Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä helkkarin vaarassa :D? Ja joo, kai sen mahan saa kaarelle kun tuolleen viistosta kuvaa. Veikkaan että sama on 90% Olympian kärkiukoista enempi tai vähempi ja tuo Vicin masu noissa kuvissa ei liene edes lähellekkään pahimmasta päästä. Myönnän kyllä että kyllähän tuo selvästi pullottaa. Tossa kannattaa toki huomioida sekin että se poseeraa pääasiassa tuomareille jotka on siinä aika keskellä ja vaikuttaisi siltä että nämä kuvat on otettu sivusta mutta pullottaa joka tapauksessa, uskotaan .Ei mulla ollu mitaan tarvetta todistaa mutta taalla alettiin huutelemaan etta olen vaarassa vaikka olin paikan paalla. En myoskaan ole ikina sanonut etta kenellakaan muulla ei maha pullota. Tassa pari kuvaa jotka nappasin n. 15 penkkirivia lavalta. Varmaan seuraavaksi joku taas sanoo etta olen vaarassa - pitanee varata aika silmalaakarille tai psykologille.
Missä helkkarin vaarassa :D?
Ainiin tietysti joo . Samaa mieltä Vicistä muutenkin.Siis väärässä. Ei vaarassa. Mun nappiksessa ei oo skandeja.
Meika on muuten Victor fani ja mun mielesta miehella pitais olla yks Mr. Olympia titteli. Juuri siksi harmittaa etta sille on tullut takavuosiin verrattuna takapakkia. Eika mitaan ihme kun moni tekija on miesta vastaan - linnareissu, ika, ja paine paasta takaisin kuntoon akkia. Nayttaa etta kaveri paasee joko isoksi tai hyvaan kuntoon mutta ei molempia yhta aikaa. Ehka viela on vuosia jaljella pari paasta huippukuntoon.
Waking up at 41 isn't so bad...here's what it looks like! Tampa pro here I come.