BB PRO Victor Martinez

onko siellä kisaamassa ketään jota ei olisi jo tungettu pakkiksella top 6:seen
Näin se pitääkin olla. Olympiaan selvinneiden kisaajien pitäisikin mielestäni olla sen verran laadukkaita, että periaatteessa ainakin puolet voisi sijoittua TOP 6:een. Tänä vuonna näin sunnilleen onkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kehonrakennuksessa se on kuitenkin se hauska juju, että lihasmuistilla rakennetaan huippu kunto takaisin aika sutjakasta ilman vuosien tahkoamista. Sillä lihasmuistilla + taukoa ollut vihtorillakin ropeista niin reseptorit ottaa vastaan niin julmetusti

1908429_10152262480189439_1903444142_n.jpg

Victorin maha kylla roikkuu tiukkanakin siihen malliin nykyaan etta tuskin enaa tulee voittoa mistaan. Olis paikalla viime vuoden Olympiassa ja maha naytti hairitsevan isolta. Jai TOP 10:n ulkopuolelle ansaitusti

Siis ihan oikeesti? Eti mulle yks kuva viimevuoden olympiasta tai new york prosta jossa vicillä pullotais maha.
_PB76420.jpg

Tosi tyylikäs paketti, mutta häviää pihvin määrässä ja kireydessä kärkinimille.

Siis ihan oikeesti? Eti mulle yks kuva viimevuoden olympiasta tai new york prosta jossa vicillä pullotais maha.

Ei kait ne tuomarit kuvien perusteella arvostele, vaan livenä lavakunnon mukaan. Jos denniszeims Olympiassa katsomossa istui, niin eiköhän sen pitäisi riittää perusteluksi tuohon (hänen) arvioon ilman kuviakin.

Tänä vuonna täältä osotteesta ollaan matkalla eukon kanssa olympiaan. saa virallista live tietoa miltä ne kisat oikeasti näyttää, kuin myös ukot lavalla. Ja huomaako livenä sijoitusten syyt paremmin kuin 10 vuotta tietokoneen ruudulta katsottuna

Victorin maha kylla roikkuu tiukkanakin siihen malliin nykyaan etta tuskin enaa tulee voittoa mistaan. Olis paikalla viime vuoden Olympiassa ja maha naytti hairitsevan isolta. Jai TOP 10:n ulkopuolelle ansaitusti
Minusta ainakin viime vuoden videoissa ja kuvissa mitä olen nähnyt ei ole ongelmaa vatsan suhteen ja on näyttänyt omaan silmään helkkarin hyvältä joskin pienemmältä mitä ennen linnareissua. Tokihan se vatsa voi roikkua kun ei sitä jännitä ja poseta mutta tuskin on Vihtori ainoa jolla tuota ongelmaa esiintyy. Tietysti paikalla olevana näkisi muutakin kuin ne posettelut. Tuo menestys Olympiassa tai sen puute johtui kyllä minusta enemmänkin siitä että koko ei vaan riittänyt tuolla tasolla liian lyhyestä valmistautumisesta johtuen.

Toisekseen Vihtorihan voitti Torontossa viime vuonna ja oli New Yorkissa toinen joten aika jännä sanoa ettei tule enää voittoa mistään. Itse uskon että hyvin pystyy ainakin Arnoldissa ja ehkä Olympiassakin kilpailemaan TOP6 paikoista jos saa vanhan kokonsa takaisin riittävässä kunnossa. Pienemmissä karkeloissa helposti kamppailee palkintopallipaikoista niinkuin viime vuonnakin nähtiin. Vaikka se maha joissain välissä vähän roikkuisikin niin ei se mikään Mentula tai Humanoidi-Piotrkowicz ole vaan mielestäni yksi esteettisimmistä isoista ukoista edelleen.

kumpa mullakin pullotais maha tolleen. siis ihan hirvee gh-gutti joka ei millään pysy kasassa!

Jaa en naita kuvia ole Mr. Olympia 2013 kisasta viela nahnytkaan, kiitos! Vai etsitko kuvia joistain vanhoista kisoista todistaaksesi etta Victorilla oli pieni maha muutama kuukausi sitten lavalla?

Pitaa laittaa itse ottamia kuvia tulemaan kun paasen duunista kotiin koneelle.

Jaa en naita kuvia ole Mr. Olympia 2013 kisasta viela nahnytkaan, kiitos! Vai etsitko kuvia joistain vanhoista kisoista todistaaksesi etta Victorilla oli pieni maha muutama kuukausi sitten lavalla?

Pitaa laittaa itse ottamia kuvia tulemaan kun paasen duunista kotiin koneelle.
No enpä minä ainakaan tuota tarpeelliseksi näe mutta laita toki jos haluat sen todistaa. Onko mielestäsi Vihtori ainoa pro jolla vatsa saattaa välillä pullottaa? Minusta siellä on paljon pahempia gutteja ihan joka kisassa mukana. Varmaan lähes jokaisesta kisaajasta saa epäedullisen mahakuvan tuolla tasolla otettuna jos niin haluaa.

No enpä minä ainakaan tuota tarpeelliseksi näe mutta laita toki jos haluat sen todistaa. Onko mielestäsi Vihtori ainoa pro jolla vatsa saattaa välillä pullottaa?

Ei mulla ollu mitaan tarvetta todistaa mutta taalla alettiin huutelemaan etta olen vaarassa vaikka olin paikan paalla. En myoskaan ole ikina sanonut etta kenellakaan muulla ei maha pullota. Tassa pari kuvaa jotka nappasin n. 15 penkkirivia lavalta. Varmaan seuraavaksi joku taas sanoo etta olen vaarassa - pitanee varata aika silmalaakarille tai psykologille.

hsijy.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom