Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä uskomattoman paska video. Yritetään antaa se kuva, että homosohva jättää tuon kyykyn, mutta jokainen ymmärtää, että kyykky sai huonon lähdön, mutta tulee lopussa heittämällä ohi. Video tietysti "taktisesti" loppuu ennen sitä. Ei ollenkaan epäilyttävää. Alkaa melkein vituttaa kun tuntuu että mua katsojana aliarvioidaan.Tolla kyykkykuskilla kyllä kusi aika huolella lähtö :D
On kyllä uskomattoman paska video. Yritetään antaa se kuva, että homosohva jättää tuon kyykyn, mutta jokainen ymmärtää, että kyykky sai huonon lähdön, mutta tulee lopussa heittämällä ohi. Video tietysti "taktisesti" loppuu ennen sitä. Ei ollenkaan epäilyttävää. Alkaa melkein vituttaa kun tuntuu että mua katsojana aliarvioidaan.
Ei kyl oikee. Suorastaan vihaan, ku joku MUU tekee jtn, ja ite katsojan roolissa. Pewdiepien videot lievänä poikkeutena. Tienaakohan toi jäbä noist rahaa? Musiikkia coveroimal ei ainakaa pitäis voida tehä rahaa, mitä oon käsittäny, koska ei omaa matskua. Onko pelien pelaaminen rahastettavaa toimintaa?
Kyllä ne tienaa ihan kategoriasta riippumatta jos vain on tarpeeksi katsojia. Mainoksista ne rahat tulee ja osalla on sponsoreita jonka tuotteita mainostavat siinä videon lomassa. Moni tekee tuolla hommalla elantonsa ja parhaat elävät oikein leveästikin. Bisnestähän toi on, eikä yhtään huonoa sellaista jos vain saa katsojia tarpeeksi. Onhan siellä oikein tuotantoyhtiöitäkin joilla on ammattimainen ote tuohon hommaan, kymmeniä ellei satoja työntekijöitä ja pukkaavat videota hyvää tahtia.Kyl mun mielestä ainakin nuo kuuluisat tubettajat tienaa videoillaan. En mee varmaksi sanomaan et tienaako pelivideoillaan, mutta vlogeillaan taitaa tienata vissiin ainakin.
Poistettu kohtaus Full metal jacketista. Tiiä, mitä se Kubricki ajatteli, ku ei jättäny vaa leffaan :/.
. ''You don't scare me, work on it!''