Verkkovalmentaja 28v miehelle

Onko porukalla varmaa tietoa, kuka olisi hyvä verkkovalmentaja kehonrakennukseen? Pitää olla tietoa ravinnoista sen verta, että osaa allergiat huomioida (itse kyllä osaan laskea kalorit ym ja vaikka itse tehdä ravintolistan jos tarve on, käytän myfitnesspalia joka päivä). Löytyy muutama heikko kohta ja vammainen olkapää (kieräjäkalvosin). Enemmänkin tarvitsen apua natural treenaajana, tarkistusta omaan ohjelmaan, seuraamista tuloksista sekä kalorien lisääminen oikealla suhteella. Tavoite olisi bulkata maaliskuuhun asti ja sen jälkeen cuttaa kesäksi. Rakenteeltaan olen hoikka ja olen käynyt on offina salilla vuodesta 2017, pisin kausi taisi olla 9kk. Nyt olen aloittanut taas ja alla n.4kk. Tarpeellista olisi saada apua natural bodybuilderilta, joka ymmärtää natun tarpeet.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko porukalla varmaa tietoa, kuka olisi hyvä verkkovalmentaja kehonrakennukseen? Pitää olla tietoa ravinnoista sen verta, että osaa allergiat huomioida (itse kyllä osaan laskea kalorit ym ja vaikka itse tehdä ravintolistan jos tarve on, käytän myfitnesspalia joka päivä). Löytyy muutama heikko kohta ja vammainen olkapää (kieräjäkalvosin). Enemmänkin tarvitsen apua natural treenaajana, tarkistusta omaan ohjelmaan, seuraamista tuloksista sekä kalorien lisääminen oikealla suhteella. Tavoite olisi bulkata maaliskuuhun asti ja sen jälkeen cuttaa kesäksi. Rakenteeltaan olen hoikka ja olen käynyt on offina salilla vuodesta 2017, pisin kausi taisi olla 9kk. Nyt olen aloittanut taas ja alla n.4kk. Tarpeellista olisi saada apua natural bodybuilderilta, joka ymmärtää natun tarpeet.

Toimivassa valmennussuhteessa ei ole kyse pelkästään valmentajan osaamisesta, vaan yhtä paljon yhteispelistä ja henkilökemioiden kohtaamisesta. Kannattaa siis ennen päätöstä tutustua vaihtoehtoihin ja ehkä lähettää alustava tiedustelu sopivimmiksi katsomilleen. Hyvä valmentaja osaa myös rehellisesti kertoa, jos epäilee ettei yhteistyöllä ole hyviä onnistumisen edellytyksiä.

Tässä muutama sinun tilanteessasi sopivalta kuulostava vaihtoehto:
-Markku Tikka
-Utti Hietala
-Antti Ala-Laurinaho
-Juha Olli
-Minä

Hyvää tekstiä. Valmentaminen ei ole numeroluetteloita ensisijaisesti. Jos tuon mainitun Juha Ollin tausta kiinnostaa, täältä mokoma löytyy:
www.jto-valmennus.com

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom