Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaas vähän vanhaa ketjua..
Eli mitä vetoremmejä suosittelisitte (selkätreeniin) kun niitä näkyy markkinoilla olevan niin perkeleesti. Olen siis ostamassa sellaisia. Mieluiten suht halvat
maksimi sarjoihin niitä ajattelin vain ja gipperit pistän samaan pakettiin että tuskin puristusvoima mihkään hävii :whip:
Mikä siinä nahassa niin kiihoittaa? Mulla on Spudin remmit. Jotain nylonin tapaista. Fastin nahkaiset alkoivat venymään yli 200kg painoilla, noi tuntuisi kestävän vaikka 2000kg.
Mikä siinä nahassa niin kiihoittaa? Mulla on Spudin remmit. Jotain nylonin tapaista. Fastin nahkaiset alkoivat venymään yli 200kg painoilla, noi tuntuisi kestävän vaikka 2000kg.
Unohtui mainita tuo Spudien (ja muiden ei-nahkaisten) paras puoli. Eli ne eivät "tartu" kiinni taljoihin yms. Monesi kun alkaa vaikka ylätaljaan kiristämään nahkaista remmiä, niin ainakaan meikä ei saa kiristettyä niitä kunnolla kun nahka ei "pyöri". Jos remmi ei ole tarpeeksi kireällä niin hyöty on kyseenalainen.
WTF?!? Eikös niiden remmien koko käytön tarkoitus ole että ne just TARTTUU kiinni siihen tankoon? Mitä tekee remmeillä jotka pyörii irti?
Sitä remmiä kuuluu vähän puristaa niin sit saa kiristettyä... hmmm... kohtalainen dilemma :wtf: Joutuu käyttään remmejä kun ei puristusvoima riitä, mutta kun se ei riitä remmien kiristämiseen :evil: Tarviskohan silloin olla ilman ja antaa sen puristusvoiman kehittyä :D Kunhan kummastelen ääneen :piis: