan jäykkä olkainen nostaja on alttiimpi loukkaatumisille, mikäli laskee holtittoman suuret painot suhteessa omaan voimatasoonsa, liian alas suhteessa liikkuvuuteensa... -> vaikka tekisinkin hyvällä tekniikalla !!

Pakko taas tähän väliin sanoa, että vajaat toistot ovat lähes ainoa tapa päästä noin suureksi. Cutler ei olisi ilman vajaita toistoja koskaan voittanut Colemania, eikä Colemankaan olisi noissa massoissaan. Mutta vajaat toistot toimivat vain jos on jo valmiiksi tarpeeksi lihasta.

Tähän kommenttiin on kyllä pakko pyytää perustelut. "Vajaat toistot ovat lähes ainoa tapa päästä noin suureksi." Mitä tämä tarkoittaa?

Pakko taas tähän väliin sanoa, että vajaat toistot ovat lähes ainoa tapa päästä noin suureksi. Cutler ei olisi ilman vajaita toistoja koskaan voittanut Colemania, eikä Colemankaan olisi noissa massoissaan. Mutta vajaat toistot toimivat vain jos on jo valmiiksi tarpeeksi lihasta.
Paljon pitää olla lihasta, että noi vajaat toistot toimii?

Ah, herkulliset tissit kyllä Sabrinalla! HuH!

Boys boys boys - Sabrina
http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0

sabrina_salerno.jpg

Naiset takas tällaisiksi:

sabrinasalerno1.jpg

Oli kyllä vitun kova penkki. Ja ihan sama miten nostaa kun ei kuitenkaan mihinkään kisoihin ole menossa.
Olihan tuo ruma tekniikka mutta so not, hyvin nous silti.
Ai vitun kova penkki?:wtf: Miltähän näyttäis sit paska penkki, jos tää oli vitun kova. Siis ei jumalauta, ammattiurheilija kyseessä ja tommonen nosto, ei mitään järkee kertakaikkiaan.

OT: ei pahalla, mutta nyt alkaa nää Vstaotteen jutut jo huvittaa ja se isänmaallisuusthreadi:hyper:
En ole tietääkseni mitään "isänmaallisuusthreadia" koskaan tehnyt. Se, mitä varmaankin yrität sanoa liittyy tuohon "netistä poimittua"-osion Draw Ball-ketjuun, ja se "isänmaallisuus" juttu siis EI todellakaan ollut minun tekstiä. Poimin sen tekstin netistä, en sitä itse tuottanut, olisi varmaan pitänyt laittaa se lainaustageihin että sinäkin vittu tajuat mikä osa siinä viestissä on kenenkin tekstiä. :david:
Paljon pitää olla lihasta, että noi vajaat toistot toimii?
Enpä ole tähän asiaan hirveästi perehtynyt, tiedän siitä vain jonkin verran. Mitään tarkkaa rajaa tuskin on, mutta luulen että sellainen lihasmäärä mikä tuohon "vaaditaan" on Suomen amatööri kehonrakentajilla. Jos haluat tietää lisää niin koita googlettaa(Suomen kielisenä tuskin löydät mitään tähän aiheeseen liittyvää).

Ja kunnossa on vieläkin! Sabrina Salerno nykyisinhttp://www.youtube.com/watch?v=mjzJRb4wv90

Edit. pitäs perustaa oma ketju Sabrinalle ja muille vanhoille kuumotuksille!!
Jumansviidu, että Sabrina ja Samantha voi vieläkin aiheuttaa melkoista kuumotusta. Aikoinaan nuo naiset oli jumalia ja ei he siitä kovin kaukana ole nytkään. :kuola:

Noille takavuosien kuumotuksille on jo oma threadi, joten ei muuta kuin uppailemaan sitä. :) Threadissä on paljon muitakin kuumotuksia kuten Taisteluparin Makepeace.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=50932

En ole tietääkseni mitään "isänmaallisuusthreadia" koskaan tehnyt. Se, mitä varmaankin yrität sanoa liittyy tuohon "netistä poimittua"-osion Draw Ball-ketjuun, ja se "isänmaallisuus" juttu siis EI todellakaan ollut minun tekstiä. Poimin sen tekstin netistä, en sitä itse tuottanut, olisi varmaan pitänyt laittaa se lainaustageihin että sinäkin vittu tajuat mikä osa siinä viestissä on kenenkin tekstiä. :david:
Enpä ole tähän asiaan hirveästi perehtynyt, tiedän siitä vain jonkin verran. Mitään tarkkaa rajaa tuskin on, mutta luulen että sellainen lihasmäärä mikä tuohon "vaaditaan" on Suomen amatööri kehonrakentajilla. Jos haluat tietää lisää niin koita googlettaa(Suomen kielisenä tuskin löydät mitään tähän aiheeseen liittyvää).

Selitäpä nyt ihan oikeasti tämä vajaat toistot -juttu, et nimittäin perustellut asiaa mitenkään, se oli aivan tyhjä heitto. Äläkä yritä heittää vanhalle mitään googleta sitä ja googleta tätä, kerro nyt vain omin sanoin tästä asiasta.

Jos jutussasi on juurta kunnolla, tehdään siitä artikkeli ProBodyyn. Lihaskasvun maksimointi kiinnostaa varmasti monia lukijoita.

Back
Ylös Bottom