Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

TML

Works for me.
VIP
Ikä
34
Ikä
37
Katsokaas tätä kuntosalia. Monta kerrosta, omat tilat cardiolle ja punttihommille ja punttipuolikin jaettu kahteen kerrokseen. Aivan järkyttävän kokoinen ja varmaan tuhat laitetta. Kylpyläpuolikin on ihan jees.

No, oikeasti tuo on kyllä mun mielestä aivan helvetin ahdistava paikka. Olen täysin tosissani kun sanon, että en treenaisi tuolla, vaikka se olisi ilmaista. Aivan törkeästi liian suuri ja aivan liikaa laitteita. Kuka haluaa pohkeille kymmenen erilaista laitetta? Vapaita painoja taas aika vähänlaisesti laitteisiin verrattuna. Ja mikä hiton järki on jakaa laitteet kahteen kerrokseen niin, että yhdessä kerroksessa on tietyt lihasryhmät ja toisessa toiset? Tuo koko kuntosali on jo periaatetasolla niin älytön, että mä en jotenkin pysty ymmärtämään kuka tuollaisen laittaa pystyyn tai kuka tuolla haluaa treenata. Ei mitään järkeä. No, tuolla lähi-idässä porukka taitaa olla keskimäärin melko suuruudenhullua. En ymmärrä silti.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Hieno nimi baarilla, se se on toi Cope! :)

Toppatakilla on melko kova pää, kun ei meinaa komennot mennä ollenkaan perille.
Ja ämmät rääkyy, että poke teki väärin. Toi on maailman ärsyttävintä, että joku saa ihan rauhassa käydä päälle, olla kusipää, hakata ja potkia, mutta ootas kun saa mitä tilaa, niin hirvee haloo.

Kunnon uuno toi pötkölleen päätyvä sankari. Luulisi jo parin paluupostissa tulleen osuman jälkeen uskovan, mutta aina vaan yrittää tunkea saman poken naamalle jolta juuri repi takin ja taputteli nepparin punaiseksi.

Toivottavasti ei tullut pokelle seuraamuksia. Mitään hajua missä maassa ollaan?

Japi

R.O.C.K
VIP
Suomessa toi poke ois menettänyt lupansa, toi asiakas olis saanu korvauksena pari tonttua, ja varmaan firman pomo ois antanut asiakkaalle vippikortin ja pari ilmaista iltaa ettei se nosta somekohua.

Suomessa saat perseillä ravintolassa vaikka mitä ja silti laki on sun puolella kun olet suojahumalassa.