Veikkausketju

Ei helekkari, saitko nämä oikein:

HIFK - Jokerit 0 - 0 /X/4,60
69 Ilves - HPK 1 - 1 /X/4,05
70 Kärpät - KalPa 6 - 2 /1/1,05
71 Lukko - TPS 3 - 3 /X/4,00
72 SaiPa - Blues 1 - 1 /X/4,15

Minä sain tuon Kärppien voiton oikein...
Lämmitti se alkujaan oululaisen mieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyrre sanoi:
Sm-liigakierros meni sitten oikein. Kerroin 354 :D njam

Hyvin lähti samalla tuo Unibetin kisa. 35400% on ihan hyvä tuotto tuota kisaa ajatellen :D
hyrre pärkele, paljo oli panosta?? ihan tässä kateeksi käy kun toisilla osuu :itku:

Sanokaas veikkaus Gurut kannattaako tällänen veto illan peliin Kanada - Suomi

eli tulosvetoa
Kanada 4,5,6,7,8
Suomi 1,2,3,4,5

Pienin kerroin n. 13, suurin n. 900

Onhan tossa toki mahdollista että suomi jää nollille, tai kanukit iskee 9 häkkiä :D

Juzzi87 sanoi:
Sanokaas veikkaus Gurut kannattaako tällänen veto illan peliin Kanada - Suomi

eli tulosvetoa
Kanada 4,5,6,7,8
Suomi 1,2,3,4,5

Pienin kerroin n. 13, suurin n. 900

Onhan tossa toki mahdollista että suomi jää nollille, tai kanukit iskee 9 häkkiä :D

:eek: :eek:

Ryöstit muuten minun idean. Veto on jo viety, joten nyt eikun peukaloita pystyyn.

No taidan pistää itsekin sitten vetämään :) Voi tulla vitusti rahaa jos napsahtaa hyvin, esim 8-5 kerroin on ihan älytön

nyt toivotaan vitusti ettei suomi tee yli viittä maalia, eikä kanada alle 4 tai yli 8 :D mun tuurilla peli päätty 9-5 :D

Aapina sanoi:
:eek: :eek:

Ryöstit muuten minun idean. Veto on jo viety, joten nyt eikun peukaloita pystyyn.

Ja meinasit että kanada tekee 4 maalia...jeah right in your dreams :D

edit: niin meinasit tietysti naisten peliä :D

t:hidas

Juzzi87 sanoi:
No taidan pistää itsekin sitten vetämään :) Voi tulla vitusti rahaa jos napsahtaa hyvin, esim 8-5 kerroin on ihan älytön

nyt toivotaan vitusti ettei suomi tee yli viittä maalia, eikä kanada alle 4 tai yli 8 :D mun tuurilla peli päätty 9-5 :D

Kyllä muuten koko Tampere kaikuu, jos päättyy 9-5.

Sain pitkävedolla säälirahat 5€ panos, 29€ takaisin. Siksi uskalsin tuon tulosvedon tehdä :) Suomi pelasi kyllä luokattomasti. Tänään 2-0 Suomelle, koko rahalla mitä tililtä löytyy.

Jee jee kiitos sveitsi sain kiinni:

Kanada Sveitsi 2
Slovakia - Usa 1
Suomi - tsekki 1
Ruotsi - latvia 1

5 € panos ja 406 € kiitos :D

Nyt on ollut kolmena lauantaina peräkkäin vakioporukassa 12 oikein. Milloinhan se 13 tulee?

Eilen oli Suomella ihan hyvä kerroin ja sille kaveriksi oli tuplajärjestelmässä valencia ja tsekki. Omat pois ja viellä päällekkin...

Bricktop sanoi:
Onko tuolla Unibetissa muuttuvat kertoimet? Nyt on Suomi-Usa matsissa 14 kerroin Suomelle :eek:

Naisten lätkää, eli kannattaa varmaan vähän miettiä ennenkuin lyö seuraavan palkkansa siihen...

Uncle Sam sanoi:
Naisten lätkää, eli kannattaa varmaan vähän miettiä ennenkuin lyö seuraavan palkkansa siihen...

Heh, just huomasin kun vähän tarkemmin katsoin. Olishan tuo täysin mahdoton kerroin ollut.

Bricktop sanoi:
Heh, just huomasin kun vähän tarkemmin katsoin. Olishan tuo täysin mahdoton kerroin ollut.

Mutta on noita virheitä joskus ollut noilla toimistoilla. Vastahan oli se turkki/itävalta pelit.
Joskus olen itsekin kerennyt lyödä joitakin selkeitä virheitä. Veikkauksella on joskus avoinna esim joku peli joka on jo maailmalla suljettu. No sitä kannattaa käyttää siten että sitä pelaamalla saa kertoimen 1 mutta kun lähes kaikki aina vaativat sen tuplan niin noilla suljetuilla saa sitten "singlejä" pelattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom