WTA
Banned
- Ikä
- 42
Mulla on pari kaveria ollut mukana tuossa Naturen´s Ownissa ja yrittivät saada muakin messiin :D . Mä en ymmärrä mitä te meuhkaatte noista värväystilaisuuksista nehän kuulostaa ihan hauskoilta. Just sama homma oli munkin kavereilla, että "tuu sinne ja sinne kaveri tulee kertomaan yhdestä hyvästä bisneksestä". Sit menin sinne tätä vähän vähemmän kaveria katsomaan, ei kyllä ollut puku tms. päällä ku kuitenkin tunnen kaverin sen verran hyvin, mutta oli kerran "bisnesmatkalla" mun luona yötä (ihmettelen kyllä, että kaveri tulee kaverinsa kanssa mun 21 neliön opiskelijaboksiin yöksi, ei varmaan ollut hotelleja vapaana :D ) olihan niillä puvut ja kaikki.
Yks kaveri luuli tosissaan, että tuosta sais jotain ja pisti siihen rahaa varmaan jotain 800€, ei ole mitään saanut takaisin.
Toinen kaveri, jolle yritin vähän puhua järkeä, sanoi itsekkin, että ei tästä varmaan mitään saa ja osti aloituspaketin 500€, kun sille oli sanottu, että 500€ saa varmasti takaisin veronpalautuksena.
Nuo summat ei mitään hirveitä ole mut kyllä mua hävettäisi jos olisin tuollaiseen mennyt. Mutta empä mennyt :thumbs:
Se vaan harmittaa ku en mennyt käymään tuollaisessa värväystilaisuudessa, ne ois varmaan aivan mahtavaa komediaa. Meen heti kun saan tilaisuuden, eli jos tiedätte jonkun joka järkkää näitä PK-seudulla niin ilmoittakaa mulle.
Yks kaveri luuli tosissaan, että tuosta sais jotain ja pisti siihen rahaa varmaan jotain 800€, ei ole mitään saanut takaisin.
Toinen kaveri, jolle yritin vähän puhua järkeä, sanoi itsekkin, että ei tästä varmaan mitään saa ja osti aloituspaketin 500€, kun sille oli sanottu, että 500€ saa varmasti takaisin veronpalautuksena.
Nuo summat ei mitään hirveitä ole mut kyllä mua hävettäisi jos olisin tuollaiseen mennyt. Mutta empä mennyt :thumbs:
Se vaan harmittaa ku en mennyt käymään tuollaisessa värväystilaisuudessa, ne ois varmaan aivan mahtavaa komediaa. Meen heti kun saan tilaisuuden, eli jos tiedätte jonkun joka järkkää näitä PK-seudulla niin ilmoittakaa mulle.