Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:curs::curs::down::down:Liigavalmentaja paljastaa lähtönsä karun taustan: Perhettä ahdisteltiin katsomossa | Yle Urheilu | yle.fi
Kuopion Palloseuran päävalmentajan tehtävät jättänyt Esa Pekonen paljastaa Yle Urheilun haastattelussa lähtönsä todelliset syyt. KuPSin heikko menestys alkukaudella johti siihen, että Pekosen perheeseen käytiin käsiksi katsomossa.
- Jos omaa vaimoa tullaan pelissä tönimään tai poika joutuu lähtemään pelistä itkien sen takia, että hän on minun poikani, niin ei tämä ole enää sen väärti. Sellaisten ihmisten pitäisi hävetä, Pekonen kommentoi suivaantuneena.
- Minua saa arvostella tai vaikka tulla kokeilemaan painissa, mutta perheen tasolle menevät ihmiset ovat roskaa.
Pekosen mukaan ketään ei satutettu katsomossa. Tönijöitä ja tuijottelijoita hän kutsuu "turhanpäiväisiksi idiooteiksi".
- Voisi sanoa, että se oli kovemman luokan työpaikkakiusaamista. Pojalle se oli enemmänkin henkistä. Jos se on kannattajien tapa auttaa joukkuetta, niin kyllä se vaikuttaa negatiivisesti pelaajienkin tekemiseen. Se on turhanpäiväistä potaskaa.
Kaikesta huolimatta Pekoselle jäi hyvä maku vuosistaan KuPSissa. Hänen mielestään seurassa on ollut aina hyvä henki.
- Minulla oli loistavat työkaverit ja loistavat pelaajat. Heistä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Parempi nyt jäädä pois ihan ok fiiliksillä. Tämä on varmasti seurankin puolesta parempi ratkaisu. Ei minusta olisi kenellekään ollut iloa tässä tilanteessa, Pekonen päätti.
Upeaa kannattajakulttuuria! Onkohan tämäkin matkittu jostain ulkomailta?
Ja Rajamäki Kuopioon.:hyvä::dance:
Nyt vasta tuli pitempi kooste Klubin pelistä. Suosittelen katsomaan ja nauttimaan.
Tämä oli kauden ylivoimaisesti tärkein uutinen...Kyllä oli hirveää paskaa Sixten Boströmin aikainen HJK.n peli...Mestaruudesta huolimatta en tajua, miksi ei kengitty pihalle jo viime kauden jälkeen. Täytyy todellakin lähettää Hongalle joulukortti.:hyvä:...On nimittän Lehkosuo saanut jo muutaman viikon aikana järkeä tuohon touhuun.