Vesijetti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mikakinlie

Banned
Eli kesän tultua alkoi tuollainen polttelemaan mutta kokemusta ei ole kuin yhden kerran Turkissa 10 min.

Kattelin nettiveneestä tuollaisia ~3500 € vehkeitä ja tälläinen tuli vastaan
http://www.nettivene.com/viewBoat.p...&yto=&lfrom=&lto=&pwfrom=&pwto=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@sid_boat_type=7@sid_sub_type=@sid_make=@pfrom=@pto=@yfrom=1996@yto=@lfrom=@lto=@pwfrom=@pwto=@search=Hae

Eli kertokaas jotkut jotka tietävät, että mitä noista pitää tietää kun hankkii? Kuulemma kuluttaa paljon? Onko tuo linkittämäni mistään kotoisin? Onko tuo neli- vaiko kaksitahti, ruisku vai kaasari? Kaikki tieto on tervetullutta, koska paljoa ei ehtinyt siinä 10 minuutissa noista oppia muuta kuin vain sen, että on se hauskaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tähän väliin sitten valitusta vesiskootterien käyttäjille: Katsokaa nyt edes vähän missä ja miten ajatte niillä. Nopeusrajoitukset koskevat myös teitä, valopäät. Todella vaarallista touhua nykyään tuo meno (muiden vesilläliikkujien osalta, esim. soutajat, melojat, uimarit ja muut pienemmät vesillä liikkumiseen tarkoitetut härpäkkeet).

Kiitos ja jatketaan.

noissa on yleensä prätkien koneita
pari kertaa vuokrannu mökille tollasen ...aika syöppö joo
vielä viime vuonna turbot pamahteli noista jettien koneista

Tähän väliin sitten valitusta vesiskootterien käyttäjille: Katsokaa nyt edes vähän missä ja miten ajatte niillä. Nopeusrajoitukset koskevat myös teitä, valopäät. Todella vaarallista touhua nykyään tuo meno (muiden vesilläliikkujien osalta, esim. soutajat, melojat, uimarit ja muut pienemmät vesillä liikkumiseen tarkoitetut härpäkkeet).

Kiitos ja jatketaan.

Kylläpä oli hyvä kun kerroit, että uimareita ja melojia pitää väistää.
Mä olen tähän mennessä surutta ajanut yli.
Valopää... :david:

Kylläpä oli hyvä kun kerroit, että uimareita ja melojia pitää väistää.
Mä olen tähän mennessä surutta ajanut yli.
Valopää... :david:

No kyllä sitä :david: porukkaa yllättävän paljon tuohonkin mahtuu. Se on kiva istua biitsillä kun joku vitun tahvo suhaa ees taas sen perkeleen päristimen kanssa. Miten se siinä pienessä salmessa ympyrää ajaminen voikin olla niin helvetin mielenkiitoista.
Hermot menee.

No kyllä sitä :david: porukkaa yllättävän paljon tuohonkin mahtuu. Se on kiva istua biitsillä kun joku vitun tahvo suhaa ees taas sen perkeleen päristimen kanssa. Miten se siinä pienessä salmessa ympyrää ajaminen voikin olla niin helvetin mielenkiitoista.
Hermot menee.

Mulla on ollu vesiskoottereita vuodesta 2001 lähtien, eikä kertaakaan ole kukaan valittanut.
Pisti taas vituttamaan toi yleistys.
Suurimman ongelman aiheuttavat ne, jotka vuokraavat näitä laitteita päiväksi tai viikonlopuksi.

Zone-sarja -42%
Mulla on ollu vesiskoottereita vuodesta 2001 lähtien, eikä kertaakaan ole kukaan valittanut.
Pisti taas vituttamaan toi yleistys.
Suurimman ongelman aiheuttavat ne, jotka vuokraavat näitä laitteita päiväksi tai viikonlopuksi.

Näitähän ne taitaa aika järjestelmällisesti olla. Viikoksi otetaan ja sitten ajetaan koko rahan edestä. Ympyrää.

Näitähän ne taitaa aika järjestelmällisesti olla. Viikoksi otetaan ja sitten ajetaan koko rahan edestä. Ympyrää.

Käsittääkseni, hullut piirtelee mielellään ympyröitä. Tämä varmaan pätee näihin päristelijöihinkin. Pitäs varmaan itsekin vuokrata ja kokeilla niitä ympyröitä.

Voisko joku kertoo vähän faktaa edellämainitun hintaluokan peleistä?

Käsittääkseni, hullut piirtelee mielellään ympyröitä. Tämä varmaan pätee näihin päristelijöihinkin. Pitäs varmaan itsekin vuokrata ja kokeilla niitä ympyröitä.

Voisko joku kertoo vähän faktaa edellämainitun hintaluokan peleistä?

Vuokrahinnat on 200€-300€/pvä, riippuen laitteesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuokrahinnat on 200€-300€/pvä, riippuen laitteesta.

Aika kallista hommaa, tällaiselle persaukiselle kaverille. Itse olisin kiinnostunut ostamaan käytetyn peli. Eli mitä noista hajoo yleensä? Ketjun aloittajan nettiveneen jettiinkin oli tehty moottori. Rääkätäänkö noi yleensä pilalle huolimattomuudella? Uskoakseni pystyisin kyllä itse korjaamaankin tarvittaessa jos osia saa.

PS. Laitan tähän vähän ympyröitä: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Aika kallista hommaa, tällaiselle persaukiselle kaverille. Itse olisin kiinnostunut ostamaan käytetyn peli. Eli mitä noista hajoo yleensä? Ketjun aloittajan nettiveneen jettiinkin oli tehty moottori. Rääkätäänkö noi yleensä pilalle huolimattomuudella? Uskoakseni pystyisin kyllä itse korjaamaankin tarvittaessa jos osia saa.

Vanhoista 2-tahtistista jeteistä hajoaa vähän väliä jotain, vaikka kuinka
hyvin pitäisi ja osien hinnatkin on melko korkeat.
Näihin vekottimiin tarvitsee myös jonkin verran erikoistyökaluja, eli jos niitä ei omista, joutuu todennäköisesti viemään huoltoon.
Huoltohinnat on n.60€/h + alv, koska näitä huoltavia liikkeitä on erittäin vähän.

Jos meinaa ostaa jetin, suosittelen nelitahtista, vaikkakin maksaa hieman enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom