Vetoremmit miten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ekimies
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Varmaan viikon :david: , mutta voisiko joku selittää ihan askel askeleelta, miten vetoremmit laitetaan maastavetoon sillai, että ne pitäiskin jotain..

En löytänyt aikasempia juttuja sidontatavoista.

T:EKi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos niissä ei ole valmiiksi lenkkiä toisessa päässä, tee se ja pujota lenkki ranteeseen niin että vapaa remmin pää on kämmenpuolella. Sitten ota tangosta kiinni ja pyöritä remmiä tangon ympäri niin monta kierrosta kuin menee, niin että se kiertää vastakkaiseen suuntaan kuin sormesi. Lopuksi vielä kiristä remmi pyörittämällä sitä kämmenellä tankoa ympäri kunnes ranteesta tuleva osa menee sopivan lyhyeksi, ja sitten puristat tukevalla otteella sen remmin päältä ja pitäisi pysyä.

Noin mä teen, mutta en mä sitten tiedä onko siihen jotain oikeesti hienoa tapaa.

AASI sanoi:
Niin ja viitiskö joku kertoo miten laitetaan tämä toinen remmi kun vedetään Risti otteella??

Samalla tavalla kuin toinenkin, mutta toiseen suuntaan :arvi:

Remmeillä tehtäessä ei ole mitään järkeä käyttää ristiotetta. Ja muutenkin remmejä ei kannata liian kireällä vetää, että hieman tulee myös puristus voimaa. Jos meinaat aina käyttää remmejä ja vähät väliä puristusvoimasta, niin sitten ei niin väliä vaikka olisikin kireällä.

ljm sanoi:
Jos niissä ei ole valmiiksi lenkkiä toisessa päässä, tee se ja pujota lenkki ranteeseen niin että vapaa remmin pää on kämmenpuolella. Sitten ota tangosta kiinni ja pyöritä remmiä tangon ympäri niin monta kierrosta kuin menee, niin että se kiertää vastakkaiseen suuntaan kuin sormesi. Lopuksi vielä kiristä remmi pyörittämällä sitä kämmenellä tankoa ympäri kunnes ranteesta tuleva osa menee sopivan lyhyeksi, ja sitten puristat tukevalla otteella sen remmin päältä ja pitäisi pysyä.

Noin mä teen, mutta en mä sitten tiedä onko siihen jotain oikeesti hienoa tapaa.

Tällä tekniikalla olen minäkin remmit kiristänyt ja hyvin toimii! :thumbs:

tuntematon pakkotoistolainen sanoi:
Siis oikeesti! Eihän sen vetoremmin päässä olevasta silmukasta mahdu edes vauvan käsi läpi!!!
^ Muistaako joku tuon? Hilpeys oli huipussaan. Miettii vielä, että ko. jamppa ei hoksannut pujottaa sitä remmiä sen päässä olevan lenkin läpi, vaan yritti tunkea siihen kättään. :lol2:

mä sain käden silmukan läpi sitte ku ratkoin ne ompeleet ja äiti laito singerillä uudet vähä väljemmät. varmaa joku valmistusvirhe vaika ne oliki vrange-merkiset?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
keijo s sanoi:
mä sain käden silmukan läpi sitte ku ratkoin ne ompeleet ja äiti laito singerillä uudet vähä väljemmät. varmaa joku valmistusvirhe vaika ne oliki vrange-merkiset?

Varmaan joo :rolleyes: tai sitten se remmi olis pitäny laittaa näin:

aws2.jpg

Zone-sarja -42%
Tomi sanoi:
^ Muistaako joku tuon? Hilpeys oli huipussaan. Miettii vielä, että ko. jamppa ei hoksannut pujottaa sitä remmiä sen päässä olevan lenkin läpi, vaan yritti tunkea siihen kättään. :lol2:

Tuo on hyvässä muistissa, oli huomattavasti parempi kuin se sheikkerijuttu. :D

jättää mavessa remmit vaan suosiolla käyttämättä. ei riko paikkoja. eri asia sitten esim. ylätaljassa, joissa puristusvoima loppuu ennenkö koko laitteeseen menee. =D

Kyllä remmejä kannattaa käyttää. Mikään ei ole tyhmenpää kuin jättää sarja kesken sen takia, että puristusvoima loppuu. Ainakin itse treenaan vedoilla selkää, enkä sormia.

lasikuitujeesus sanoi:
Kyllä remmejä kannattaa käyttää. Mikään ei ole tyhmenpää kuin jättää sarja kesken sen takia, että puristusvoima loppuu. Ainakin itse treenaan vedoilla selkää, enkä sormia.

Samaa mieltä. Teen niinpitkään kun jaksan omilla näppivoimilla ja sitten remmit käyttöön. Selkäreeni menee lähes kokonaan ilman remmejä, mutta SJMV on mulla sellanen, että remmit on pakko olla jos tekee vähääkään pidempää sarjaa. Ja samoin kohautukset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom