Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tärkeää asiaa, muistahan tarkistaa...Ohjeet videon lopussa...:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koitettiin osallistua yhteen kameraskabaan minidokkarilla, mutta tuli senverran outo video että voittoa tuskin kuuluu :) Pistänpä teille vähän jyvää ja olutta ihmeteltäväksi:

[video=vimeo;112942715]https://vimeo.com/112942715[/video]

1991? Nauhottelin 13 vuotiaana lähetyksiä ja olin aivan innoissani, esimerkiksi A-10:n puikoissa oleminen olisi ollut jotain ihan uskomatonta. Harmi että musta tuli IT-nörtti :)

Ei, kun 2003 kun jotkut uutiskanavat näytti 24/7 livekuvaa Irakista. Muistan tuota pommitusta seuraavaan aamun, kun sama kanava(oisko ollu BBC) näytti livenä taistelua Um-Qasrin kaupungista. Mulla on se nauhalla vielä jossain. Reportterit vaan yritti livenä tehdä juttua samalla kun vieressä tulitettiin johonkin rakennukseen. Ikkunnassa vilahti joku ja sinne ammuttiin muistaakseni singolla. Se oli ihan älytöntä silloin, mutta nyt tohon on tottunut kun sitä tulee vähän joka tuutista.

Ihan parasta touhua, naureskellu vedet silmissä tolle aiemminkin.

en tiiä kauan naureskelisit jos itse olisit siellä ;) varmaa sattuu aivan perkeleesti saada miekasta päähän... mun mielestä toi on aika makeeta :D

en tiiä kauan naureskelisit jos itse olisit siellä ;) varmaa sattuu aivan perkeleesti saada miekasta päähän... mun mielestä toi on aika makeeta :D

Ei muakaan kyl hymyilyttänytkään koko shown aikana. Ei toi kyl makeetakaan ollut minusta. Aika sairasta... En ihan heti olisi itse menossa temmeltämään oikeiden kahden käden lyömämiekkojen eteen vaikka olisi kuinka haarniska.

Hauskaahan tuo olisi, ekan kerran kun näin noita videoita kävin jo tsekkailemassa minkälaista toiminta on Suomessa ja missä siihen pääsee mukaan.

Siitä ei silti pääse mihinkään etteikö tuo hauskaa YouTube viihdettä ole kun kerätään ne pahimmat/parhaimmat kohdat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Grunting at the...
No lol piti laittaa volumee hiljemmalle ettei naapurit kuule:D
Mitäköhän hittoa olisivat ajatelleet:D
Siis ei saatana mitä vammailua, ihan loistavaa.

Varmasti kolisee aika hyvin, mutta ei se kuulemma satu ellei osu suojusten väliin tai kovalla voimalla johonkin missä on vähemmän suojaa.
Näytti aika pahalta toi 2:35 kohta, missä äijä vetää jollain vitun miekalla takaraivoon. Joku 10cm alemmas ja se olisi napsahtanu niskaan. Aika sama onko miekka terävä vai ei siinä vaiheessa.

Täytyy silti myöntää, että joku tossa vetää puoleensa. Koska Pakkikselta lähtee tiimi Battle of Nationsiin? :D

.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom