Verkostomarkkinointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on pari kaveria ollut mukana tuossa Naturen´s Ownissa ja yrittivät saada muakin messiin :D . Mä en ymmärrä mitä te meuhkaatte noista värväystilaisuuksista nehän kuulostaa ihan hauskoilta. Just sama homma oli munkin kavereilla, että "tuu sinne ja sinne kaveri tulee kertomaan yhdestä hyvästä bisneksestä". Sit menin sinne tätä vähän vähemmän kaveria katsomaan, ei kyllä ollut puku tms. päällä ku kuitenkin tunnen kaverin sen verran hyvin, mutta oli kerran "bisnesmatkalla" mun luona yötä (ihmettelen kyllä, että kaveri tulee kaverinsa kanssa mun 21 neliön opiskelijaboksiin yöksi, ei varmaan ollut hotelleja vapaana :D ) olihan niillä puvut ja kaikki.

Yks kaveri luuli tosissaan, että tuosta sais jotain ja pisti siihen rahaa varmaan jotain 800€, ei ole mitään saanut takaisin.

Toinen kaveri, jolle yritin vähän puhua järkeä, sanoi itsekkin, että ei tästä varmaan mitään saa ja osti aloituspaketin 500€, kun sille oli sanottu, että 500€ saa varmasti takaisin veronpalautuksena.

Nuo summat ei mitään hirveitä ole mut kyllä mua hävettäisi jos olisin tuollaiseen mennyt. Mutta empä mennyt :thumbs:

Se vaan harmittaa ku en mennyt käymään tuollaisessa värväystilaisuudessa, ne ois varmaan aivan mahtavaa komediaa. Meen heti kun saan tilaisuuden, eli jos tiedätte jonkun joka järkkää näitä PK-seudulla niin ilmoittakaa mulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WTA sanoi:
Se vaan harmittaa ku en mennyt käymään tuollaisessa värväystilaisuudessa, ne ois varmaan aivan mahtavaa komediaa. Meen heti kun saan tilaisuuden, eli jos tiedätte jonkun joka järkkää näitä PK-seudulla niin ilmoittakaa mulle.

Kurkkaa http://www.jippii.fi/jsp/forum/board.jsp?b=vm
Forumeilta lukemani perusteella tällä hetkellä hötkyilevistä Seven ja WGI olisivat hauskinta seurattavaa.

Joo itselläkin on kokemusta noista tyrkyttäjistä. Joskus about 5 vuotta sitten etsin duunia ja työministeriön sivuilla oli joku ilmoitus missä tarjottiin IT-alan töitä, ei tarvinnut osaamista, palkka saisi ahkeruuden mukaan ja mikä parasta työtä voisi tehdä kotona. Lopussa oli vielä paikka ja aika missä olisi lisäinfoa...

Tässä vaiheessa epäilykset heräs mutta lähdin ihan mielenkiinnosta katsomaan. Vähän vitutti kun tajusin ettei sieltä mitään duunia tarjottukkaan vaan pelkkää verkostomarkkinointia. :curs: Pukupellet selitti edessä ja onnen onkijat nyökytteli transsissa päätään samaan aikaan ja huuma kasvoi. Ja parin tuhannen markan aloituspakettaja on vain rajallinen määrä, blaa blaa

Haha ja se tuote oli pelkkää paskaa :evil: Piti myydä ystäville jotain internet liittymiä, jotka piti sisällään vaan kotisivutilaa ja sähköpostin. Sitten vielä joku mahtava kotisivu editori. "WOOT nyt kaikki siirtävät valokuva albuminsa nettiin". Sitten vielä komea kalvosarja jossa esiteltiin INTERNETIN suosion kasvua, ja jolla ei ollut juuri tekemistä myytävän tuotteen kanssa. Ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista sitten kuin saa homman toimimaan. Osta aloitus paketti ja ei muuta kuin odottamaan että sekit tulevat jenkkilästä postissa... VIeläkin ihmetyttää että miten joku verkostomarkkinoija sai ilmotella työministeriön sivuilla niin vapaasti? Tyypit tais olla mukana juonessa :hyper:

Joo oma lukunsa on tosiaan noi "ystävät" mitkä tulee myyntimielessä. Viime kesänä työkaveri koitti kovasti saada mua johonki verkostomarkkinointiin mukaan, anto kauheet kalvot faktaa ja kyseli joka päivä että olenko lukenut ja otanko pienen aloitus paketin jolla saa pikkurahaa, vai haluanko mukaan kunnon tuottoisaan bisnekseen überMega-paketilla joka maksaa vain 500€. Sit kun ei osta niin nyrpistetään nenää ja kävellään pois nokkapystyssä "ei sitten jossei raha kelpaa".

Nuorempana ehkä oisin voinut langeta, mutta nyt tajuan pysyä kaukana. Aloin miettimään että onko kukaan ees tehnyt kohtuu voittoa verkostomarkkinoinnilla ja saanut edes jonkinlaista tuntipalkkaa?

Gascoigne sanoi:
Aloin miettimään että onko kukaan ees tehnyt kohtuu voittoa verkostomarkkinoinnilla ja saanut edes jonkinlaista tuntipalkkaa?

Verkostomarkkinoinnissahan se on lottovoittoon verrattava asia, jos pääsee omilleen. Tai ainakin siihen malliin verkostomarkkinoijat tuntuvat forumeilla hehkuttelevan.

No, tietysti se, että on päässyt omilleen, voi vielä keikahtaa ja komeasti ympäri kun se veroilmoitus pitää täyttää...

hdman sanoi:
GNLD jyräsi aikanaan meilläpäin todella voimallisesti!Muistaakseni lähes kaikki
tuttuni olivat jossain vaiheessa mukana hommassa.Siitä alkoi pian muodostua ihan käytännön ongelmia kun tuotteita olisi pitänyt jollekin myydä ja kaikki oli jo myyjiä...Ylemmillä tahoilla todellakin liikkui paljon rahaa mutta se ei todellakaan perustunut asiakasmyyntiin vaan siihen että "itsenäiset jälleenmyyjät" hamstrasivat tuotteita epätoivoisesti itselleen,että kuukausittaiset "pistekiintiöt" olisivat täyttyneet.Ja jos oikein paljon noita pointseja onnistui keräämään,saattoi saada jonkun hienon tittelin(joka oli yleensä kryptinen kirjainyhdistelmä)tai jopa uuden pinssin halpa-hallista ostetun puvun rintapieleen.Viikottaiset kokoukset olivatkin lähes pakollisia ja muistuttivat fanaattisen uskonlahkon herätysjuhlia.Silloin paikallinen "iso pomo"
oli eräs Suomen turhin julkkis kisaankin osallistunut turpea henkilö,jonka nykyään bongaa lähes joka seiskä-päivää lehdestä...(puuhaa nykyään ternimaitobisneksessä,eli ilmeisesti kusetettavat loppu vihdoin GNLD systeemeistä :) )Tyypillä oli kyllä kieltämättä melkoinen karisma,sillä melko monet ensimmäisessä kokouksessa mukana olleet ilmestyivät paikalle jo seuraavalla viikolla tyhjä katse silmissään ja pää täynnä "visioita"...Huvittavaa oli huomata kuinka ihmiset heittivät välittömästi menemään identiteettinsä
suurten rahojen toivossa,moni joka tuli paikalle ensi kertaa nuhjuisissa vetimissä oli pikavauhtia kunnostanut ulkoisen habituksensa vastaamaan GNLD-
"standardia" :lol2: Jokaisessa meissä asui pieni myyntitykki ja pian huomasimme paasaavamme jonkun saippuan ylivertaisista ominaisuuksista aivan kuin jonkin vieraan voiman ohjaamana!Itsekin saavuin häikäilemättömästi
ja vailla omaa tuntoa rahastamaan vanhoja sukulaisiani yhä uudestaan ja uudestaan.Jokaviikkoiset iskulauseet päässä soiden piiskasin itseni myymään yhä enemmän ja enemmän saippuaa.(toki tuotevalikoimaan kuului muutakin mutta saippua oli ehkä helpointa myydä)Vielä tänäkin päivänä voin henkisesti pahoin muistellessani ihmisten typeryneitä ilmeitä heidän kuullessaan tuotteen hinnan...Mutta siinä vaiheessa kauppa oli usein lyöty lukkoon ja itkua pidätellen asiakas kaivoi viimeiset pennosensa esiin,saaden vastalahjaksi halvimmasta mahdollisesta muovista valmistetun pullon,jossa edes etiketti ei tahtonut pysyä kiinni...(mikä oli toisaalta hyvä,koska tuote sisälsi suurelta osin
ureaa,jonka monet tietävät kuseksi,tämä oli todella hankala selitettävä monelle tarkkaavaiselle kuluttajalle.)Vihaisista katseista piittaamatta saarnasin
kuin evankelista,niin kotona kuin työpaikallakin.Jotkut tutuistani jättivät jopa vakituiset duuninsa keskittyäkseen täysillä asiaan josta oli lyhyessä ajassa tullut heidän elämänsä keskipiste ;)Organisaatio julkaisi jopa omaa lehteä jossa kerrottiin aina uusimmat "ylennykset" ja tulevat tapahtumat,tasaisin välein nimittäin suomeen tuli jenkeistä niitä TOSI isoja pomoja,jotta hurmos olisi saatu pidettyä yllä.Nämä outoja kirjainyhditelmiä kantavat tyypit olivatkin meille lähes jumal-olentoja.Muistan eräänkin naisen sanoneen:"Herranjumala,siis jos se ees kattoo mua niin mä varmaan delaan..."
Näiden tyyppien palkoista ja eduista kiersi mielettömiä legendoja tyyliin:"Siis sit ku sä oot 5DTX-director ni sä voit KOSKA vaan soittaa jenkkeihin,et nyt mä haluun vittu Hawaijille,nii ne tulee sut hakeen yksityiskoneella ja antaa viä tukun rahaa,et tuhlaa toi..."
Tein tätä itse reilun vuoden ja tulin järkiini,persnettoa tuli...Jotkut puursivat jopa kolme vuotta(No,heillä on saippuaa kellareissaan vielä pitkään)Toiset hurahtivat asiaan TODELLA voimakkaasti,eräskin puolituttu raahattiin ulos kaverinsa häistä saatuaan pahan "myyntipuhekohtauksen"...Näistä tapahtumista on aikaa noin 8 vuotta ja olen jo osittain oppinut elämään sen kanssa että olen noinkin typerään hommaan lähtenyt.enää en tunne ketään joka tuossa olisi mukana,mutta kai sitä vielä jossain duunataan.omien tuttujeni kanssa emme enää muistele noita häpeällisiä aikoja... :D

Sattuuu.En ole ikinä nauranut näin paljon.En ikinä.

Minäkin kävi niissä prkln herätysjuhlissa,yllätys,kauniin naisen houkuttelemana.
Jälkeen päin olen ihmetellyt ettei siellä ollut mitään ihmisuhraus juttuja tms. meininki oli kuitenkin aika fanattista...

Hengissä ollaan ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa :D

Tavallaan homma oli vähän pettymys, odotin vielä huomattavasti yliampuvampia puheita ja hurmoshenkeä.
Tilaisuuteen oli joku parin euron nimellismaksu, jonka kutsujani maksoi puolestani. Paikalla oli ehkä 15 tyyppiä, enemmistö 40-50 vuotiaita miehiä. Minä olin ainoana "vieraana", muut uusia tai vanhoja lahkolaisia.
Puhetta piti miespuolinen "platina" (= tekee kuulemma jonkin verran hilloa hommalla) jostain Joensuun kieppeelta, ja jutteli rauhalliseen tapaan. Selvitti organisaatiokaaviota todella rasittavalla kyselevällä tyylillä. Kaikki sitten nostivat innoissaan tassunsa pystyyn, hänen pääsääntöisesti itsestään selviin kysymyksiinsä "kuka tahtoo pois oravanpyörästä?", "kuka ostaisi tämän halvemman tuotteen kalliimman sijaan?", "onko sinulla unelmia?" jne. jne. ja yllättäen teki kaavionsa minun nimen ympärille, ja pommitti turhilla kysymyksillään... huokaus.. en edes kehdannut ihan älyttömän vittumaisesti vastailla, kun aattelin, että "vanha työkaveri" varmaan häpeäisi silmät päästänsä.

No joo, kaikki motivoiviksi tarkoitetut esimerkit olivat ihan räikeän yliampuvia, eivätkä kyllä saaneet minuun mitään "jätän ihanan työni, ja alan tahkoamaan tukuttain euroja lähestulkoon tekemättä mitään... ja Amway kustantaa minut ja perheeni joka vuosi palkkioksi ulkomaanreissulle, olenhan huippumyyjä/värvääjä"-hurmoshenkeä päälle. Tämä platina oli aivan varma, että kaikki haluavat rikastua, kaikki haluavat mahdollisimman paljon materiaa, sekä vihaavat nykyistä "arkista" työtään, ja lähinnä näiden kolmen olettamuksen varaan hän oli rakentanut myyntipuheensa.

Platina yritti selittää, ettei tämä verkostomarkkinointiyritys ei ole mikään pyramidimalli, vaan jokaisella on mahdollisuus tienata saman verran tai jopa enemmän kuin ylemmillä tasoilla olevat, koska tietyn prosenttiluvun saavutettua "jalka" (eli raha/bonusvirta) ylempänä olevaan sponsoriisi katkeaa. Tästä hyvästä sponsorisi saa lopun elämäänsä tietyn summan kuussa tilillensä, ja nämä kuukausittaiset tulot periytyvät aikanaan lapsillesi. Eli heille aletaan kuolemasi jälkeen maksamaan tuota kuukausittaista summaa.
Tähän kaavioon liittyi titysti vaikka minkälaisia pisteitä ja bonuksia, ja kiemuroita ja koukeroita, mutta ei niistä sen enempää.

Varmaan joku oikeasti tienaakin hommalla, ja ei siinä mitään, mutta ei todellakaan ole minun juttuni. Tulipahan tuokin nyt sitten koettua.

Eikö teillä ole unelmia? Ettekö te halua rikastua? Minulla olisi teille tälläinen pieni liikeidea ehdotus... Perustakaa oma verkostomarkkinointiyritys. Kaikki koko ajan kirjoittavat kuinka verkoston yläpäässä tienaa, miksi ei perustaisi omaa firmaa ja tienaisi.

Joo, toi oli vitsi. Yrittäjänä voi tienata muutenkin kuin kusettamalla ihmisiä ja ei se raha ole kaikki elämässä. Itsellä ainakin ohjaa valinnoissa muu kuin raha.

Vanha työkaverini koitti verkostomarkkinoinnilla kaupata jotain ihme mehua, jota aamulla piti ottaa puolidesiä ja kaikki huolet ja vaivat väistyvät. "Ei enää vaivaa migreeni, ei hammaskolotus, sen siliän tien menee korkea ja matala verenpaine, kolesterooliarvot laskevat ja naapurin koiraltakin paranee kapi vain tämän taikamehun vaikutuksesta !"
Oikein oli hieno vihkonen missä oli kaikenmaailman sepustuksia ympäri maailmaa (?) käyttäjien kokemuksista ja ihmeparannuksista. Viimeisiä vedelleet syöpäpotilaat olivat parantuneet ja näkökyky oli palannut ja ja ja... Ihme ettei ollut kellekään kasvanut amputaation jälkeen raajoja takaisin. :jahas:
Koko perhe kuulemma siskonkumminkaiman pikkkuserkkua myöden ottavat päivittäin siemauksen mehua ja kellään ei ole mitään kolotuksia ollut sen koommin. Loppui nuhat ja haavat ja hyppykupat. :hyper:
Joopa joo. Kaikista paras oli kun tuo lähti / laitettiin lähtemään, jouduin siivoamaan sen työkopin laatikot ja katsomaan onko siellä mitään perään lähetettävää henk. koht. tavaraa/paperia. :lol2: Mun 80'llä mummollakaan ei ole semmoista särkylääkenappivalikoimaa kuin tuon laatikoista löytyi. Oli Buranaa ja Disperiiniä ja kaikenlaista flunssanhelpottajaa sun muuta...
Kaikenkukkuraksi parin kuukauden päästä luki lehdessä kuinka tuon mehun vuodenkestänyt myyntikielto oli purettu, alkuun kun ei oltu tutkittu sen vaikutuksia / ainesosia tarpeeksi hyvin markkinoille päästettäväksi.
Toinen tapaus yritti myydä shamppoo/hammastahna/saippua verkostomyyntiä. Kun käyttää itse ja myy kavereilleen, rahaa tulisi niin ettei muuta ehdi tehdäkään kuin käydä lunastamassa shekkejä pankista... Värväystilaisuus oli järjestetty yhteen ravintolaan, viereisessä pöydässä oli samanlainen vedätystilanne menossa. Kaikenmaailman käyriä ja käppyröitä ja esimerkkejä. Kysyin ihan suoraan että luuleeko se että mä alan myydä kavereilleni ja uhrata kaverisuhteeni tuommoisella ? Että miksi ostaisin monella sadalla markalla aloitus/tutustumispaketin, käyttäisin itse ja myisin kavereille. Ja hinnat oli samoja kuin kaupasta ostaessa, ja jatkossa olisi pitänyt ostaa vuoden pesuaineet kerralla !!! Minne nekin pesuainemäärät olis tumpannu vuoden säilytykseen (hammastahnat, samppoot, saippuat, vaatteenpesu- ja huuhteluaineet ja muut peruspesuaineet astianpesua myöden).
Ukolle on yritetty kaupata nettiverkostoa ja kännykkäliittymää. Kännykkäliittymän värvääjä oli yhden kaverin kautta kerran ohimennen tavattu, ja jostain se oli avokin nron kaivanut esille. Oli puhelimessa jutellut kuin paraskin kaverei, että tuu käymään kaffilla kaupungilla niin kerron kuinka sustakin tulee rikas. Ei tarvitse kuin jonkun alkupääoman ja jo ehkä puolenvuodenpäästä liittymä aukee. (Tästä kännykkäliittymästä oli muistaakseni pakkiksella jo aiemminkin puhetta).
En mene minnekään alusvaatekutsuille enkä Turhawarekutsuille kun en viitsi sanoa kavereille päin näköä minne voisivat tuotteet ja verkostovärväyksensä tunkea. (se pimeä paikka jonne ei aurinko paista :jahas: ) Kaikki muutkin yritykset saa jäädä oman arvonsa nojaan... On vain ajan tuhlausta yrittää meikäläistä mihinkään mukaan... Vaikka rahaa sitten tulisikin niin että ei tietäisi mihin sitä ehtisi sitämukaa tunkea... :jahas:

Eilen kävi sukulaiseni kanssa GNDL:n iso jehu meillä kotona ja yritti mun kaikkea epäilevää eukkoani saada puhuttua mukaan hommaan.. heh, tehtävä sinäänsä! Heti kättelyssä meille tehtiin selväksi, että kyseessä ei ole minkään kauppaaminen tai verkostomarkkinointi ja kyseessä on hyvin vakava asia. Jehu oli kertomansa mukaan lähtenyt pikku kylältä itsekin epäillen mukaan touhuun joskus 7 v sitten ja nyt tehnyt hommaa täysipäiväisesti ja hyvin tuloksin noin vuoden.

Ravintolisät olivat ehdottomasti maailman parhaita ja niitä oli ollut suunnittelmassa tiedemiesryhmä - maailman parhaita tietysti - ja itse pääsuunnittelijana oli ollut kuulema ravinto-opin isä. Tämä kaikki on kuulema faktaa! Näillä tuotteilla oli parantunut useampi astma, verenpaina jne. Kun lopuksi kysyin kaverilta nähdä näiden lisäravinteiden ravintoarvot, jotta voin verrata niistä hintaan, mutta kas kummaa, niitä en saanut! Olisin saanut ne liittymällä jälleenmyyjäksi (65e). Kaveri aikoi kyllä ne minulle toimittaa, koska sanoin, että en missään nimessä osta mitään tuotetta pelkän myyntipuheen perusteella, mutta jos mulla on faktaa tuotteista ja totean ne hyviksi, niin voin kyllä sen 65e maksaa ja alkaa käyttämään pelkästään itse niitä -25% hintaan, koska kavereille kauppaamaan musta ei ole. Olin kuulema harvinasen skeptinen asiakas..

Kaikein kaikkiaan tuo 65e ei ole paljon, mutta hauskuutti kaverin into 'auttaa muita ihmisiä, ei rikastua' ja toisaalta tuotteiden salamyhkäisyys ja ylivertaisuus.
En myöskään osannut tuotteita yhdistää vanhaan Gold'iin kuin vasta tilaisuuden jälkeen. Tämän jos olisi kuullut heti kättelyssä, niin olisin kyllä neuvonut vaimoa kieltäytymään koko esittelystä. Merkillistä sinäänsä, että näistä maailman parhaista lisäravinteista en ole kuullut kuin vasta tämän kaverin kertomana ja kuitenkin pulju oli ollut pystyssä jo melkein 50v. Netistä löysin vähän hintojakin ja Lohiöljy-kapselit maksoivat 100kpl 27,75e (-25%). Kuulostaa paljolta, tosin eipä ole vielä tiedossa yhden kapselin sisältämiä rasvahappomääriä.

No, katsotaan mitä faktaa mulle toimitetaan.

GNLD:n lisäravinteet ovat toimivia, mutta hinnakkaita normaalille kuluttajalle. Itse olen bisneksessä mukana ollut ja pahaa sanottavaa löytyy näin jälkikäteen mutta hyvääkin.

pexxi sanoi:
GNLD:n lisäravinteet ovat toimivia, mutta hinnakkaita normaalille kuluttajalle. Itse olen bisneksessä mukana ollut ja pahaa sanottavaa löytyy näin jälkikäteen mutta hyvääkin.

tienasitko omaisuuden?

Lisäravinteiden ylivertaisuutta perusteltiin niin, että ne ei ole synteettisiä, eikä orgaanisia vaan aineet ovat tiivisteitä appelsiiniineistä, mustikoita, jne. Mun mielestä vaan kyse on silloin orgaanisesta ja toisekseen jos tuotteet on vain tiivisteitä jostakin, niin miten jossain tuotteessa on vain C-vitamiinia tai vain Kalsiumia ja Magnesiumia?

Hevonpaskaa! Ihan samanlaisia lisäravinteita ne GNLD ym. lisäravinteet on kuin mitkä tahansa muutkin lisäravinteet. Sama "ylivertaisuus" lisäravinteissa ja pesuaineissa totuutuu IHAN JOKAISEN VERKOSTOMARKKINOINTIYRITYKSEN myyntipuheissa, koska jotenkinhan ne helvetin kalliit hinnat täytyy perustella!

Verkostomarkkinointituotteet: tavaratalolaatua, mutta luxushintaan. valitettavaa, mutta totta!

n00kie sanoi:
tienasitko omaisuuden?

Mukavasti lisäansioita tienasin...sitä siellä tarjottiin ja sen sain. Kaverit pysyi, sain paljon hyvää koulutusta ja flunssaa ei tule juuri koskaan lisäravinteiden takia. En ole mukana enää, mutta hauskaa tuoda kokemuksia palstalla esille kun on itse ollut mukana eikä kaikki perustu kuulopuheisiin. Ja puolueellisuutta ei kauheasti ole, koska en ole enää mukana. Verkostomarkkinointi on sinällään toimiva järjestelmä, jotkut mulkut vaan tekee sitä ahneesti ja täysin väärällä (epäeettisellä) tavalla!

pexxi sanoi:
Mukavasti lisäansioita tienasin...sitä siellä tarjottiin ja sen sain. Kaverit pysyi, sain paljon hyvää koulutusta ja flunssaa ei tule juuri koskaan lisäravinteiden takia. En ole mukana enää, mutta hauskaa tuoda kokemuksia palstalla esille kun on itse ollut mukana eikä kaikki perustu kuulopuheisiin. Ja puolueellisuutta ei kauheasti ole, koska en ole enää mukana. Verkostomarkkinointi on sinällään toimiva järjestelmä, jotkut mulkut vaan tekee sitä ahneesti ja täysin väärällä (epäeettisellä) tavalla!

juuh, hyvä että edes joku pitää jälkeenpäin asiaa "iha jees" perjaatteella. pari kaveria oli mut lähti suhteellisen pian menee.

..niin ja kun tämä GNLD -myyntitykki näki meidän keittiön pöydällä Möllerin kalaöljy-pullon, niin käski heittämään suoraan roskiin.. heh!

Originally Posted by hdman
Nämä outoja kirjainyhditelmiä kantavat tyypit olivatkin meille lähes jumal-olentoja.Muistan eräänkin naisen sanoneen:"Herranjumala,siis jos se ees kattoo mua niin mä varmaan delaan..."
Ei helvetti. ihan kippee juttu. :lol2:

Jasoni sanoi:
..niin ja kun tämä GNLD -myyntitykki näki meidän keittiön pöydällä Möllerin kalaöljy-pullon, niin käski heittämään suoraan roskiin.. heh!

Oisit ottanut vihjeestä vaarin, ja heittänyt GNLD-pellen suoraan ulos roskiin.

paperinkeräyslaatikkoon, pää kun on niillä pahvista, sen voi kierrättää.

Ja rautaromulaatikkoon kierrätettäväksi heidän sairaan typerät pinssinsä rintapielestä.

Jasoni sanoi:

Tollasessa tilanteessa pitäs kysellä onko GNDL-kalöljyssä enemmän Omega-a35y rasvahappoja kuin Möllerissä. Vastaus on tedennäköisesti "ONON!!yKs!". Siinä sitten vedättelee lisää ja lopuksi paljastaa toisen tietämättömyyden :).

Pitää vaan toivoa, että vastaan ei astu ketään ravintopuolen gurua :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom