nevahood sanoi:kuullostaa kohtalokkaalta. :lol2:
Jep :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevahood sanoi:kuullostaa kohtalokkaalta. :lol2:
tomppa82 sanoi:Mitäs safkaa pítäis vetää, että uloste pysyy "sopivalla" kovuudella?
Siellä on ikävä kyllä ihana naislekuri, mikä mun perseeseen sormet pistiTomi sanoi:Mulla keskiviikkona tähystys Marian sairaalassa samasta asiasta. Omg hi 2 u místar rectal doctor :haart:
edit: otan kameran mukaan ja yritän saada
Vääntäjä sanoi:Hei mutta tässäpä asia josta jotain tiedän.
Minulle kävi sama, kirkasta verta paskalla ja sen jälkeen kummaa kipunointia persiissä. Kipinkapin lääkäriin jossa nuorehko naislääkäri työnsi jassoon sormensa ja sitten tähystimen . Kävi ilmi että koska minulla on maha usein aika löysänä se ärsyttää peräsuolen limakalvoa joka joskus sitten mahan ollessa kovalla saattaa hieman repeytyä kun oikein vääntää, ei onneksi mitään tämän vaarallisempaa, tässä tapauksessa tuo repeytymä tulehtui lievästi josta epämiellyttävät tuntemukset.
Lääkäri sanoi että nuorilla näissä tapauksissa on harvoin mitään sen vaarallisempaa.
Net Virgin sanoi:Tällä hetkellä yleisin sisäisten pukamien hoito on "hirttäminen": pukaman kokoa pienennetään asettamalla sen yläreunaan kuristavat ja kokoonvetävät kumirenkaat. Tästä aiheutuu arpireaktio, joka kuroo pukamaa pienemmäksi ja synnyttää jäljelle jäävää pukamakudosta ylöspäin vetävän voiman. Näin vastaavalla kohdalla oleva ulkoinenkin pukama pienenee ajan kuluessa.
Toimenpide suoritetaan vastaanotolla tai poliklinikalla ja oikein suoritettuna se on kivuton. Joillakin potilailla esiintyy pientä jomotusta samana iltana. Arpeutumisvaiheen aikana (7-10 vrk) voi tulla verta tai limaa. Koko pukamaa ei saada hoidettua yhdellä kertaa, varsinkaan jos ne ovat kookkaita. Toimenpide voidaan uusia 1-2 kuukauden kuluttua ja toisen kerran jälkeen tulos on 80-90 %:ssa hyvä. Tällä voidaan usein välttää varsinainen leikkaus.