Verkostomarkkinointikännykkäliittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Minulle yritettiin kaupata verkostomarkkinointipohjaista kännyliittymää männäviikolla. Onkos tällä palstalla niihin haksahtaneita?

Hesarissa seisoi tänään, että joku uusi alan firma on kerännyt jo 600 000 euroa suomesta ilman että yhtään liittymää on edes avattu - myymällä myyntilisenssejä.. huhhuh.

Mites porukka suhtautuu kyseisiin liittymiin? Ottaisitteko? Minua epäilyttää, joten en ottaisi. Liekö yleisen epäilevä suhtautumiseni kaikkeen mihin liitty verkostomarkkinointi taas jylläävän..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Johonki S€VEN yrityksen kännykkä juttuun mua yritettiin saada mukaan, jossa aloitus maksu 750€ :curs: (millä rahalla mä kaljaa ostaisin, jos kesätyörahat tommoseen menis)

Kerrrottiin kuinka teoriassa olisi mahdollisuus saada hirmu rahat, kun mun asiakkaat hankkii asiakkaita jne.
En oikeen usko tommoseen, eikä muutenkaan jaksa kiinnostaa..

Olen tämän asian tiimoilta purkanut itseäni jo aikaisemmin...

Taas oikein pumpusta vihlasi,kun mieleeni putkahti verkostomarkkinoijan stereotypia.

:itku:

Mua yriteltiin joskus tuossa keväällä houkutella tällaisen firman myyntimieheksi, ja aluksi hieman hullaannuin, mutta palasin maan pinnalle melko pian. Eli en onneksi lähtenyt tuohon paskaan mukaan. Itse en aio tuollaista liittymää ostaa jos tarjotaan, ihan vain sen takia että sekään myyntimies ei saisi osaa minun maksamistani puhelinlaskuista ja tajuaisi hommata itsensä ulos siitä bisneksestä :)

Eipä ole kukaan vielä täällä susirajalla tullut tollasta puhelinliittymää tarjoamaan, mutta sekin lienee vain ajan kysymys. Otanko tuollaisen liittymän, tuskin. Saavat lupailla melkoisia, että ottaisin tollasen liittymän ja jos avausmaksu on 750€ niin en tule koskaan ottamaan. Rahani saan laitettua parempaankin. :jahas:

Kovasti yrittävät mainostaa että on halpa (vaikka Saunalahti on halvempi), ja että kun saat myytyä pari liittymää, niin muut maksavat puhelusi. Arveluttavaa...

Originally posted by jpm
Saavat lupailla melkoisia, että ottaisin tollasen liittymän ja jos avausmaksu on 750€ niin en tule koskaan ottamaan.
Mitäh? Siis oikeesti vain 750 €??? Mihin tulee allekirjoitus??? :eek:

Originally posted by Tomi
Mitäh? Siis oikeesti vain 750 €???
En siis tiedä, onko tuo avausmaksu tosiaan 750€, mutta Mäntti tuossa aiemmin kirjoitti:
Originally posted by Mäntti
Johonki S€VEN yrityksen kännykkä juttuun mua yritettiin saada mukaan, jossa aloitus maksu 750€
Eli voihan se joillain olla enemmänkin, mistä sitä tietää. :D

ELIKKÄ kyseessä Pg-1 liittymä.Firma on seven international..Eli sillä 700e!alotuspaketilla saat oikeuden kaupata niitä liittymiä muille 300 siitä saat kys.firman osakkeita.Systeemi sinänsä on teoriassa hyvä mutta käytännössä..on suomipoika liian skeptinen tällaseen.Ja eihän se firma ole vielä saanut edes operaattoria mukaan siihen touhuun.Perustuu siihen et diileri saa"alaistensa"puheluista ja jälleen myynnistä provikat.! kaveri sitä tehny n.3kk ja kohtalaisesti tienannu,mut en kyl silti jaksais vaivautua.:2:

Originally posted by Killerqueen
ELIKKÄ kyseessä Pg-1 liittymä.Firma on seven international..Eli sillä 700e!alotuspaketilla saat oikeuden kaupata niitä liittymiä muille 300 siitä saat kys.firman osakkeita.Systeemi sinänsä on teoriassa hyvä mutta käytännössä..on suomipoika liian skeptinen tällaseen.Ja eihän se firma ole vielä saanut edes operaattoria mukaan siihen touhuun.Perustuu siihen et diileri saa"alaistensa"puheluista ja jälleen myynnistä provikat.! kaveri sitä tehny n.3kk ja kohtalaisesti tienannu,mut en kyl silti jaksais vaivautua.:2:

Ainoa syy miks todella karsastan verkostomarkkinointia on se, että ne rikkoo ihmis- ja varsinkin kaverisuhteita.

Tähän keskusteluun voisi lyödä lukon saman tie. Ei ole kuin ajan kysymys, kun täällä on miljoona-biznezzzz miestä hehkuttamassa verkostomarkkinoinnin onnelaa niin kuin joillain muilla palstoilla.

Ja ennen kuin sevenistit alatte hehkuttamaan niitä liittymiänne niin saatte kertoa RATAn esitteestä, ja milloin liittymät aukeavat... :)

Ja Terraflex -ja ACN-miehet voivat kanssa mun puolesta vaieta.

Eikö ihmiset oikeesti tajua, että niitä kusetetaan? Kuinka tyhmää tämä kansa oikein on? Myydään kaikki toisillemme liittymiä niin kaikki rikastumme, eikä kenenkään tarvitse tehdä enää töitä. Voi luoja! Siis ihan oikeesti!

Originally posted by jpm
jos avausmaksu on 750€ niin en tule koskaan ottamaan.

Ehkä toi oli pelkkää läppää mutta selvennykseksi nyt kuitenkin että tuo 750€ on avausmaksu noiden liittymiee diileriksi pääsystä. Eli tuon kun pulittaa niin saa jotain "osakkeita" tms skagaa ja sit voi myydä liittymiä. Itse liittymä taitaa olla hinnoiltaan melko kilpailukykyinen muiden kanssa.

Originally posted by Keisari
Ainoa syy miks todella karsastan verkostomarkkinointia on se, että ne rikkoo ihmis- ja varsinkin kaverisuhteita.

Tää oli yks suurimmasta syistä etten itse aikoinaan lähtenyt touhuun mukaan. Sääli vain että muutama tuttu lähti ja aina kun heitä näen niin mistään muusta ei puhuta kuin verkostomarkkinoinnin ylivertaisuudesta ja siitä kuinka tyhmä minä olen kun en lähtenyt mukaan. Minulta jää sitten bemarit ja lomasunnot Kanarialla saamatta.. voi kuinka itkettää :itku:

Mun tuntemani bizznezz-miehet ajelee jollain vanhalla pommilla tai sitten niillä on joku nolo Compact-Bemari pätkällä. Ne on aina joko portsareita tai raksaäijiä näin kärjistäen sanottuna. Tuntuu, että mitä vähemmän opintoja sitä helpommin haksahdetaan kaikkeen tollaiseen soopaan.

Kultaisen Tulevaisuuden kukoistusaikaan niitä markkinoijia sai töniä salilla kepillä kauemmaksi. Onneksi Gold'silla oli kaiken kaupustelu kielletty, jolloin siellä sai treenata rauhassa.

Originally posted by trebla
Ehkä toi oli pelkkää läppää mutta selvennykseksi nyt kuitenkin että tuo 750€ on avausmaksu noiden liittymiee diileriksi pääsystä. Eli tuon kun pulittaa niin saa jotain "osakkeita" tms skagaa ja sit voi myydä liittymiä. Itse liittymä taitaa olla hinnoiltaan melko kilpailukykyinen muiden kanssa.
Joo, ymmärsin tuon väärin. My bad!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom