Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
long-johnilla jääny noi monarit aika ilkeesti täs lähiaikoina parista maalista kiinni,mitä nyt sivusta seurannu
No niin, tänään monta tiukkaa ja erittäin tärkeää peliä Sm-liigassa!
Ite lähtisin tämmösillä:
Blues - Kärpät 2
HPK - Saipa 1
Ilves - Tappara 1
Pelicans - Ässät 2
Ite en pelais Kärppiä jos Corso ei pelaa. Kuitenki joukkueen selkeä liideri jota ilman Kärpät on yleensä kusessa. Toinen vaikea on Pelicans. Joukkue pelaa välillä ihan pirun hyvin ja nyt on jo pakko alkaa voittamaan. Peli on kuitenki kummallekki niin tärkeä ettei kumpikaan halua ainakaan hävitä joten lähtisin riskillä ja löisin X.
Ite en pelais Kärppiä jos Corso ei pelaa. Kuitenki joukkueen selkeä liideri jota ilman Kärpät on yleensä kusessa. Toinen vaikea on Pelicans. Joukkue pelaa välillä ihan pirun hyvin ja nyt on jo pakko alkaa voittamaan. Peli on kuitenki kummallekki niin tärkeä ettei kumpikaan halua ainakaan hävitä joten lähtisin riskillä ja löisin X.
Yhdistelmä toteutuu vähintään 1:15 joten tämän yhdistelmän pelaaminen 28 kertoimella on mun mielestä hyvä sijoitus.
Nyt ei juolaha mieleen, mistä tuo 1:15 tulee?
Ei varmasti juolahakaan, sen takia et varmaan koskaan mitään voitakkaan :D .
Sanotaanko , että kun on tarpeeksi paljon pelejä seurannut pystyy aika tarkan arvion heittämään, mikä on yhdistelmän todennäköisyys suunnilleen. Ei ole mitään ehdottoman tarkkaa lukua. se voi olla vaikka 13-19 , mutta ei missään nimessä 28, joten tässä on selvä yikerroin.
No johan pomppas! :D Onnea hienolle tuplallesi, sitä todellakin tarviit. :D
Muista poikaseni, 1 kerta 28 riittää. Joten en aio masentua jos tämä veto kusee. Kokonaisuus ratkaisee. :D
Toki hyvä haku, mutta vähän epäilen toteutumista ja tuon todennäköisyyden laskentaa.TUPLA 20,00 €
KERROIN 28.00
Blues +1 - Kärpät X 8.00
JYP - HIFK 2 3.50
Aika mukava tupla kerroin mun mielestä. Blues - Kärpät peli tulee olemaan tasanen vääntö, jos Kärpät voittaa on suuri todennäköisyys että se tapahtuu juuri 1 maalin erolla, joten 8 kertointa kannattaa ehdottomasti kokeilla. JYP ei ole enää alkukauden vedossa ja HIFK on löytänyt jälleen pelivireen, HIFK lähtee vieraspeliin ilman paineita, 3.50 on selvä ylikerroin tähän peliin.
Yhdistelmä toteutuu vähintään 1:15 joten tämän yhdistelmän pelaaminen 28 kertoimella on mun mielestä hyvä sijoitus. Saa nähdä miten käy, mutta siitä olen varma että jos samat joukkueet pelaa 28kertaa toisiaan vastaan, niin varmasti ainakin yhden kerran tämä rivi toteutuu.
Niin, eiköhän oteta veikkaukselta rahat ulos ::thumbs:
Nordicbet antaa Hifkille 3,85, selvä ylikerroin, tähän kannattaa sijoittaa, näin ainakin itse teen.