Vesa-Matti Loiri - Ivalo ja Inari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Emmah

Moderaattori
Mode
Satuinpa yksi aamu kuulemaan radiosta, kun Vesku tulkitsi Tehosekoittimen kappaleen Hetken tie on kevyt. Nostatti kylmät väreet ja väkisinkin tuli hieman Johnny Cash mieleen, mikä ideana ilmeisesti olikin osittain taustalla tämän levyn teossa, nyt kun tarkemmin asiaa netistä selvitin. Loiri on yksi eniten arvostamistani suomalaisista näyttelijöistä, saattaapi mennä cd hankintaan.

En kauheasti lämpene veskun tulkinnoille, mutta hetken tie on kevyt on kova kipale ihan alkuperäismuodossaankin.

huippu loirin laulamana tuo hetken tie on kevyt. joo vanhuus ei tuu yksin:D

Periaatteessa tämä levy on ihan hieno kokonaisuus. Minua kuitenkin häiritsee millintarkka Johnny Cash -plagiointi. Olkoonkin niin, että levy on loisteliaasti tuotettu. Ei Vesa Matti Loiri mikään Cash ole, turha hänestä on yrittää sellaista leipoakaan. Veskun omat meriitit ovat jo niin kovat!

Raivostuttaa myös tämä "tulkitsee"-sanan liikakäyttö. En halua enää kertaakaan kuulla radiosta, televisiosta tai Pakkotoistolta Veskun TULKITSEVAN näitä biisejä.

Mulle kolahti J Cashin viimeinen levy todella lujaa. Olin aika skeptinen Ivalon suhteen juuri J Cash kopioinnin vuoksi, mutta epäluulo osoittautui taas typeräksi. Loiro vetää sellaisen setin lähes koko levyn ajan, että Cash jää kakkoseksi.

Todella hieno levy kotona kuunneltavaksi. Kaunis ja rujo samaan aikaan. Autossa aivan kamalaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muuten en Loirin musiikista juurikaan välitä, mutta Eino Leinon runot laulaa sitten viimoisen päälle komeasti.

Olen kuullut luotettavalta taholta, että Ivalo löytyy pukinkontista jouluna. Ei vaan millään malttaisi odottaa.. ;) Varsinkin Junnu-levyt ovat olleet rautaa.
Meikäläiselle jäi perjantain Nyt-liitteen Loiri-haastattelusta pirun surullinen olo. Veskun elämän traagisimmat tapahtumat ovat toki olleet tiedossa, mutta jotenkin tämä nykyinen yksinäinen ja kostea keikkaelämä sekä miehen tarinointi pistivät hiljaiseksi..

Olen kuullut luotettavalta taholta, että Ivalo löytyy pukinkontista jouluna. Ei vaan millään malttaisi odottaa.. ;) Varsinkin Junnu-levyt ovat olleet rautaa.
Meikäläiselle jäi perjantain Nyt-liitteen Loiri-haastattelusta pirun surullinen olo. Veskun elämän traagisimmat tapahtumat ovat toki olleet tiedossa, mutta jotenkin tämä nykyinen yksinäinen ja kostea keikkaelämä sekä miehen tarinointi pistivät hiljaiseksi..

Lukaisin kassan tuon jutun ja aika hiljaiseksi veti.

Itse levystä sen verran että en ole kuunnellut kuin samplet tuosta levystä, mutta jotenkin itselle tulee sellainen fiilis että "juopon tulkintaa". Olen tainnut vaan kävellä liian monta kertaa kannelpubin ohi viime aikoina. Pitänee yrittää saada levy lainaan ja kuunnella rauhassa.

Kävin tänään levykaupoilla ja tarttui mukaan sitten kyseinen levy. Hyvältähän tämä kuulostaa. On aina yhtä virkistävää huomata olleensa väärässä ja yllättyä positiivisesti. :)

Anttilassa oli muuten Cashin American sarjat levyjä 3xCD:tä 20 eurolla ja lisäksi tarjouksessa The man comes around 10 eur.
Lähti siis matkaan 4 kpl:ta American sarjan levyjä plus tuo Ivalo yhteishintaan 50 egeä. Ei ollenkaan paha hinta viidestä levystä.

Taas kerran Loiri rahanpuutteessaan "tekee" levyn joka on täynnä joutavanpäiväistä PUHETTA musiikin tahtiin.

Lopettaisi jo, kun ei ääni enää lauluun taivu.

Mutta jollainhan se täytyy Loirinkin aamupuuronsa koittaa tienata.

Hyvää settiä vesku vetää. Monesta legendaarisesta biisistä loistavat versiot.
Yksinkertaisesti hyvää fiilistelymusiikkia.

Mulle henkilökohtaisesti on aivan sama yritetäänkö tässä matkia Cashia vai ei, pääasia notta musiikki on hyvää.

Suositut

Back
Ylös Bottom