Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä.pistittekö vaan sähköpostia tonne wellmaxin infoon vai minne kun tilasitte ?
Nämä tulivatkin jo tuossa muutama päivä sitten, ja ensipuraisukin otettu selkätreenissä. Kyseessä siis Cerberukset, ei Versa Grippsit.Itsekin pistin pari päivää sitten tilaukseen nuo. Kestää ilmeisesti vaan julmetun kauan toimitus(eta 26.4) Täytyy itsekin kertoa kokemuksia, vaikka en aitoja versa grippsejä ole kokeillut.
Ostin versat n.1kk sitten. Wellmaxilta tuli parissa päivässä. No ensin olin hieman skeptinen niiden suhteen. Nykyään teen kaiken niillä, muun muassa kyykyssä saa tangon pysymään jämäkästi paikoillaan, kuntopyörän sarvista saa myös jämäkän otteen ja aerobinen menee sinne minne pitääkin. Venyttely on myös nykyisin muuttunut täysin. Ennen venyttely oli ostos-tv:stä tuttua tuskasta puurtamista, mutta versojen avulla siihenkin tuli muutos!! Ruoan laitossa huomaa, että kermavaahto vispaantuu kuin itsestään ja ruoka muutenkin maistuu paremmalta. Puhumattakaan seksielämästäni joka on nyt aivan uusilla tasoilla, entinen repivä vetotyyli on poissa ja nykyisin pystyn tuntumalla vetämään giant settejä kohdelihalla.
Taisin ostaa liian isot, tarra jää ärsyttävästi lerppumaan ja kahnaa trap barissa jalkoihin.
Minkä kokoiset ostit ja mikä sun ranteenympärys on? Itse mietin S:n ja Reg/Largen välillä kumpi olis parempi, kun mun ranteet on just siinä 7" rajalla.
Niillä ole mitään tekoa versojen kanssa. Surkeat versoihin verrattuna.Kyllä noi Gazoz gripperitkin toimii, mutta toi käsiosa on TODELLA iso...
- - - Updated - - -
Kyllä noi Gazoz gripperitkin toimii, mutta toi käsiosa on TODELLA iso...
Sama. Ihmettelin kovasti.Itsellä on ranne vähän yli 7" ja ihan äärimmilleen saa nuo reg/large-koon grippsit kiristää. Ottaisin varmaan S-koon jos uudestaan tilaisin.
Sama. Ihmettelin kovasti.
Saa kiristää tappiin.
Minkä kokoiset ostit ja mikä sun ranteenympärys on? Itse mietin S:n ja Reg/Largen välillä kumpi olis parempi, kun mun ranteet on just siinä 7" rajalla.
Tänään tuli Versat wellmaxilta. Ripeää toimintaa kun perjantaina iltapäivästä tilasin. Ranne vajaa 7" ja tilasin S/M koon Pro versiot. Koko juuri passeli.
Tuliko teiän versat postiennakolla?
Muistaakseni jossain laskin että hintaero ei kovin järeä olisi. Pari euroa taisin saada tulokseksi. Noilla kun tuskin on mitään mahdollisia suursoppareita, mitä vois kuvitella jollain verkkiksellä tms. olevan joilla postit on välillä jopa ilmaset... tai tavaraa kun vaan liikkuu helvetisti niin ne menetyt postieurot voi napsia vaikka töllöistä.Mun mielestä ois voinu tarjota maksuu tilisiirtona. Menee toi 7e turhaan siihe postiennakkoo. Tai voi olla että ei oo isoo eroa, koska toihan on paketti, eikä maksikirje?