VHH-ruokavalio hakusessa, apua kaivataan!

Mitä hiilareita kannattaa aamiaisella nauttia? Vain marjoja, ehkä 1 hedelmä (ei kuitenkaan mielellään täyttä sokeria olevaa banaania)?

Jos vhh-meiningistä on kyse, niin marjat on parhaita hiilarinlähteitä, etenkin luonnonmarjat, kuten mustikat, mustaherukat, puolukat, hillat/lakat, jne. Itse myös hifistelen usein ruusunmarja-, camu camu- ja maca-jauhetta aamun turkkilaisjogurtti-kerma-hera -settiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vhh-meiningistä on kyse, niin marjat on parhaita hiilarinlähteitä, etenkin luonnonmarjat, kuten mustikat, mustaherukat, puolukat, hillat/lakat, jne. Itse myös hifistelen usein ruusunmarja-, camu camu- ja maca-jauhetta aamun turkkilaisjogurtti-kerma-hera -settiin.

Mamma mia!

Olen siis oikealla tiellä. Aamiaiseni sisältää yleensä normaalin vhh-aterian, tai sitten jonkun munapekoni/makkara -setin. Kouluun sheikkaan mukaani sitten gojimarja, maca-jauhe, mustaherukka, pakaste kukkakaali, hera, kananmuna, turkisk yoghurt, omena, cacao nibs, virgin coconut oil pirtelöä.

Kysymys lähinnä kuuluu nostaako marjat/hedelmät näissä määrissä liikaa insuliinia ja pilaavat runsasrasvaisen ruoan edut?

Kuinkas ratkaisisit päivän ensimmäisen aterian, jos seuraavaksi olisi treeni ja yhen buusteri banaanin vuoro? Banaania ei lieni paranisi pekonin ja munan kera nauttia, vaan juuri ennen bunttia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom