Venetsialaiset Porissa elokuun lopussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Kuten otsikko kertoo, Venetsialaiset, eli jonkinlaiset kesäkauden päättäjäiset, järjestettäneen taas Porissa elokuun viimeisenä viikonloppuna?

Viimevuonna oli ainakin ilotulitusta ja kaikkea pientä karnevaalimeininkiä. Tietääkö kukaan onko nuo ko. juhlat tänävuonnakin ja minkälainen aikataulu siellä on?

Googlella en sieltä mitään järkevää löytänyt...tai sitten en vain osaa. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lieneekö sama vai eri juttu, mutta vaimo on menossa tänne.
Olisko ne sitten tänä vuonna vaihtelun vuoksi Kokkolassa?

Mulla on sellainen käsitys että nuo Kokkolan bileet on vanhempi juttua ja esim. Pori on niitä sitten kopsannut itselleen. Eli ei liene mikään paikkaa vaihtava juttu kuitenkaan.

Voip olla, mulla ei ole kyllä mitään hajua asiasta... :)

Mulla on sellainen käsitys että nuo Kokkolan bileet on vanhempi juttua ja esim. Pori on niitä sitten kopsannut itselleen. Eli ei liene mikään paikkaa vaihtava juttu kuitenkaan.

Pori on niitä sitten kopsannut itselleen.
Pori nyt kopsaa kaikkee :lol2:

Itseasiassa Venetsialaiset ovat yleisnimitys rannikkoseudun asukkaille, jotka viettävät kesäkauden päättäjäisiä. Ja ne ovat aina olleet elokuun viimeisenä viikonloppuna :rock:

Porilaiset ovat varmaankin tehneet Venetsialaisista karnevaalin, kun niillä ei muuten ole kivaa. Sori porilaiset.

Heheh, noin sen varmaan on. Mutta jos joku siitä aikataulusta jotain faktaa saa esiin, niin olisin kiitollinen. Olisi tuona viikonloppuna tarkoitus Poriin mennä ja ainakin se iltotulitus olisi kiva tsekata.

Muistaakseni jonkinlaisia "Venetsialaisia" on pidetty Uudessakaupungissakin. En ollenkaan muista, mihin aikaan.

Pieni kysely työpaikalla tuotti tulosta:

Etelärannassa tapahtuu jotain. Ilmeisesti 25-28.8.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom