Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siitä vasta riemu repee kun laillistetaan itsestään ajavat autot. Kaliforniassa varmaan ensimmäisenä.
Ihminen kun sen aiheuttaa niin haastetaan oikeuteen vaan siksi että toista autoa ajoi tietokone.
Google autot ajellut nyt 6 vuotta Kaliforniassa, ja kaikki autot yhteensä ollut 11 pienessä onnettomuudessa. Autoja on tällä hetkellä 23kpl. Kaikissa tapauksissa syy oli auton jota ajoi ihminen.

http://www.siliconbeat.com/2015/05/11/google-self-driving-car-crash-rates-worrisome-or-impressive/

Volvo automaattiparkkeeraa, better keep away!

Eikös tuon tarina löydy googlella. Volvon edustaja kertoi jossain, että kuljettaja testasi sitä auton jalankulkijan suojaustoimintoa, mitä hän ei kuitenkaan ollut raksinut lisävarustelistalta... eli virheen teki jälleen ihminen ei kone.

Ihmisten tekemiä laitteitahan nämä kyllä ovat ja niissä voi olla virheitä juu. Mutta kummassa tilanteessa on suurempi todennäköisyys, että tulee tehtyä virhe. Ihmisellä ratin takana, kun jokainen tilanne on "kerralla purkkiin" -tyylinen, vai koneella jolle tilannetta on mallinnettu ja hiottu laboratorioissa ja elävässä elämässä vuosia? Robotit ja koneet tekevät asioita tälläkin hetkellä nopeammin, tarkemmin, varmemmin ja muutenkin monin verroin paremmin kuin ihminen, niin miksi ne eivät muka voisi autoa ajaa?

Eikös tuon tarina löydy googlella. Volvon edustaja kertoi jossain, että kuljettaja testasi sitä auton jalankulkijan suojaustoimintoa, mitä hän ei kuitenkaan ollut raksinut lisävarustelistalta... eli virheen teki jälleen ihminen ei kone.

Taa on kylla Volvolle PR painajainen. Maksa tai auto ajaa ihmisten paalle, hienoa. Ei sitten vissiin kenellakaan valahtanyt etta tuommoinen pitaisi olla perusvarustus eika mikaan luksusvaihtoehto. Melkein sama kun tekisi leluja vauvoille joissa on tukehdusvaara ja kalliimpi versio josta vaara on poistettu.

Taa on kylla Volvolle PR painajainen. Maksa tai auto ajaa ihmisten paalle, hienoa. Ei sitten vissiin kenellakaan valahtanyt etta tuommoinen pitaisi olla perusvarustus eika mikaan luksusvaihtoehto. Melkein sama kun tekisi leluja vauvoille joissa on tukehdusvaara ja kalliimpi versio josta vaara on poistettu.

En mä kyllä ymmärrä pr-painajaista ollenkaan. Ei munkaan autossa ole tuollaista järjestelmää eikä mun auto pakota ajamaan ihmisten päälle. Huomaa, että jos asia on kuten volvo on ilmoittanut, niin auto toimii tilanteessa kuten pitääkin ja kuljettaja vain ajaa ihmisten päälle kun testaa varustetta jota ei ole autoonsa tilannut. Vähän sama kuin mä lähtisin omalla autollani testaamaan automaattista pysäköintiavustinta (mitä ei siis autossani ole) ja rysäyttäisin auton päin pysäköityjä autoja. Eihän se nyt auton vika olisi.

Oot sä muuten tietoinen, ettei valtaosassa autoista ole tuollaista järjestelmää?

Vähän sama kuin mä lähtisin omalla autollani testaamaan automaattista pysäköintiavustinta (mitä ei siis autossani ole) ja rysäyttäisin auton päin pysäköityjä autoja.

Miksi ihmeessä siis lähtisit? Älä ainakaan vakuutusyhtiölle paljasta koko juonta. ;)

En mä kyllä ymmärrä pr-painajaista ollenkaan.

Jos tapahtuma oli Volvon hanskaama (mitä en tiedä) presentaatio, niin kai sillä nyt edes vähäisesti negatiivinen mainosarvo oli, jos ei autosta, niin koko putiikista ja sen henkilökunnasta? Ja ainahan tahattomastikin huono mainos on noloa ja aiheuttaa ei-Volvo-kuskien parissa naureskelua. Toisaalta kuten Blue Eyes sanoi, ettei ole väliä, mistä puhutaan kunhan puhutaan. Sekin on bisnesmaailmassa totta.

Eihän se mikään PR moka ole, mutta kevyt PR painajainen siinä mielessä että tuota uutisoidaan jonain esittelynä Volvon puolesta missä systeemi feilas, mutta todellisuudessa joku random Volvon omistaja joka mokas itse?

Painajainen väärä sana, mutta mulla ei kotimainen taivu niin hyvin että keksin paremman termin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Okei, siis ilmaista mainosta. Kova luotto noilla edessä seisovilla kavereilla. Kiva havaita ihan elävän kuvan välityksellä, että Darwin ei ollut väärässä. ;)

Pitäisi toki ymmärtää, että tekninen laite ei osaa tehdä muuta kuin mihin se on valjastettu, pois lukien esim. softabugit tietenkin, jotka sitten ilmenevät vääränä, puuttuvana, muuttuneena tai muuna ei-toivottuna toimintana.

No joo, se on totta että ilmaista mainosta. En ennen tuota videota edes tiennyt että Volvolla, tai kellään, olisi itsestään jalankulkijoita dodgeevaa systeemii. Autoja varovat on toki ollut vuosia.

Jottei kokonaa OT videot ketjuun, havahduin nyt vasta että Google Talks kanavalla hauskoja ja mieleenkiintoisia haastiksia vai miksi noita nyt kutsuu.

View: https://youtu.be/u7TwqpWiY5s

Back
Ylös Bottom