STRONGMAN Vertti Harjuniemi

Terveen näköinen sopusuhtainen kroppa. Juuri sellainen treenattu luomukroppa mihin kovalla työllä pääsee, eikä ylimääräiset ulkoiset aineet ole sitä pöhöttäneet. Puhumattakaan, että iho on kunnossa, eikä finnien turvottamat lihakset hyökkää päälle. Toivottavastii Vertti ei edes lähde sille tielle, vaan pysyy miehenä:)

Vertin nykyinen treenitapa on sellainen, mistä kannattaisi ottaa mallia. Kehitetään suorituskykyä ja monipuolisesti kuntoa, niin sitä kautta se kropan ulkonäkö myös muokkaantuu. Verrattuna kun nämä nuoret bodarit vakavissaan kertovat, että aerobista ei kannata tehdä ja bodaillaan vaan tavoitteena jokin lavakunto.

Hienoa työtä tekee ja näitä videoita katselee, kun Vertin ulosanti on hyvää, ja nuo ajatukset ainakin itse ostan täysin.

Vertin nykyinen treenitapa on sellainen, mistä kannattaisi ottaa mallia. Kehitetään suorituskykyä ja monipuolisesti kuntoa, niin sitä kautta se kropan ulkonäkö myös muokkaantuu. Verrattuna kun nämä nuoret bodarit vakavissaan kertovat, että aerobista ei kannata tehdä ja bodaillaan vaan tavoitteena jokin lavakunto.

Hienoa työtä tekee ja näitä videoita katselee, kun Vertin ulosanti on hyvää, ja nuo ajatukset ainakin itse ostan täysin.
Jos lajina on bodaus ja tavoitteena lavakunto sä suosittelet pyörittelee renkaita ja kyykkäilee pallon päältä? Joopajoo...

vertti taitaa tehdä hommaa omaksi ilokseen, ja hänelle iloa tuo suorituskyky. Onhan se nyt ihan terveydenkin kannalta hyvä asia, mitä hyötyä on 50 cm hanskasta jos kropan kunto on sitä luokkaa ettei se voi toteuttaa perusterveelle ihmiselle ominaisia asioita kunnolla. Mitä näitä nyt on puntinnoston lisäksi, juoksu, hyppiminen, uiminen, liikkuvuus jne

Juuri näin. Monipuolisesta treenaamisesta ja aerobisesta huolimatta ei tuo lihasmassakaan näytä kärsineen. Mulle on ihan sama miten joku bodari treenaa. Jos joku ei halua tehdä aerobista niin sitten ei halua. Mutta sellainen selitys ontuu, että jos käyn juoksulenkillä niin heti on hauis sentin pienempi.

Jää suurimmalla osalla palstan rojuttelijoistakin tekemättä tuo 15x200kg.

Joo ja Hautalakin veti enempi kun 98% tämän maan doupatuista eliittinostajista. Ihme logiikka tuo. Jos on paska maastavetäjä niin kyllä sitä sillon suurin osa on doupattunakin. Itse hyvä esimerkki tästä. 260kg buustattuna suurin mitä vetäny ja 250kg aikana ennen mihinkään suoritusta parantaviin koskemista. Nyt ei kyllä lähde edes 150kg kun on alaselässä vikaa. Niin meinaan vaan että meitä on moneen junaan metodeista riippumatta. Toiset on alfoja jo luonnostaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hassu ajatusmalli että vahvan nostajan selkä kestää paskaa tekniikkaa loputtomasti verrattuna aloittelijaan. Kyllähän tuo on helvetin tyhmää harjoittelua. Mitäs jos olis tehnyt 15x180 ihan puhtaalla tekniikalla ja vähän pirteämmällä tahdilla, jolloin oltaisiin päästy vähintään samoihin tehoihin ilman tuota selän paskomista. nimim nuorena selkäni paskonut

Vahva vetäjä tai ei, niin kyllähän sen maalaisjärkikin sanoo, että maastavetoa tulisi tehdä hyvällä tekniikalla, eikä väkisin vääntäen, mitä nyt kyseenomaisella videolla näkee.

Joo ja Hautalakin veti enempi kun 98% tämän maan doupatuista eliittinostajista. Ihme logiikka tuo. Jos on paska maastavetäjä niin kyllä sitä sillon suurin osa on doupattunakin. Itse hyvä esimerkki tästä. 260kg buustattuna suurin mitä vetäny ja 250kg aikana ennen mihinkään suoritusta parantaviin koskemista. Nyt ei kyllä lähde edes 150kg kun on alaselässä vikaa. Niin meinaan vaan että meitä on moneen junaan metodeista riippumatta. Toiset on alfoja jo luonnostaan.
250 kg maasta natuna ja dropeilla 10kg enemmän? No kyllä tuostakin mielestäni jonkinmoisen kunniamaininnan ansaitsisit.

En kaipaa kyllä sinun enkä kenenkään muun kunniamainintoja tai arvostelua; en nauti itse toisten tekemisten arvostelusta nettifoorumilla kuten eräät. Ja luojan kiitos ei ole maastavetotulos prioriteetti. Sillon kannattas näillä geeneillä vaihtaa harrastusta tai olis kannattanu jo vuosia takaperin. Pointti oli vaan se, että pitääkö tuo natu or not -juttu ottaa esille joka viestissä. Aina löytyy lahjakkaampia kavereita. Kova sarja Vertillä, ei siinä mitään. En minä ainakaan saa minkäänlaista nautintoa siitä, että penkkasin naturaalina huomattavasti enemmän kuin yksikään douppaava kaverini on penkannut. Ja niitä on kuitenkin kymmeniä. Jos poikkeuksellisen lahjattomiin/vastusharjoittelulle liki non-responder tyyppeihin mennään niin ei se kohtalo ole kovin mukava, jos puntteja aikoo heilutella. Millään metodeilla. 20 vuotta säännöllisesti treenannut kaverini, joka vetää kaikki trenistä lähtien, niin takakyykyssä ennätyssarjansa on alle 10 toistoa sadalla kilolla. Eli tuollainen tulos, jonka lahjakas nainen pystyy kyykkäämään muutamien vuosien treenillä. Antaa silti kaikkien harrastella, jotka haluaa.

20 vuotta säännöllisesti treenannut kaverini, joka vetää kaikki trenistä lähtien, niin takakyykyssä ennätyssarjansa on alle 10 toistoa sadalla kilolla. Eli tuollainen tulos, jonka lahjakas nainen pystyy kyykkäämään muutamien vuosien treenillä. Antaa silti kaikkien harrastella, jotka haluaa.
Mielenkiinnosta: Onko kaveri kuitenkin keskivertoa lihaksikkaammassa kunnossa?

Vahva vetäjä tai ei, niin kyllähän sen maalaisjärkikin sanoo, että maastavetoa tulisi tehdä hyvällä tekniikalla, eikä väkisin vääntäen, mitä nyt kyseenomaisella videolla näkee.
Ottaen huomioon kuitenkin että kyseinen herra on Fitfarmilla PT :D Toisaalta, onhan noita FitFarmilaisia nähty ;)

Kyllähän sitä on välillä mukava kokeilla rajojaan, vaikka menisi ryskäämiseksi. Tuskin normaalia treeniään tekee tuolla tyylillä.

Back
Ylös Bottom