Ottaen huomioon kuitenkin että kyseinen herra on Fitfarmilla PT
Mites tää nyt liittyy mihinkään? Menee vähän samaan kategoriaan kun sanottais että alkoholiparantolan työntekijä ei saa vetää kännejä koskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaen huomioon kuitenkin että kyseinen herra on Fitfarmilla PT
Itse harkitsisin muutaman kerran kun laittaisin pakkotoistolle yhtään mitään videota,yksi tykkää ja kymmenen ulisee

Huhhuh mitä settiä ja paranee ehdottomasti postauksen loppua kohden.En kaipaa kyllä sinun enkä kenenkään muun kunniamainintoja tai arvostelua; en nauti itse toisten tekemisten arvostelusta nettifoorumilla kuten eräät. Ja luojan kiitos ei ole maastavetotulos prioriteetti. Sillon kannattas näillä geeneillä vaihtaa harrastusta tai olis kannattanu jo vuosia takaperin. Pointti oli vaan se, että pitääkö tuo natu or not -juttu ottaa esille joka viestissä. Aina löytyy lahjakkaampia kavereita. Kova sarja Vertillä, ei siinä mitään. En minä ainakaan saa minkäänlaista nautintoa siitä, että penkkasin naturaalina huomattavasti enemmän kuin yksikään douppaava kaverini on penkannut. Ja niitä on kuitenkin kymmeniä. Jos poikkeuksellisen lahjattomiin/vastusharjoittelulle liki non-responder tyyppeihin mennään niin ei se kohtalo ole kovin mukava, jos puntteja aikoo heilutella. Millään metodeilla. 20 vuotta säännöllisesti treenannut kaverini, joka vetää kaikki trenistä lähtien, niin takakyykyssä ennätyssarjansa on alle 10 toistoa sadalla kilolla. Eli tuollainen tulos, jonka lahjakas nainen pystyy kyykkäämään muutamien vuosien treenillä. Antaa silti kaikkien harrastella, jotka haluaa.

Mielenkiinnosta: Onko kaveri kuitenkin keskivertoa lihaksikkaammassa kunnossa?

"...mä käytän hyvin paljon alaselkää, että teknisesti tää ei oo ehkä kaikken paras, mutta tää on mun tapa."
Kunhan nyt vaan ei kukaan olis ottanut oppia!
Vertti vaikuttaa kyllä kaverilta kenen kanssa olisi mukava kipata muutama olut ja turista ummet ja lammet