Verkkokauppa.com laajentaa jo hifiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Aika kattava kauppa alkaa olemaan. OR:n kaiuttimet nyt valikoimassa. Itsellä 280hi edessä ja takana 260Hi. Keskellä CX250. Suosittelen tutustumaan.

Kamerapuolella alkaa olemaan aika hyvät valikoimat. Asiakaspalvelun puolella olen saanut ihan saatanan hyvää palvelua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä paikanpäällä asioimisesta kun en sielläpäin asu, mutta verkon kautta asiakaspalvelu on hidastunut aina kun jotain uutta kauppaan on keksitty.
Lähinnä vastausajat sähköposteihin ja kavereiden kokemuksesta huollot joita olen tässä lähiaikoina seuraillut.

Toivottavasti saan tuon tilaamani piirtopöydän edes joskus kotiin saakka =)

Onhan se toisaalta kätevä kun tietää kaupan kuitenkin olevan luotettava, että sieltä sitten saa vähän kaikkea. Yleensä sen tiedon mitä tarvitsee saa jostain muualtakin kun sieltä asiakaspalvelusta.

:offtopic:
Tilasin kerran (tai siis yritin tilata) uuden koneen verkkokaupasta. Ei vaan oikein sujunut se tilaaminen kun aina oli jotain tavaraa muka loppunut kesken vaikka oli selvästi nettisivuilla varastoonkin merkitty. Asiakaspalvelu oli omalta osaltaa todella naurettavaa eli ehdoteltiin AMD:n kokoonpanoon uutta emoa joka oli Intellin prossuille :)
Lisäksi kun oli tilaus jo 3 viikkoa myöhässä eivät voineet antaa 5 euroa kalliimpaa emoa samaan pakettihintaan :eek:
Tilauksen yhteishinta kuitenkin oli reippaasti yli 3500 euroa. Lisäksi kun pyysin, että tarkistavat näyttöjen pikselit niin sanoivat, että tee sitten itse kotona ja lähetä maahantuojalle jos on virheitä :curs:
Sitten tilasin vastain kaikkia odotuksia saksasta koko paketin, säästin yli 400 euroa, sain extraa päälle, toimitus oli 2 viikossa ja asiakaspalvelu oli vielä erinomaista eli paketti kotiovelle asti ilman postikuluja :)
Lisäksi soittivat minulle että saavatko vaihtaa kalliimman kovalevyn kun ei ollut noita mun tilaamiani varastossa + samaan pakettihintaan..

tsori nyt vaan että nykäsin tän threadin ylös mutta piti tässä kysymäni että mentali tilasitko tosissaan saksaksi kaiken? respektit menee kyllä jos luit kaikki toimitusehdot saksaksi :)
sivuilla kyllä oli oikeassa yläkulmassa linkiltä näyttävä englannin lippu mutta se ei toiminut :(

seventh sanoi:
tsori nyt vaan että nykäsin tän threadin ylös mutta piti tässä kysymäni että mentali tilasitko tosissaan saksaksi kaiken? respektit menee kyllä jos luit kaikki toimitusehdot saksaksi :)
sivuilla kyllä oli oikeassa yläkulmassa linkiltä näyttävä englannin lippu mutta se ei toiminut :(
Kaikki toimitusehdot luki kaverini ja suomensi sitten minulle :)
Itse en saksaa osaa ollenkaan joten joku saa aina nuo ehdot käydä läpi. Lisäksi piti pari puhelua pistää saksaan niin hommat alkoivat luistamaan. Kun Tavarat saapuivat niin minulla olikin paremmat emo+muistit kuin oli tarkoitus ostaa eli palvelu ainakin oli loistavaa.
Tietenkin aika paljon on tullut saksasta tavaraa tilattua eli joskus on käynyt niin että hommat on pitänyt perua kun kauppias ei oikein osaa hommaansa.

Tosiaan aika valtaisa valikoima alkaa olla tuotteita ihan hyllyssäkin. Kameroita on ainakin ollut kiva käydä kuolailemassa.

Littunäyttöö en tosin tuolta ostaisi. Ihan vaan sen takia, että on olemassa paikkoja mistä sen saa pikselitakuulla.

Myth sanoi:
Tosiaan aika valtaisa valikoima alkaa olla tuotteita ihan hyllyssäkin. Kameroita on ainakin ollut kiva käydä kuolailemassa.

Littunäyttöö en tosin tuolta ostaisi. Ihan vaan sen takia, että on olemassa paikkoja mistä sen saa pikselitakuulla.
http://www.fimeko.fi/shop/product_details.php?p=462

Hankinnassa meitsillä jossain vaiheessa.

Vois kuvitella, että tolla on ihan kiva katella digikameran otoksia. Ei sillä, että näistä mitään ymmärtäisi, mutta kaippa tuo alkaa oleen jo jotain.

Mike sanoi:
Aika kattava kauppa alkaa olemaan. OR:n kaiuttimet nyt valikoimassa. Itsellä 280hi edessä ja takana 260Hi. Keskellä CX250. Suosittelen tutustumaan.

Kamerapuolella alkaa olemaan aika hyvät valikoimat. Asiakaspalvelun puolella olen saanut ihan saatanan hyvää palvelua.

Itselläni on kyllä tuosta asiakaspalvelusta ihan päinvastainen kuva. Tällainen tapaus on tuolla sattunut: eli ihmisiä oli iso jono noutopisteellä ja siinä nuorisohenkilökunnalla oli joku juttelupiiri, sitten satun kuulemaan kun yksi näistä sanoo, että pitäisköhän välillä palvella noita asiakkaitakin. Tässä vaiheessa meinasi palaa käämit, mutta onneksi otin iisisti ja sain puolen tunnin odottelun jälkeen tietokoneen hyppysiini :curs:

No tästäkin ongelmasta tietenkin pääsee jos tilaa tuotteet postiin. Ja edullistahan tuolla on, joten sen puoleen tulee tuolla sillointällöin käytyä.

Myth sanoi:
Tuo olis kyllä aika messevä vehje. Tosin tuo vaatii jo noi sulla olevat ammattilaitteistot tuekseen olettaen, että tuo tulee sulla kuvanmuokkauskäyttöön.

Testien ja hintansa puolesta kuvankäsittely taitaa olla ainoita syitä tuollaisen ostamiselle.

Itse olen katellut Dellin 2405:sta. Hintaansa nähden kelpo ominaisuudet tavalliseen kotikäyttöön. Kaveri oli mukana kimppatilauksesssa Suomen Delliltä. 12 monitoria tilauksessa, jolloin hinta saatiin hilattua n. 775 euroon. Alvittomana tuon saisi 816 euroon, muuten yksityishenkilönä reilun tonnin.

Tyggis sanoi:
Kuka ostaa verkkokaupasta Hifiä? Sama, että ostaisin lisäravinteita Hobby Hallista...

Wow mikä vertaus. Ite voisin ihan hyvin ostaa Hoppuhallista lisäravinteen jos hinta/laatushude olisi kohdallaa.

Myth sanoi:
Tuo olis kyllä aika messevä vehje. Tosin tuo vaatii jo noi sulla olevat ammattilaitteistot tuekseen olettaen, että tuo tulee sulla kuvanmuokkauskäyttöön.
Juu, kuvien muokkaamiseen tulisi. Uskoisin tuon olevan siihen aika kova peli.

Tyggis sanoi:
Kuka ostaa verkkokaupasta Hifiä? Sama, että ostaisin lisäravinteita Hobby Hallista...

Ite ainaki toimin elektroniikkaa ostaessa niin, että katon eka millasen laitteen haluun (hintaluokan ja netistälöytyvien arvostelujen perusteella lähinnä.) ja sit katon, että mistä saa sen edullisesti. Saattasin ostaa OR kaiuttimet Verkkokaupasta, jos en sais toista kautta halvemmalla :)

Suositut

Back
Ylös Bottom