Vetoremmit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DanCake
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, eli kokemuksia, mistä kannattais hankkii jne..

Ja sit, et miten ne laitetaan :david: , joku kuvasarja ois tosi jees, jos joku vaan vittii.

Ite ostin urheiluvälineliikkeestä, toimivat on. Sisäpinta jotain pehmeetä karvajuttua, ja ulkopuoli jotain mokkaa/nahkaa. :) Duken remmit on, makso 11,50€.

Kannattaa ainakin nuo halvimmat remmit katsoa tarkkaan millaiset ostaa. Aika usein ovat eriparia, eli toinen on huomattavasti löysempää nahkaa.

Kyllähän noita löytyy, ite tykkään eniten nahkasista. Kankaiset jotenki tuppaa lipsumaan ainaki mulla tai sitte en vaan osaa.

Prismasta ostin, FAST-merkkiset taisivat olla. Nämä ovat juuri sellaiset eripariset, toinen on selkeästi pehmeämpää nahkaa. Itselleni olivat kyllä huippuhankinta kun näppivoimat loppuvat kesken kovemmissa vedoissa ja souduissa.

Nostetaas vähän vanhaa ketjua..

Eli mitä vetoremmejä suosittelisitte (selkätreeniin) kun niitä näkyy markkinoilla olevan niin perkeleesti. Olen siis ostamassa sellaisia. Mieluiten suht halvat

Nostetaas vähän vanhaa ketjua..

Eli mitä vetoremmejä suosittelisitte (selkätreeniin) kun niitä näkyy markkinoilla olevan niin perkeleesti. Olen siis ostamassa sellaisia. Mieluiten suht halvat

Jos välttämättä haluaa vetoremmejä käyttäää niin kyllä aidosta nahkasta tehdyt ovat ainoat oikeat.

maksimi sarjoihin niitä ajattelin vain ja gipperit pistän samaan pakettiin että tuskin puristusvoima mihkään hävii :whip:

maksimi sarjoihin niitä ajattelin vain ja gipperit pistän samaan pakettiin että tuskin puristusvoima mihkään hävii :whip:

IMO kunhan on vain nahkaa ja säädettävä lenkki siinä remmissä niin asiansa ajaa. Itse maksoin omistani alle 10€ ufsilta ja asiansa ajaa hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä siinä nahassa niin kiihoittaa? Mulla on Spudin remmit. Jotain nylonin tapaista. Fastin nahkaiset alkoivat venymään yli 200kg painoilla, noi tuntuisi kestävän vaikka 2000kg.

Unohtui mainita tuo Spudien (ja muiden ei-nahkaisten) paras puoli. Eli ne eivät "tartu" kiinni taljoihin yms. Monesi kun alkaa vaikka ylätaljaan kiristämään nahkaista remmiä, niin ainakaan meikä ei saa kiristettyä niitä kunnolla kun nahka ei "pyöri". Jos remmi ei ole tarpeeksi kireällä niin hyöty on kyseenalainen.

Spudilla on myös joku päähaarniska niskan treenausta varten. Ostakaa sellainen ja käyttäkää sitä koko treenin ajan. 20kg limppu vielä kiinni siihen koko ajan. Tulee rispectiä ja on HC.

Mikä siinä nahassa niin kiihoittaa? Mulla on Spudin remmit. Jotain nylonin tapaista. Fastin nahkaiset alkoivat venymään yli 200kg painoilla, noi tuntuisi kestävän vaikka 2000kg.

Ja varman ei tule ikinä hyvät nylonit oleen yhtä pitävät kuin hyvät nahkaiset.
Toiseen boldatuista sanoista kiteytyy kyseisten remmien vika (se ei ole tuo mikä tarkoittaa materiaalia).

Unohtui mainita tuo Spudien (ja muiden ei-nahkaisten) paras puoli. Eli ne eivät "tartu" kiinni taljoihin yms. Monesi kun alkaa vaikka ylätaljaan kiristämään nahkaista remmiä, niin ainakaan meikä ei saa kiristettyä niitä kunnolla kun nahka ei "pyöri". Jos remmi ei ole tarpeeksi kireällä niin hyöty on kyseenalainen.

WTF?!? Eikös niiden remmien koko käytön tarkoitus ole että ne just TARTTUU kiinni siihen tankoon? Mitä tekee remmeillä jotka pyörii irti?
Sitä remmiä kuuluu vähän puristaa niin sit saa kiristettyä... hmmm... kohtalainen dilemma :wtf: Joutuu käyttään remmejä kun ei puristusvoima riitä, mutta kun se ei riitä remmien kiristämiseen :evil: Tarviskohan silloin olla ilman ja antaa sen puristusvoiman kehittyä :D Kunhan kummastelen ääneen :piis:

Itse vaihdoin pari vuosikymmentä vanhat remmit jokin aika takaperin tällaisiin. Mavet, kulmasoudut ja ylätalja tulee vedettyä näillä ja ovat niin hyvät vempaimet, että suosittelen näitä varauksetta. Tästä ei nimittäin enää remmi/koukku laadultaan parane.

Itse löysin isäpuolen reeni laukusta Herrasten pitämän kuntosali 38 vetoremmit ja on täysin omaa luokkaansa.:whip: Mitä oon kokeillu muitten reenajien remmejä (5 erilaista) niin ei ne kyllä ole ollu lähelläkään näitä mun.:) Voihan siinä tosin olla että ne on jo sisään ajettu ennen kuin sain ne.

WTF?!? Eikös niiden remmien koko käytön tarkoitus ole että ne just TARTTUU kiinni siihen tankoon? Mitä tekee remmeillä jotka pyörii irti?
Sitä remmiä kuuluu vähän puristaa niin sit saa kiristettyä... hmmm... kohtalainen dilemma :wtf: Joutuu käyttään remmejä kun ei puristusvoima riitä, mutta kun se ei riitä remmien kiristämiseen :evil: Tarviskohan silloin olla ilman ja antaa sen puristusvoiman kehittyä :D Kunhan kummastelen ääneen :piis:

No ei. Remmi pyöritetään tangon ympäri, ja vetovaiheessa se kiristyy itse itseensä. Nuo nahkaiset jumittavat kiinni ennen kuin ranne saadaan kireäksi. Remmi jää löysäksi.

Vai päästätkö välillä tangaosta irti? Koita pistää pikaliimaa niihin remmeihin niin tuolla logiikalla luulisi kiristyvän vielä paremmin. Tai not. Piis ja silleen.

Remmit jeesaa yllättävän paljon leuoissa. Vuoden verran ehdin treenata ilman remmejä, koska tosimiehethän ei niitä käytä. Kaikki muu menee oikeastaan hyvin ilman remmejä, paitsi leuat/yltäljä myötäotteella. Itsellä nämä liikkeet on melkenin ensisijaisesti forkkuliikkeitä, sen verran kovaa joutuu tankoa puristamaan, ettei sormet lipeäisi jossain kolmannessa toistossa. Sinänsä outoa, että vastaotteella vetäessä ei ole tätä ongelmaa, vaan lisäpainojakin pystyy käyttämään.

Itselläni oli pitkään Fast:n nahkaiset vetoremmit ja oli niihin ihan tyytyväinen... kunnes ostin kankaiset Gasp:n vetoremmit. Ne ovat todella paljon paremmat. Nahkaiset "pureutuivat" isoilla kuormilla käteen, mitä nämä paksut ja vahvat Gasp:n remmit eivät tee. Pito on myös erinomainen. On toki totta, että nahkaiset pureutuvat todella tiukkaan karhennettuun tankoon kiinni (uskon kyllä että kokemattoman saattaa olla vaikea niitä tästä syystä jopa kiristää tarpeeksi), mutta eivät ainakaan nämä kankaisetkaan mihinkään luista.

Hinta on toki korkeampi kuin halvimmissanahkaremmeissä ja hinnassa on varmasti myös "merkkilisää" koska kyseessä on Gasp:n remmit. Suosittelen kuitenkin tutustumaan, itse olen todella tyytyväinen.

230115-999_BIG[1].jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom