Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ilmeisesti ainoa joka laittoi ässät voittamaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs mieltä Australian avointen sunnuntain miesten finaalista?
Rafael Nadal voittanut neljä edellistä kohtaamista, ja kaiken kaikkian johtaa voiton 12-6 keskinäisiä otteluita.

Nää huomioon ottaen onkin outoa että Nadalin voittaja kertoimesta tarjotaan 2,47 kerrointa ja Federille vain 1,48. Tosin suurimman osan voitoista Nadal on ottanut punaisella claylla. Mukana on toki ruoholta viime vuoden Wimbledon voitto.
Pärjääkö Federille kovalla alustalla?

ihmettelin iteki miten on jokipojille noin hyvä kerroin laitettu.. Onhan se nyt aika selvä voittaja tossa matsissa.

HPK - SaiPa 1
TPS - Tappara X

kerroin 5,67

ssv ja cambridge-oxford X toi vähän kaivattua balsamia haavoille

Nyt olisi Ässille kohtuutoman kova kerroin jota pakko käyttää, ainakin paffilla 3. Kotiottelussa Lukkoa vastaan ei merkitse liigan tilanteet mitään, nuo sytyttävät molemmat joukkueet aina...

Hsv-Bayern antaa Hsv:n kotikertoimeksi 3,8 mikä on kyllä liian iso... Näin tasaisille joukkueilla, jotka liigassa rinnan...

Huhhuh, voihan perkeles kun oli tiukkaa. Ässät voitti yhdellä, kuten myös Hsv. Molemmissa kympit panoksena...:hyvä::hyvä:

Mitäs mieltä Australian avointen sunnuntain miesten finaalista?
Rafael Nadal voittanut neljä edellistä kohtaamista, ja kaiken kaikkian johtaa voiton 12-6 keskinäisiä otteluita.

Nää huomioon ottaen onkin outoa että Nadalin voittaja kertoimesta tarjotaan 2,47 kerrointa ja Federille vain 1,48. Tosin suurimman osan voitoista Nadal on ottanut punaisella claylla. Mukana on toki ruoholta viime vuoden Wimbledon voitto.
Pärjääkö Federille kovalla alustalla?
mulla on jotenkin kutina että roger vie.

sunnuntaina pitää myös panostaa milanin vierasvoitolle laziosta.

jos hakee "varmoja" kohteita niin ssv:n voitto g-kooveesta ja pittsburghin voitto arizonasta (super bowl) on melko hyviä valintoja.kertoimethan noilla on pienet toki

Haha :D Ei kannattais liikaa luottaa mun yrityksiin.

Mun pitää kohta alkaa periä tosiaankin maksua näistä mun riveistä :D
Noh, katotaan vaan niin tänään kusee kaikki kohteet.
Jepjep, en tiedä oliko kyse vinkkiesi luokattomuudesta vai siitä, että mun huono tuurini ylitti sun mäihäsi monin verroin. :D

Meni toinenkin lappu häneksi, kiitos Sveitsin liigan munapäitten.

Tän päivän (häviämis)tipseissä TPS juoksee Tapparan ja Hokki Jukurien yli. Derby-Coventry X/2. Derbyn jampat ei kestä paineita, ei ne suotta oo putoamistaistossa mukana. Djurgårdenin voitto HV:sta antaa myös IMO varsin pelattavan kertoimen. Joukkue on pelannut helvetin hyvin viime aikoina ja pystyy voittamaan kenet tahansa tällä hetkellä. Pleijaripaikka on käden ulottuvilla ja luulis tulikuumalla tiimillä olevan hyvät saumat kotona.:arvi:

Jospa näistä sais vähän tilkettä vuotavaan lompakkoon.

Oikeastaan tuon Hoffenheimin vois korvata esim Ipswichillä (1.70). Unohdin että vaikka Hoffenheim pääsee vihdoin pelaamaan upouudella kotistadionilla niin koko bundesliigan paras maalintekijä Ibisevic on edelleen loukkantuneena.

Nordicbet tarjoaa tänään Tapparalle aikas muhkea kerrointa (3,35). Pitänee sijoitella tuohon ainakin. Mitäs muut tänään?

Tänään pelaan kenoa ja lottoa. :D Olen sukuloimassa, eikä ehi muuta...

Vakiorivini:
1. Arsenal - West Ham 1X
2. Aston V - Wigan X2
3. Bolton - Tottenham 2
4. Fulham - Portsm. 2
5. Hull - West Brom X2
6. Middlesbr - Blackburn 1
7. Cardiff - Nottingh. 1X
8. Crystal P - Blackpool 1
9. Derby - Coventry 12
10. Ipswich - Plymouth 1
11. Preston - Sheff.U 2