Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai tarkemmin sanottuna kovaa menoa HIFK:n faniryhmältä, mututuntumalta heitettynä muiden (ykkösen) jengien kotipeleissä ei ole edes 1/100 tuosta fiiliksestä. Samansuuntaista se meno oli jo kakkosessa ja niin edespäin. Mutta erittäin hienoa, että tälläistä fanikulttuuria löytyy Suomesta.
Muistaakseni se oli HIFK:n edellinen viisiitti ykköseen, 2010, kun ennen ratkaisevaa karsintapeliä fanit saapuivat viimeisiin harjoituksiin Bragulle soihtujen kanssa pitämään tunnelmaa.
En oikein tiedä mitä tekisin, jos keskenään pelaisivat. Kummallista ajatella hurraavansa kummankin suorituksille, samassa ottelussa ja toivoa tasuria...:wtf:Kaikki putket katkeavat aikanaan. Nyt niin kävi HJK:lle ja maalivahti Michael Törnesille. Pallo suhahti HJK:n maaliin Tapiolan urheilupuistossa, kun pelin 70.minuutti oli menossa. Mika Lehkosuon valmennuksessa ei HJK:lle oltu tehty yhtään maalia ennen tätä.
Veikkausliigan ennätys kirjataan siis lukuihin 960. Ei ihan tuhatta minuuttia, mutta ei paljon allekaan.
(C) Yle Urheilu
Jepulis,
Stadin Kingithän siellä heiluupi...Täytyy kyllä jengille nostaa hattua. Lajista riippumatta AINA IFK!. Toki myös rakkaalle HIFK.lle ( vuodesta 1977 asti, kaikenlaisissa matseissa olen itse käynyt) pitää antaa crediitit siitä, että mahdollistavat tuon laajan lajikirjon.Ei ole montaa seuraa( jo yhtään), joiden toiminta on niin korkealla tasolla lajista riippumatta.
Ainoa asia, joka huolestuttaa on keskenäiset jännitteet Klubin porukoiden kanssa. Joistakin tappeluistakin olen kuullut. HIFK ja HJK, ovat olleet aina ne THE joukkueet itselleni. Joten fudis"pikkuveli" voi hyvin pysyä ykkösessä.En oikein tiedä mitä tekisin, jos keskenään pelaisivat. Kummallista ajatella hurraavansa kummankin suorituksille, samassa ottelussa ja toivoa tasuria...:wtf:
STADIN KINGIT - Ei Lajill' Väliä, Aina IFK!
Ei tämmöistä voi tapahtua kuin hesassa... Vitun idiootit.Vitun idioottimaista toimintaa. Ihmettelinkin eilen miten on yhden baaritappelun takia paikalle lähetetty 6-8 poliisiautoa. Nämäkin jalkapallo"fanit" voisi tuonkin energian käyttää vaikka esim. pelaamalla itse tai kannustamalla raivokkaammin katsomossa.
Vitun idioottimaista toimintaa. Ihmettelinkin eilen miten on yhden baaritappelun takia paikalle lähetetty 6-8 poliisiautoa. Nämäkin jalkapallo"fanit" voisi tuonkin energian käyttää vaikka esim. pelaamalla itse tai kannustamalla raivokkaammin katsomossa.
Ei tämmöistä voi tapahtua kuin hesassa... Vitun idiootit.