Veikkausliiga 2014

7. Peräkkäinen liigavoitto. Ohessa kooste.

Inter 0 - HJK 2

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rops 0 - HJK 0

Voittoputki poikki. Kuitenkin 8.peräkkäinen ilman tappiota. Banan saldo 22p/24p. :)

HJK 3 - VPS 0

9.peräkkäinen ilman häviötä. 8-1-0 Lehkosuon alaisuudessa. Pelin sankarista kuitenkin alla lisää...

HJK teki kotimaista jalkapallohistoriaa

HJK voitti VPS:n 3-0 ja onpitänyt maalinsa puhtaana 891 minuuttia.

HJK piti jälleen maalinsa puhtaana, kun VPS kaatui jalkapallon Veikkausliigan kamppailussa 3-0.

HJK ei ole vieläkään päästänyt Mika Lehkosuon valmennuskaudella maaliakaan. Samalla helsinkiläisseura ja sen maalivahti Michael Törnes teki pääsarjan uuden nollapeliennätyksen.

Entistä ennätystä piti hallussaan HJK:n unkarilaismaalivahti Andras Vilnrotter, joka piti maalinsa puhtaana 882 minuutin ajan kaudella 2002. Ennätys meni rikki VPS:n ottelun 82. minuutilla. Uusi ennätys on 891 minuuttia.

HJK:n maaleista vastasivat Nikolai Alho 48. minuutilla, Demba Savage 67. minuutilla ja Robin Lod 80. minuutilla.

(c) Sakari Lund
Yle Urheilu

Tai tarkemmin sanottuna kovaa menoa HIFK:n faniryhmältä, mututuntumalta heitettynä muiden (ykkösen) jengien kotipeleissä ei ole edes 1/100 tuosta fiiliksestä. Samansuuntaista se meno oli jo kakkosessa ja niin edespäin. Mutta erittäin hienoa, että tälläistä fanikulttuuria löytyy Suomesta.

Muistaakseni se oli HIFK:n edellinen viisiitti ykköseen, 2010, kun ennen ratkaisevaa karsintapeliä fanit saapuivat viimeisiin harjoituksiin Bragulle soihtujen kanssa pitämään tunnelmaa.

Tai tarkemmin sanottuna kovaa menoa HIFK:n faniryhmältä, mututuntumalta heitettynä muiden (ykkösen) jengien kotipeleissä ei ole edes 1/100 tuosta fiiliksestä. Samansuuntaista se meno oli jo kakkosessa ja niin edespäin. Mutta erittäin hienoa, että tälläistä fanikulttuuria löytyy Suomesta.

Muistaakseni se oli HIFK:n edellinen viisiitti ykköseen, 2010, kun ennen ratkaisevaa karsintapeliä fanit saapuivat viimeisiin harjoituksiin Bragulle soihtujen kanssa pitämään tunnelmaa.

Jepulis,
Stadin Kingithän siellä heiluupi...Täytyy kyllä jengille nostaa hattua. Lajista riippumatta AINA IFK!. Toki myös rakkaalle HIFK.lle ( vuodesta 1977 asti, kaikenlaisissa matseissa olen itse käynyt) pitää antaa crediitit siitä, että mahdollistavat tuon laajan lajikirjon.Ei ole montaa seuraa( jo yhtään), joiden toiminta on niin korkealla tasolla lajista riippumatta.

Ainoa asia, joka huolestuttaa on keskenäiset jännitteet Klubin porukoiden kanssa. Joistakin tappeluistakin olen kuullut. HIFK ja HJK, ovat olleet aina ne THE joukkueet itselleni. Joten fudis"pikkuveli" voi hyvin pysyä ykkösessä.:) En oikein tiedä mitä tekisin, jos keskenään pelaisivat. Kummallista ajatella hurraavansa kummankin suorituksille, samassa ottelussa ja toivoa tasuria...:wtf:

STADIN KINGIT - Ei Lajill' Väliä, Aina IFK!

Honka 1 - HJK 1

10.peräkkäinen ilman häviötä. 8-2-0 Lehkosuon alaisuudessa( <--- Jatkan tätä vaikka loppukauden, jos vaan sama tahti jatkuu :D )

Kaikki putket katkeavat aikanaan. Nyt niin kävi HJK:lle ja maalivahti Michael Törnesille. Pallo suhahti HJK:n maaliin Tapiolan urheilupuistossa, kun pelin 70.minuutti oli menossa. Mika Lehkosuon valmennuksessa ei HJK:lle oltu tehty yhtään maalia ennen tätä.

Veikkausliigan ennätys kirjataan siis lukuihin 960. Ei ihan tuhatta minuuttia, mutta ei paljon allekaan.
(C) Yle Urheilu

HJK 5 - TPS 0

11.peräkkäinen ilman häviötä. 9-2-0 Lehkosuon alaisuudessa

Jepulis,
Stadin Kingithän siellä heiluupi...Täytyy kyllä jengille nostaa hattua. Lajista riippumatta AINA IFK!. Toki myös rakkaalle HIFK.lle ( vuodesta 1977 asti, kaikenlaisissa matseissa olen itse käynyt) pitää antaa crediitit siitä, että mahdollistavat tuon laajan lajikirjon.Ei ole montaa seuraa( jo yhtään), joiden toiminta on niin korkealla tasolla lajista riippumatta.

Ainoa asia, joka huolestuttaa on keskenäiset jännitteet Klubin porukoiden kanssa. Joistakin tappeluistakin olen kuullut. HIFK ja HJK, ovat olleet aina ne THE joukkueet itselleni. Joten fudis"pikkuveli" voi hyvin pysyä ykkösessä.:) En oikein tiedä mitä tekisin, jos keskenään pelaisivat. Kummallista ajatella hurraavansa kummankin suorituksille, samassa ottelussa ja toivoa tasuria...:wtf:

STADIN KINGIT - Ei Lajill' Väliä, Aina IFK!

Voi vitun idiootit. Tästä se sitten lähtee...:curs:

Pub 99:ssä ollut joukkotappelu oli silminnäkijöiden mukaan HJK:n ja HIFK:n jalkapallokannattajien välinen.

Paikalla ollut sivullinen henkilö kertoo juuri saaneensa tuopin eteensä, kun pubiin hyökättiin maanantai-iltana.

- Aivan hillitön, kuin villin lännen kapakkatappelu, mies kertoo IS:lle.

Aivan yllättäen ravintolaan oli syöksynyt porukka päällään mustat hupparit ja aurinkolasit. Tunkeutujat olivat silminnäkijöiden mukaan arviolta 20-30-vuotiaita miehiä, joita oli varustuksensa vuoksi hankala tunnistaa.

Hyökkääjät heittelivät tuoleja pubin ikkunoihin, mutta ne eivät rikkoutuneet. Ravintolassa sisällä olleet puolustautuivat pitämällä tuoleja ylävartalonsa ja kasvojensa edessä ja työnsivät tuoleja heitteleviä tunkeutujia takaisin ulos ovesta yrittäen tukkia oven.

- Yhtäkkiä yksi kaveri tuli baaritiskille ja yritti heittää kassakonetta. Sitten hän hoksasi tyhjät kolpakot, joilla hän alkoi heitellä muita, paikalla ollut sivullinen mies kertoo.

Kaksi silminnäkijää kertoo IS:lle, että tapahtumien seurauksena tuupertui sivullinen iäkkäämpi mieshenkilö. Hän oli saanut iskun päähänsä ilmeisesti lentäneestä tuopista. Toinen IS:n haastattelemista silminnäkijöistä kertoo auttaneensa tiedottoman miehen sohvalle, jossa hän hieman virkosi.

Paikalla ollut HJK:n kannattaja oli saapunut Pub 99:ään oluelle voittoisan matsin jälkeen. HJK oli voittanut TPS:n aiemmin illalla murskaavasti 5-0. Hän arveli aluksi, että hyökkääjät olisivat olleet TPS:n faneja, mutta myöhemmin ilmeni, että kyseessä olivat toisen helsinkiläisjalkapallojoukkueen HIFK:n kannattajat.

- Heitä oli vähän reilu kymmenen HIFK:laista yhteensä. Olen nähnyt kaikenlaista, mutta tapahtui baarissa, niin yllättäen ja niin väkivaltaisesti, paikalla ollut HJK:n fani kuvailee.

Miestä itseäänkin heiteltiin tuoleilla, mutta hän sai suojauduttua ottamalla tuolin eteensä.

- Näin kun kaveria vedettiin oikein kunnolla turpaan. Todella kaoottista meininkiä. Tässä ei ollut kyse mistään muusta kuin siitä, että HIFK:laiset halusivat tulla riehumaan ja pilaamaan HJK:n kannattajien voitetun pelin jälkeisen hyvän tunnelman, mies sanoo IS:lle.

Tappelua ehti jatkua noin viisi minuuttia, ennen kuin poliisi saapui. Ravintolan lattia oli täynnä lasinsiruja ja rikkoutuneita tuoleja. Osa tappeluun osallisina olleista joutui menemään ambulanssilla paikkailtaviksi, mutta heistä kaikki olivat tajuissaan.

- HJK:lla ja HIFK:lla ei tietääkseni ole ollut mitään isompaa kränää aiemmin. Tämä oli ensimmäinen jalkapallohuliganismin ilmentymä, jonka minä olen nähnyt, HJK:n kannattaja kertoo.

Poliisi kertoi IS:lle aiemmin illalla, ettei eripuran syntymisen syy ole selvillä. Paikalla oli ainakin kuusi poliisipartiota. Poliisin mukaan rähinässä ei ollut vakavasti loukkaantuneita.

1288705603337.jpg

1288705604030.jpg

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288705605587.html

(C) Ilta-Sanomat

Vitun idioottimaista toimintaa. Ihmettelinkin eilen miten on yhden baaritappelun takia paikalle lähetetty 6-8 poliisiautoa. Nämäkin jalkapallo"fanit" voisi tuonkin energian käyttää vaikka esim. pelaamalla itse tai kannustamalla raivokkaammin katsomossa.

Vitun idioottimaista toimintaa. Ihmettelinkin eilen miten on yhden baaritappelun takia paikalle lähetetty 6-8 poliisiautoa. Nämäkin jalkapallo"fanit" voisi tuonkin energian käyttää vaikka esim. pelaamalla itse tai kannustamalla raivokkaammin katsomossa.
Ei tämmöistä voi tapahtua kuin hesassa... Vitun idiootit.

Ei tämmöistä voi tapahtua kuin hesassa... Vitun idiootit.

Kyllä tätä Stadin lisäksi tapahtuu myös. Turussa, Lahdessa, Tampereella ja varmaan myös kohta Pohjanmaalla. Ollaan katsottu liikaa jalkapallohuligaani leffoja ja dokkareita. Vähä-älyiset laumasielut, joilla ei ole muuta elämää: Käyvät tappelemassa toisten samanlaisten kanssa. Ei näillä "janareilla"ole mitään tekemistä "oikeiden" kannatusryhmien kanssa. Jos on---> Saavat hoitaa nämä "mätämunat" pois joukostaan. Ei voi tajuta tälläistä idiotismiä.

Omia SAA JA PITÄÄ kannustaa, vastustajille PITÄÄ kettuilla. Kun peli on ohi. Kättä päälle ja parempi voitti, jos ei tullut tasapeliä...:D

IFK M:hamn 0 - HJK 2

12.peräkkäinen ilman häviötä. 10-2-0 Lehkosuon alaisuudessa. ¨Maalisuhde aika murhaava 24-1 :wtf:... 7 Ottelua ollut 0-0 45min jälkeen. Tämä on mun Klubi !!!

Alho 88min ja Oussou 90min. Joukkue ei vaan suostu häviämään! Se on hyvä merkki se! :)

FC Lahti - KuPS 0-1

Rapa :rock:

Ei olis millään jaksanu uskoa tuon alkukauden pupelluksen jälkeen.

HJK 0 - FC Lahti 0 (ke 03.07.14)

13.peräkkäinen ilman häviötä. 10-3-0 Lehkosuon alaisuudessa

Siellä suomalaisjoukkueet aloittaneet Eurooppaliigan karsintojakin.

VPS 2 - 1 Brommapojkarna
MyPa 1 - 0 Myglafjordur
Sillamäe Kalev 2 - 1 Honka

KuPS 2 - HJK 2

14.peräkkäinen ilman häviötä. 10-4-0 Lehkosuon alaisuudessa.

Edit: Ja KuPSin mieskin on tyytyväinen, kun HJK.lta pinna napattiin...;)

Eurokentillä taas hieno päivä eilen... Honka ja Vepsu ulos, MYPA sentään jatkaa ja seuraavana Dinamo Minsk, eli eiköhän seinä oo sit vastassa. Tiistaina kuitenki HJK ja UCL-karsinta, varovaisen positiivisesti odottelen ainaki tätä kierrosta! Makedonia ei helppo paikka pelata, mut ainakin tasuri/vierasmaali sieltä ja kotona sit väännettävä voitto. Kotimatsiin paikan päälle, tiistain vieraspeli nähtävissä ainaki Unibetin sivujen kautta. Viimevuotinen "Töölön ihme" oli täys susi, toivotaan et Banan johdolla nyt on ryhdikkäämpää toimintaa myös kv. kentillä.

Back
Ylös Bottom