Helsingissa on talla hetkella ne tyot. Siella sitten maksetaan veroja ja tuetaan naita suomen maaseutuja. Tassa ketjussa taitaa olla kepulaisia
Jos venakot pari hassua tonttia ostavat, niin ei tassa viela mitaan maita meneteta ? Montako % on ulkolaisomistuksessa talla hetkella. Paljonko tama on % on ollut esim 10 vuotta sitten ?
Jos mulla olis maata tuolla ita suomessa, niin kaupittelisin venalaisille. Tarjoutuisin viela rakennuttamaan heille talon, hoitamaan paperityot. Siita sitten sais valista ? 100k - 300k + tontin hinta. Taman jakelkeen viela sopisin omistajan kanssa etta saan vuokrata hanen taloaan muille venalaisille silloin tama ei ole paikalla. Naista palveluista yleensa saa 20% palkkion. Paikanpaalle tietty auttot, veneet, kokki, siivous, autokuskit, turvapalvelut, tennisopettaja, piano, ja sen soiton opettaja, vesikootterit vanhemille ja lapsille omat, musiikkia juhliin, joskus ihan vaan DJ, ja joskus livebandia. Kokemuksesta voin sanoa etta naissa on sitten taivas rajana. ..naista palveluista voi vetaaa valista taas sen 20%.
Tama kaikki tyollistaa aika monta ihmista 5 - 15 ? tama siis vain yksi talo. enta jos naita on alueella 10 - 50 ?? hupsista itasuomen suurin tyollistaja !!
Onko 50 tonttia paljon ? minun mielesta ei, on tuossa tuota rajaa muutama yli 1000 km. Montako taloa per 10km ?
Jotenkin tolleen ma siis tekisin. Tuon vuokrauspalvelun muuten todennakoisesti laitankin pystyyn, kun noita venakkoja tulee tarpeeksi
PS. oon ihan maailma kartalla. Teen tata yllamainittua talla hetkella ranskassa, taalakin venalaiset ovat iso, ja kasvava asiakaskunta. Ennen oli jenkit, mutta niilla ei oo nyt rahaa, myyvat venalaisille. Tama businessa talla alueella tyollistaa oli 200 000 ihmista.