Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Vittu mikä uuno tuo pastori. Tommoisia saatanan runkkareita on tämäkin maa väärällään. Jätkä siis istui tunnin autossa odottaen, että hänet päästetään menemään. Ei missään vaiheessa tullut mieleen, että josko epäilykset vain kasvavat jos jätkä ei anna tutkia autoa ja istuu siellä sisällä tunnin.

Kelais pikkaisen paljonko poliisit tuolla törmäilee vastaaviin oikeisiin rikollisiin samoissa tilanteissa. Joten ehkä kannattaisi vain uskoa, vaikka omia oikeuksia rikottaisiinkin niin valtavasti kuin pakko astua ulos autosta.

Tunnin?! Mitä vittua :D No siitä tunnin istumisestahan saa jo varmaan tarpeellisen syyn etsintään.

Tuossa rajavartiovideossa näkisin sen verran vikaa poliiseissa että jos olisin esimies ottaisin puhutteluun. Ko. kaveri olisi saatu puhumalla pois autosta. Viralta en laittaisi koska mitään ei ole väärin tehty. On ollut perusteltu syy pysäyttää jatutkia auto, tuskin missään maassa epäillyllä on oikeus vaatia ko. huumekoiraa uudelleen nuuskimaan. Häntä varoitettiin mahdollisista voimakeinoista ja käskettiin sulkemaan silmänsä jotta vakavilta vammoilta säästytään.

Eli ihan oppikirjan mukaan, ja ihan ihmisenä sanon että oli niin vittumainen vänkääjä että ansaitsi kyllä mitä sai. Mutta silti, yleisen järjen mukaan olisi pitänyt jaksaa jutella ko. mies ulos autosta. Mitään syytä virasta erottamiseen ei tuosta kyllä voi löytää edes antti Anarkisti tai Alli Aktivisti.

Tuossa rajavartiovideossa näkisin sen verran vikaa poliiseissa että jos olisin esimies ottaisin puhutteluun. Ko. kaveri olisi saatu puhumalla pois autosta. Viralta en laittaisi koska mitään ei ole väärin tehty. On ollut perusteltu syy pysäyttää jatutkia auto, tuskin missään maassa epäillyllä on oikeus vaatia ko. huumekoiraa uudelleen nuuskimaan. Häntä varoitettiin mahdollisista voimakeinoista ja käskettiin sulkemaan silmänsä jotta vakavilta vammoilta säästytään.

Eli ihan oppikirjan mukaan, ja ihan ihmisenä sanon että oli niin vittumainen vänkääjä että ansaitsi kyllä mitä sai. Mutta silti, yleisen järjen mukaan olisi pitänyt jaksaa jutella ko. mies ulos autosta. Mitään syytä virasta erottamiseen ei tuosta kyllä voi löytää edes antti Anarkisti tai Alli Aktivisti.
Siis ööö... minkä oppikirjan mukaan? Puhutko sä nyt jenkkien laista vai Suomen laista ja oppikirjoista. Miksi puhuttelisit alaisia jos mitään väärää ei ole tehty? Missä oppikirjassa neuvotaan pahoinpitelemään rauhallisesti käyttäytyvä ihminen ensiksi tazerilla ja sitten pampulla?

Mä olen sitä mieltä, että poliisit tekevät vain työtään ja niiden pitäisi ottaa se niiden duuni myös työnä eikä hermostua tuollaisista turhanpäiväisistä jäkättäjistä. Onko poliisi enää poliisi jos se toimii kuin rikollinen? Itsekin olen työni puolesta päivittäin tekemisissä jos minkälaisten paskiaisten kanssa ja mulle saa jäkättää ja vittuilla niin paljon kuin haluaa, ei mua kiinnosta enkä mä sen takia ketään hakkaa. Tavallaan kuuluu työnkuvaan ottaa vastaan vittuilua ym. en mä voi alkaa toimia samalla tavalla kuin nämä "asiakkaat".

Back
Ylös Bottom