Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysmehu, limppa, kalja, kahvi... Trolli kai sä olet...
Varmaan tosi hyviä treenejä vedätte jos ei tarvitse vettä juoda treenin aikana.
Vesi nyt sattuu olemaan vaatimattomasti tärkeimpiä asioita elämälle.
Jopa Turpean Köntin elimistöstä on yli 70% nestettä. Kyllä sitä vettä PITÄÄ juoda, mielellään useampi litra päivässä.
Asiaa voi miettiä siltäkin kantilta että 1% nestehukka on n.11% pois maksimivoimasta.
Käytännössä tämä tarkoittaa että vaikka painonnostokisoissa jos voittaja on n. yhden prosentin nestehukassa niin sijoitus voi tippua yli kymmenen sijaa.
Jos joku väittää että vettä ei tarvitse/kannata juoda niin se kertoo kaiken tarvittavan kyseisen henkilön fysiologian tuntemuksesta.
Jos joku ei vieläkään tajua, että kyse on ton puhtaan veden juomisesta, niin lukutaidossa on jotain pahasti vialla.
Miten hyvä pitää olla kusettamaan itseään että voi uskotella että ei tarvitse vettä semmoisenaan juoda?
Kahvi ja olut, niinkuin mainitsit, eivät ole ihan kauhean hyviä vedenlähteitä.
Ootko tosiaan sitä mieltä että ruuasta saadaan tarpeeksi vettä? Limut ja kahvit on todella kehnoja vedenlähteitä koska molemissa on kofeiinia mikä on diureetti.
Toisaalta ymmärrän miksi sulla on tää mielipide jos sulla meinaa vesi tulla ylös sen jälkeen kun juot sitä. Suosittelen lääkärissä käymistä.
Tee ite juuri niinkuin haluat, mutta älä tuommoista paskaa ohjeista muille. Kiitos.
On varmaan kaikki täydellisessä kunnossa jos veden juominen aiheuttaa vatsaongelmia! :thumbs:
En mä mitään paskaa ohjeista, vaan olen tossa linkittänytkin muutaman pointin, jotka selkeesti puhuu sen veden yletöntä lipittämistä vastaan. Eli jos et ymmärrä luettua kovin hyvin, eikä sun mielipiteet kestä tieteellisten faktojen ristitulessa, niin älä silti ala mulle whinettään. Kiitos.
Ei se varmaan se pelkkä vesi tässä ole, vaan mm. bulkilla olo on yksi tekijä, minkä nyt kaikki lukutaitoiset ihmiset on voineet jo lukea. Mikä ihmeen ongelma se muutenkaan on, jos mä pystyn kuittaan sen veden saannin jo mun päivittäisellä maidon kittauksella?
Puhdasta vettä ei vaan kannata juoda, koska se ei korjaa nestebalanssia, ja alkaa helposti närästeleen.
Vesimyrkytyksellä pelottelu, kahvin, limujen ja bissen heittäminen nestetasapainon ylläpitäjiksi kyllä vaikuttaa trollailulta, vaikka pointtis esille tuleekin.
Puhdasta vettä kittaamalla saa suolatasapainot jopa niin vituralleen, että henki erkanee ruumiista = fakta.