Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ainoa ero niihin denoihin on rahan määrä. Elämä ei pyöri ainakaan täysin sen jokapäiväisen fixin ympärillä, kun tuota kuningas alkoholia on tarjolla rajattomasti. Surullinen. ...Lähinnä kävi sääliksi kaveria videolla. :(

Vesahan laihdutti kovasti ja freesiytyi, mites se nyt yhtäkkiä oli taas noin karmeessa tinassa. Ei ehkä pitäis nauraa, mut oli kyllä eleet ja ilmeet 5/5. :hyvä:

P.S. Miten torspo sitä pitää olla että menee kerta toisensa jälkeen julkisiin tilaisuuksiin kaasuissa?

Tuohon Vesa Keskisen videoon liittyen vielä:

Vesa Keskinen vastaa roast-kohuun: Antakaa anteeksi. Join viinaa.

"- Eihän tämä huppelini takia mennyt kuitenkaan ihan metsään. Antakaa anteeksi. Join viinaa otteella matkallani tunti Tuurista Powerparkiin -ideallani. Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä.
- Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super, Keskinen päättää."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
LUOKKAKOKOUS Virallinen traileri...Ne jotka diggaa, tuskin malttaa odottaa. Suomalainen " Hangover" :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sukupolvet vaihtuvat, mutta tämä kulttuuri pysyy. ( Jos Räsänen ei saa sitä(KIN) kiellettyä)

M.A. Numminen kertoo Suomalaisesta keskiolutkulttuurista (1992)

Toivottavasti en enää koskaan erehdy näkemään sekuntiakaan tuota paskaa.

Toivottavasti et :). Tuskin siltä voi välttyä, jos ja kun alkaa pyöriä TV.ssä traileri. IMO, en voi sietää tuota Fuckin Jaajoa, eikä hedberg kolahda yhtään. Akun vuoksi voisin leffan katsoa...

...Aina voi asian toki varmistaa ja puhkoa omat silmänsä! WIN - LOSE...

On Topic:

Kivat höpinät 2015 VW Golf R400.ssa

Olisikohan tämä vuoden KO...:wtf:

Vuonna '12 oli kovempi vielä.

Back
Ylös Bottom