- Ikä
- 52
Re: äääh
http://www.veganbodybuilding.org/
Terveen näköinen kaveri, ei ISO todellakaan, mutta perussohvaperunaa 10-0 päin näköä läiskivä. Jotenkin tosin tuo ao. sanavalinta tuntuu kyllä väärältä, tai ehkä se olen vain minä, mutta hirmu kovalta bulkilta ei tuo bulkki kyllä vaikuta:
--- clip ---
Robbies bulking up diet:
Breakfast: - 100 grams of oats, 1 banana, 2 slices of toast
Mid morning: - 2 Bananas
Lunch: - Avocado salad with humous, jacket potato
Mid afternoon: - 30 grams Soya protein drink
Late afternoon: - 2 apples
Dinner: - Rice, mixed vegetables (as much as you can eat), tofu or vegan meatless product
Supper: - 30 grams Soya protein drink
Half an hour before bed: - 30 grams Soya protein drink
Hatunnosto ja kaikki kunnioitus kaverille kumminkin, kasvaminen ei varmasti ole niitä kaikkein helpoimpia asioita vegaaniruokavaliolla . Meinaan vaan kun ei tämä paisuminen kovin suhinalla käy näin kalkkunoita popsimallakaan.
Juu näinhän se menee, tarkalleen sanoen vegaanit eivät syö yhtään mitään mikä tulee eläinkunnasta. Vegaanin ohjenuorana näkisin kaiken elämän kunnioittamisen ja omasta (ruoka)nautinnosta ja siten eläimien tappamisesta kieltäymisen. Jaa, tosin olen kyllä maistanut todella herkullisia vegaaniruokiakin, mutta taas toisaalta, kunnon pihvin voittanutta ei mielestäni ole.Originally posted by Pave
Meikän mielestä kasvissyöjä on nimenomaan vegetaristi.
Vegaanit taas on se ääripää, jotka ei käytä maitotuotteitakaan.
Vegaanin vaimoni myötä (johon ei kyllä oikein päde kuvaus threadin alusta: "puukuulat kaulas, pitkä homopujoparta ja pipo nii vitun syväl ettei edes näje etee!") ihan mielenkiinnosta olen tuohon tutustunut hieman:
Voisin kuvitella että vegaanina voisi olla hankalaa harrastaa voimailua, jos ottaa asian yhtään tosissaan kehityksen kannalta. Hankalaa, ei mahdotonta. Mutta kyllä näin perusvegetaristina pärjää hyvin jos on tietty tutustunut aiheeseen.
http://www.veganbodybuilding.org/
Terveen näköinen kaveri, ei ISO todellakaan, mutta perussohvaperunaa 10-0 päin näköä läiskivä. Jotenkin tosin tuo ao. sanavalinta tuntuu kyllä väärältä, tai ehkä se olen vain minä, mutta hirmu kovalta bulkilta ei tuo bulkki kyllä vaikuta:
--- clip ---
Robbies bulking up diet:
Breakfast: - 100 grams of oats, 1 banana, 2 slices of toast
Mid morning: - 2 Bananas
Lunch: - Avocado salad with humous, jacket potato
Mid afternoon: - 30 grams Soya protein drink
Late afternoon: - 2 apples
Dinner: - Rice, mixed vegetables (as much as you can eat), tofu or vegan meatless product
Supper: - 30 grams Soya protein drink
Half an hour before bed: - 30 grams Soya protein drink
Hatunnosto ja kaikki kunnioitus kaverille kumminkin, kasvaminen ei varmasti ole niitä kaikkein helpoimpia asioita vegaaniruokavaliolla . Meinaan vaan kun ei tämä paisuminen kovin suhinalla käy näin kalkkunoita popsimallakaan.