Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään sitten kuopattiinki kunnolla Villarealin johdosta :(. Ainoastaan yks lappu oli mitä en ollu tehny Villarealin kautta ja siinäki oli sitten Real-Pool X.
:urjo:Mulle

No niin, tänään monta tiukkaa ja erittäin tärkeää peliä Sm-liigassa!

Ite lähtisin tämmösillä:

Blues - Kärpät 2
HPK - Saipa 1
Ilves - Tappara 1
Pelicans - Ässät 2

No niin, tänään monta tiukkaa ja erittäin tärkeää peliä Sm-liigassa!

Ite lähtisin tämmösillä:

Blues - Kärpät 2
HPK - Saipa 1
Ilves - Tappara 1
Pelicans - Ässät 2

Ite en pelais Kärppiä jos Corso ei pelaa. Kuitenki joukkueen selkeä liideri jota ilman Kärpät on yleensä kusessa. Toinen vaikea on Pelicans. Joukkue pelaa välillä ihan pirun hyvin ja nyt on jo pakko alkaa voittamaan. Peli on kuitenki kummallekki niin tärkeä ettei kumpikaan halua ainakaan hävitä joten lähtisin riskillä ja löisin X.

Ite en pelais Kärppiä jos Corso ei pelaa. Kuitenki joukkueen selkeä liideri jota ilman Kärpät on yleensä kusessa. Toinen vaikea on Pelicans. Joukkue pelaa välillä ihan pirun hyvin ja nyt on jo pakko alkaa voittamaan. Peli on kuitenki kummallekki niin tärkeä ettei kumpikaan halua ainakaan hävitä joten lähtisin riskillä ja löisin X.

Kyllä pelicanssia uskaltaa lyödä, enpä usko että Ässillä hirveesti on saumaa

Joo, tiedossa oli kyllä vetoa tehdessä että Corso on pois, niin kun eilenkin.

Mutta pakkohan sitä on Kärppiä koittaa, kun kerroin on 3.00.

Tällä kierroksella tosiaan jos haluis vähän riskillä pelata, niin kannattas noita tasureita kyllä hakee...

TUPLA 20,00 €
KERROIN 28.00

Blues +1 - Kärpät X 8.00
JYP - HIFK 2 3.50

Aika mukava tupla kerroin mun mielestä. Blues - Kärpät peli tulee olemaan tasanen vääntö, jos Kärpät voittaa on suuri todennäköisyys että se tapahtuu juuri 1 maalin erolla, joten 8 kertointa kannattaa ehdottomasti kokeilla. JYP ei ole enää alkukauden vedossa ja HIFK on löytänyt jälleen pelivireen, HIFK lähtee vieraspeliin ilman paineita, 3.50 on selvä ylikerroin tähän peliin.

Yhdistelmä toteutuu vähintään 1:15 joten tämän yhdistelmän pelaaminen 28 kertoimella on mun mielestä hyvä sijoitus. Saa nähdä miten käy, mutta siitä olen varma että jos samat joukkueet pelaa 28kertaa toisiaan vastaan, niin varmasti ainakin yhden kerran tämä rivi toteutuu.

Niin, eiköhän oteta veikkaukselta rahat ulos ::thumbs:

Nyt ei juolaha mieleen, mistä tuo 1:15 tulee?

Ei varmasti juolahakaan, sen takia et varmaan koskaan mitään voitakkaan :D .

Sanotaanko , että kun on tarpeeksi paljon pelejä seurannut pystyy aika tarkan arvion heittämään, mikä on yhdistelmän todennäköisyys suunnilleen. Ei ole mitään ehdottoman tarkkaa lukua. se voi olla vaikka 13-19 , mutta ei missään nimessä 28, joten tässä on selvä yikerroin.

Ei varmasti juolahakaan, sen takia et varmaan koskaan mitään voitakkaan :D .

Sanotaanko , että kun on tarpeeksi paljon pelejä seurannut pystyy aika tarkan arvion heittämään, mikä on yhdistelmän todennäköisyys suunnilleen. Ei ole mitään ehdottoman tarkkaa lukua. se voi olla vaikka 13-19 , mutta ei missään nimessä 28, joten tässä on selvä yikerroin.

No johan pomppas! :D Onnea hienolle tuplallesi, sitä todellakin tarviit. :D

TUPLA 20,00 €
KERROIN 28.00

Blues +1 - Kärpät X 8.00
JYP - HIFK 2 3.50

Aika mukava tupla kerroin mun mielestä. Blues - Kärpät peli tulee olemaan tasanen vääntö, jos Kärpät voittaa on suuri todennäköisyys että se tapahtuu juuri 1 maalin erolla, joten 8 kertointa kannattaa ehdottomasti kokeilla. JYP ei ole enää alkukauden vedossa ja HIFK on löytänyt jälleen pelivireen, HIFK lähtee vieraspeliin ilman paineita, 3.50 on selvä ylikerroin tähän peliin.

Yhdistelmä toteutuu vähintään 1:15 joten tämän yhdistelmän pelaaminen 28 kertoimella on mun mielestä hyvä sijoitus. Saa nähdä miten käy, mutta siitä olen varma että jos samat joukkueet pelaa 28kertaa toisiaan vastaan, niin varmasti ainakin yhden kerran tämä rivi toteutuu.

Niin, eiköhän oteta veikkaukselta rahat ulos ::thumbs:
Toki hyvä haku, mutta vähän epäilen toteutumista ja tuon todennäköisyyden laskentaa.
Väität suurinpiirtein, että tämän kauden HIFK voittaisi JYP:n vieraissa 1/3 ja Kärpät voittaisi 1/5 Espoossa ja tämänkin JOKA kerta maalilla. Aika kovia väitteitä, varsinkin kun Kärpiltä puuttuu Corso jonka kanssa kärppien voitto % on paljon suurempi kuin ilman Corsoa ja Bluesilla on paras mahdollinen kokoonpano.
Itse arvioisin HIFK:n voittavan 1/5 ja Kärppien maalin voitto 1/6,5 ja jotta nämä tapahtuisi samalla kierroksella niin todennäköisyys on 1/32,5.

meikä pisti 10 euroo tepsille, tänä kautena muutenkin pelannu hyvin jokereita vastaan ja nyt vähän niinku pakko voiton edessä ja kerroinki oli unibetilla iha hyvä 4.40 tepsille.. saapi nähä joo..

edit: ny vituttaa jo jokerit johtaa 2-0, no pari erää viel tepsi kääntää:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom