Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AASI sanoi:Niin ja viitiskö joku kertoo miten laitetaan tämä toinen remmi kun vedetään Risti otteella??
ljm sanoi:Jos niissä ei ole valmiiksi lenkkiä toisessa päässä, tee se ja pujota lenkki ranteeseen niin että vapaa remmin pää on kämmenpuolella. Sitten ota tangosta kiinni ja pyöritä remmiä tangon ympäri niin monta kierrosta kuin menee, niin että se kiertää vastakkaiseen suuntaan kuin sormesi. Lopuksi vielä kiristä remmi pyörittämällä sitä kämmenellä tankoa ympäri kunnes ranteesta tuleva osa menee sopivan lyhyeksi, ja sitten puristat tukevalla otteella sen remmin päältä ja pitäisi pysyä.
Noin mä teen, mutta en mä sitten tiedä onko siihen jotain oikeesti hienoa tapaa.
^ Muistaako joku tuon? Hilpeys oli huipussaan. Miettii vielä, että ko. jamppa ei hoksannut pujottaa sitä remmiä sen päässä olevan lenkin läpi, vaan yritti tunkea siihen kättään. :lol2:tuntematon pakkotoistolainen sanoi:Siis oikeesti! Eihän sen vetoremmin päässä olevasta silmukasta mahdu edes vauvan käsi läpi!!!
keijo s sanoi:mä sain käden silmukan läpi sitte ku ratkoin ne ompeleet ja äiti laito singerillä uudet vähä väljemmät. varmaa joku valmistusvirhe vaika ne oliki vrange-merkiset?
Tomi sanoi:^ Muistaako joku tuon? Hilpeys oli huipussaan. Miettii vielä, että ko. jamppa ei hoksannut pujottaa sitä remmiä sen päässä olevan lenkin läpi, vaan yritti tunkea siihen kättään. :lol2:
lasikuitujeesus sanoi:Kyllä remmejä kannattaa käyttää. Mikään ei ole tyhmenpää kuin jättää sarja kesken sen takia, että puristusvoima loppuu. Ainakin itse treenaan vedoilla selkää, enkä sormia.