Verisuonet poikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on ongelma pintaverisuonien poikkeamisessa olkapäistä muutamissa liikkeissä. Ainakin Hack-kyykyssä, niskantakaa punnerruksessa, seisoen pohjekoneessa on sellaisia liikkeitä. Ilmeisesti ainakin Hackissä ja pohjenousussa johtuu painoista olkapäillä. Eli onko mitään konstia, jolla vois välttää noittein poikkeaminen? :confused: ja onko muilla ollut samoja ongelmia?

Mulla teke samaa vatsaprässissä ja rintaprässissä tulee mukavat jäljet . Kai siinä jokkut pehmusteet vois auttaa, mutta empä tiiä ei se mua ainakaan niin paljoo haittaa, että viittis panostaa.

Mulla tulee kans todella helposti sellasia punasia viiruja olkapäihin. Aina tullu, ei oo ollut mitään haittaa, ja ne paraneekin ihan parissa päivässä, joten mitä turhia stressaamaan. Striat on paljon ikävempiä..

Tuleehan noita jälkiä aikas helposti.. Mulle tulee toisinaan myös selkään!! Eipä noi tosiaan mua ainakaan haittaa!

Mulla noita jälkiä tulee JOKA kerta kun vaan hiemankin enemmän painoa tulee hartioiden seudulle. Pari, kolme päivää siinä menee kunnes "raidat" häviävät... mutta eihän noista mitään haittaa ole.

Raidat on vanha juttu mutta nyt olen huomannut että pohjekoneesta tulee koko olkapään ja niskan seutu täyteen sellaista pientä punaista pistettä. Ongelma tuli kun lisäsin ~40kg painoa pakkaan, ennen ei siis näin käynyt. Olkapäätuet koneessa on vieläpä pehmustetut.
Ratkaisu olis tehdä yhden jalan pohjenousuja jolloin painoa on pakassa alle neljäsosa nykyisestä, lisäksi polte on parempi.

Kyykyn ja joskus maastanostonkin (?) jälkeen on hartioissa punaisia viiruja. Eivät oo kipeitä eivätkä mitenkään normaalia elämää haittaa (mitä ny muija joskus on huolissaan), niin en oo niistä enempää välittäny.

Joskus junnuna tuli judossa vähän ympäärinsä pieniä nirhaumia, kun puvun kangas oli karkeeta laatua ja otettiin matsia tosissaan. Ei kai näillä pienemmillä niin väliä, kunhan ei oo kipua eikä verta valu, niin aiiivan sama.

Se alkaa oleen aika viston näköstä, kun joskus on silmistä katkennu verisuoni, mutta sekin häipyy parin päivän sisällä.

Back
Ylös Bottom