Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
colorado on tainnu ottaa pataan 5 kertaa putkeen. siksipä itse tein matemaattisen vedon ja pelasin coloradon reilu 3 kerrointa.Tänään Änärissä Colorado - Detroit... Detroitin vierasvoitolle 1.85 kerrointa ois tarjolla. Colorado umpi surkea tälläkin hetkellä, joten taidan kokeilla Tiitroittia.
colorado on tainnu ottaa pataan 5 kertaa putkeen. siksipä itse tein matemaattisen vedon ja pelasin coloradon reilu 3 kerrointa.
mutta ei se mitään vaikka häviäisi kuudennen putkeen, seuraavalla kerralla voitto kerroin taas suurempi.. ja suurempi panos tietenki
no eipä juu, mutta yli kolmen mahollisesti..No ei välttämättä ole suurempi kerroin, tietenkään. Jos vastassa on vaikka joku toinen rupusakki?
HPK, Kalpa, Philadelphia lapun voisi pelata ja kokeilla myös torontoa sinkkuna (4.80).
samaVoii kilin kellit sentään! On kyllä tämän viikon vedot mennyt niin saatanan vituralleen ettei mitään rajaa, mutta pakko lainata legendaarista Junnu Vainiota " Mä uskon huomispäivään..."
sama