Verenpurkaumat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stela
  • Aloitettu Aloitettu
Talvella, massakauden aikaan tuli ikävän näköisiä verenpurkaumia muutamiin paikkoihin, kuten molempien käsien sisäpuolelle hauikseen. Purkaumat ovat pinnassa, ja vissiin tulleet voimakkaan kasvun myötä kun nahat eivät ole pysyneet vauhdissa mukana. Kysymys kuuluukin häviävätkö ne ajan myötä? Niitä kun ei ole tullut sen koomin lisää ja niiden väri (punainen) vaikuttaa jo jonkin verran haalistuneen.

Originally posted by stela
Talvella, massakauden aikaan tuli ikävän näköisiä verenpurkaumia muutamiin paikkoihin, kuten molempien käsien sisäpuolelle hauikseen. Purkaumat ovat pinnassa, ja vissiin tulleet voimakkaan kasvun myötä kun nahat eivät ole pysyneet vauhdissa mukana. Kysymys kuuluukin häviävätkö ne ajan myötä? Niitä kun ei ole tullut sen koomin lisää ja niiden väri (punainen) vaikuttaa jo jonkin verran haalistuneen.

Taitavat olla raskausarpia eikä verenpurkaumia, ja ne haalistuvat ajan myötä. Pois niitä ei taida saada millään.

h

Joo nyt löytyi searchillakin asiasta, maaginen sana oli raskausarvet. kiittää ja kumartaa

Minäkin talvella ihmettelin, että mitäs suonikohjuja hauiksen sisäpinnalle on tullut. Pikkuhiljaa ovat "haihtuneet" pois. Ei näy enää kuin haaleat jämät, kun peilistä tiirailee....
:rolleyes:

Noiden raskausarpien lisäks on mulla on useimmiten kovan mave ja kyykky treenin jälkeen verenpurkaumia kaulassa, rinnassa, naamassa ja silmissä on myös pari kertaa verisuonet paukkunu.

Noi verenpurkaumat on pieniä, ihohuokosen kokosia punasia täpliä, näyttää vähäsen pisamilta. Ne lähtevät aina yhden vuorokauden kuluessa pois.

Onko kellään muulla ollu tällästä ilmiötä reenin jälkeen.

Kutsuntatarkastuksessa lääkäri sanoi että lähtis muka ajan myötä.. Ja paskat.. Vois tuota Avitcidiä hommailla millä ne oikeesti lähtee ainaki jonku verran

Originally posted by Jonksu
Noiden raskausarpien lisäks on mulla on useimmiten kovan mave ja kyykky treenin jälkeen verenpurkaumia kaulassa, rinnassa, naamassa ja silmissä on myös pari kertaa verisuonet paukkunu.

Noi verenpurkaumat on pieniä, ihohuokosen kokosia punasia täpliä, näyttää vähäsen pisamilta. Ne lähtevät aina yhden vuorokauden kuluessa pois.

Kyllä, täältä löytyy saman laista rinnasta. Ihmettelinkin tänään mitä ovat. Minulla myös olkapäästä on alkanut löytymään 'levähtäneen' näköisiä tumman sinisiä suonia. Tulevia raskausarpia(?).

Itse olen käyttänyt avitcidiä, ja jonkun verran ovat raskausarvet vaalentuneet, ennen oli sellaiset melkein kirkkaan punaiset. Eikai ne kokonaan pois koskaan lähdekkään.

Mulla noita punaisia täpliä tulee lähinnä käsiin. melkein joka hauistreenissä! Häviävät tosiaan päivässä..

Nuo raskausarvet ei näytä haalistuvan kokonaan, sitten kun kesällä ruskettuu niin ne näkyy vielä selvemmin :(

Originally posted by mho
Nuo raskausarvet ei näytä haalistuvan kokonaan, sitten kun kesällä ruskettuu niin ne näkyy vielä selvemmin :(

Tosimiehellä kuuluukin olla arpia, mieluiten tietenkin haulikon hauleista tai sirpalekranaatin sirpaleista, mutta kyllä ne raskausarvetkin paremman puutteessa kelpaavat
:lol2:

Nyt on Avitcidia (miedompaa aluksi). Pakollisia kysymyksiä: Onko em. voide auttanut kuinka monella? Miten kauan meni että jäljet alkoi haihtumaan? Sopiva käyttöväli kerran päivässä? Saddam vielä hengissä?

Originally posted by latexii
Itse olen käyttänyt avitcidiä, ja jonkun verran ovat raskausarvet vaalentuneet, ennen oli sellaiset melkein kirkkaan punaiset. Eikai ne kokonaan pois koskaan lähdekkään.

Ikävä kyllä ei lähe :itku:

Raskausarpia löytyy, mutta kerran olin penassa jäämässä alle kun voimat ihan yllättäen petti kesken sarjaa. Ei ollut ketään varmistamassa ja väänsin sen raivolla ylös, aikaa meni ainakin minuutti ennekiuin sain sen rinnalta ylös, milli milliltä. Tangossa 120kg. Takaraivoon sattui pahasti ja olin pyörtymäisilläni kun nousin ylös penkistä. Silmistä meni verisuonet niin pahasti että ne "valkuaiset" oli punaiset verestä. Seuraavana päivänä lääkari totesi että luultavasti vain verensuonet silmistä puhkenneet, ja käski minun seurata tillannetta tarkasti lähipäivinä, koska aivoverenvuodon vaara oli olemassa. Sen jälkeen en uskaltanut tehdä mitään fyysistä rasittavaa pitkään aikaan. Tuohon "onnettomuuteen" varmaan edesautto mun tosi korkea verenpaine joka enimmäkssen johtu että kovaa kuuria 10v takana ja tosi paha pöhö päällä.

Originally posted by stela
Talvella, massakauden aikaan tuli ikävän näköisiä verenpurkaumia muutamiin paikkoihin, kuten molempien käsien sisäpuolelle hauikseen. Purkaumat ovat pinnassa, ja vissiin tulleet voimakkaan kasvun myötä kun nahat eivät ole pysyneet vauhdissa mukana. Kysymys kuuluukin häviävätkö ne ajan myötä? Niitä kun ei ole tullut sen koomin lisää ja niiden väri (pu
nainen) vaikuttaa jo jonkin verran haalistuneen.

aiai ei ei

Ihan tuttu ilmiö. Samat alueet. (joo ja silmät kans)

Niin on naama punanen et joskus mun on luultu käyneen solariumissa. Ja täplät voi olla useemmankin päivän ennen ku kokonaan hävii. Jalkaprässi aiheutti tän mulle välillä joka kerta, kun tein joskus oikeen raivolla sitä.

Eilen just oli ohjelmassa kyykkyä&maastavetoa ja prässiä ja illalla kattelin vessassa, jotta "ohhoh kun on punaset silmät" :D

Tosin en kyllä tajua oikein mistä tuo johtuu kun treeni ei oikein tuntunut kulkevan ja jokaisen sarjan jälkeen oli pirun heikko olo ja oli pakko lysähtää heti maastaveto sarjan jälkeen lattialle istumaan jottei taju olisi lähtenyt.

Tänään kaveri teki kovan mavetreenin ja sille ilmestyi niitä täpliä rintaan ja yläselkään. Se ei ollu ennen nähny sellasia ja ihmetteli vaan, että mitäs tämä nyt on.

Ja mulla on jokaisen kovan treenin jälkeen silmät punaisena.

Back
Ylös Bottom