Deleted member 117230
Tais lähinnä pointti olla tuo varmistajan pelkkä kumartelu. Eikös varmistaja takana yleensä ite kyykkää mukanaNe painot voi aina tiputtaa pois eli "juosta alta".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais lähinnä pointti olla tuo varmistajan pelkkä kumartelu. Eikös varmistaja takana yleensä ite kyykkää mukanaNe painot voi aina tiputtaa pois eli "juosta alta".
Tais lähinnä pointti olla tuo varmistajan pelkkä kumartelu. Eikös varmistaja takana yleensä ite kyykkää mukana
Riippuu varmistajan voimatasoista.
Kyllä. Tarpeeksi riski varmistaja ottaa 200 kg tangon kyykkääjän niskasta, vetää sen rinnalle ja palauttaa telineeseen.
Kyykyssä ei pohjaan jäädä juuri koskaan. Siellä on eniten potkua.
Takaosasto, reidet ja selkä liian heikot. Puoleenväliin se kyykky jää jos jää, alhaalla on kaikki lihakset käytössä.
Pahoittele vain, mutta noin se vain on. Hyvin hyvin harvoin siellä jäädään pohjaan, väitit sitten mitä tahansa. Toki mä uskon, että sulla on yksi kaveri, joka jää pohjaan, mutta kun kyse on valtaosasta, ei sun kaverista.Pahoittelen, mutta nää on kyllä yhdet käsittämättömimmistä väitteistä mitä olen kuullut.
Pahoittele vain, mutta noin se vain on. Hyvin hyvin harvoin siellä jäädään pohjaan, väitit sitten mitä tahansa. Toki mä uskon, että sulla on yksi kaveri, joka jää pohjaan, mutta kun kyse on valtaosasta, ei sun kaverista.
Ja noissa on sentään maksimikuormat, kun taas kyse on sarjapainoista, niin saa olla melko helvetin erikoinen tapaus jos alhaalle jää.
Jos kyykky jää alhaalle, niin todennäköisesti on kyse tyypistä, joka on aina treenannut vajaata liikerataa ja siksi alhaalla ei ole potkua kun koskaan ei siellä ole töitä tehty.
Kyykkää sinä eka maksimikympin painolla ja kato missä kohtaa jää jumiin.Lue Mike tämä, katso sivulla oleva kuva ja jutellaan sen jälkeen lisää.![]()
Kyykkää sinä eka maksimikympin painolla ja kato missä kohtaa jää jumiin.
Käytäntö menee mulla aina tieteen edelle. Jos en koskaan näe pohjaan jäämistä, niin mulle on ihan sama mitä sä selität jollain liirumlaarumilla jos totuus todellisuudessa on aivan toista. Mä en ole ikinä nähnyt, että kukaan kyykyssä jää pohjaan ja mä olen kyykkyjä nähnyt. Joten se siitä. Jää rauhassa jankuttamaan.Kiellätkö sä oikeesti tolla argumentilla oikean tieteen tulokset?
Edit: Ja olen kyllä kyykännyt. Hyytyy aina suunilleen heti sen jälkeen, kun se pikku "pomppu" eli elastinen energia on käytetty loppuun.
Sieltä käytännöstähän se mittausdata on saatu, vai meinaatko että tuo käyrä voimantuotosta on vedetty vain hatusta?Käytäntö menee mulla aina tieteen edelle. Jos en koskaan näe pohjaan jäämistä, niin mulle on ihan sama mitä sä selität jollain liirumlaarumilla jos totuus todellisuudessa on aivan toista. Mä en ole ikinä nähnyt, että kukaan kyykyssä jää pohjaan ja mä olen kyykkyjä nähnyt. Joten se siitä. Jää rauhassa jankuttamaan.
Mä en ole ikinä nähnyt, että kukaan kyykyssä jää pohjaan ja mä olen kyykkyjä nähnyt. Joten se siitä. Jää rauhassa jankuttamaan.
Sieltä käytännöstähän se mittausdata on saatu, vai meinaatko että tuo käyrä voimantuotosta on vedetty vain hatusta?
Mites toi nyt pitäis ajatella? Kyllähän voimanostajat mielellään jättää pyllistyksen niin korkeaksi kuin suinkin sääntöjen puitteissa mahdollista,koska alempaa ei enää nousisi. Miten se perseen nostaminen pohkeista voi mitenkään olla se helpoin osa kyykyssä?Kyykyssä ei pohjaan jäädä juuri koskaan. Siellä on eniten potkua.
Älä nyt taas uhriudu hyvä mies.Joo oon väärässä, kaikki jää aina pohjaan. Sovitaan niin.
Striimissä just arvasin ton kommentin :DÄlä nyt taas uhriudu hyvä mies.