Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä laitoin: mee hajareisin penkin päälle jalat leveelle. siitä sit napaa kohti penkkiä
sä laitoit: Tarkoitatko siis että menen istumaan penkille hajareisin ja siitä kallistun napa penkkiä kohtin?
mikäs tässä nyt on se, mitä et tajua? et tiedä omaa pituuttasi, kyykkytulosta etkä pysty antamaan mitään osviittaa jalkojen asennosta...? mitä????
venytykset voit tehdä rauhallisemmassa tahdissa kyllä, ei mitään toistosysteemiä.
Mun mielestä heti treenin jälkeen kun lihakset ovat lämpimät venyy kaikista parhaiten ja on muutenkin mukavin venytellä ja tuntuu se palautumistakin edistävän, jos vertaa kun joskus ei ole ehtinyt jäädä treenin jälkeen venyttelemään.
Sun mielestä ja susta tuntuu. Se optimaalinen aika taitaa kuitenkin olla aikaisintaan pari kolme tuntia treenin jälkeen, jos en ihan väärin muista. jto osaa selittää paremmin?
Ihan sama mitä tieteet ja tutkimukset sanoo. Tuskin sillä nyt niin suurta merkitystä on.
Osaisiko kukaan antaa hyvää neuvoa takareisien yläosan venyttellyyn tai, että kannattaako niitä yleensä kovasti venytella? Olen saanut perseen aika hyvään tuleen tekemällä pitkiä kyykkysarjoja. Alaselkä on aran oloinen myös. Tuo JTOn neuvoma venytys auttaa alaselkään hyvin. Takareidet on tuskaiset nimenomaan yläosastaan.
Itellä toiminu variaatio siitä perus "seiso suorana ja sormet tai kämmenet lattiaan". Eli jalat kyykkyleveydelle, polvet vähän koukkuun ja siitä sitte kämmentä lattiaan. Siinä voi sitte ite asennossa säätää haluamaansa suuntaan.
Paitsi että taas kerran tossa pyöristyy lanneranka...
Osaisiko kukaan antaa hyvää neuvoa takareisien yläosan venyttellyyn tai, että kannattaako niitä yleensä kovasti venytella? Olen saanut perseen aika hyvään tuleen tekemällä pitkiä kyykkysarjoja. Alaselkä on aran oloinen myös. Tuo JTOn neuvoma venytys auttaa alaselkään hyvin. Takareidet on tuskaiset nimenomaan yläosastaan.