Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on ässät jokipojat ja hsv bayern tasan 5€ kerroin 14.80
hyvältä näyttää
Nyt olisi Ässille kohtuutoman kova kerroin jota pakko käyttää, ainakin paffilla 3. Kotiottelussa Lukkoa vastaan ei merkitse liigan tilanteet mitään, nuo sytyttävät molemmat joukkueet aina...
Hsv-Bayern antaa Hsv:n kotikertoimeksi 3,8 mikä on kyllä liian iso... Näin tasaisille joukkueilla, jotka liigassa rinnan...
mulla on jotenkin kutina että roger vie.Mitäs mieltä Australian avointen sunnuntain miesten finaalista?
Rafael Nadal voittanut neljä edellistä kohtaamista, ja kaiken kaikkian johtaa voiton 12-6 keskinäisiä otteluita.
Nää huomioon ottaen onkin outoa että Nadalin voittaja kertoimesta tarjotaan 2,47 kerrointa ja Federille vain 1,48. Tosin suurimman osan voitoista Nadal on ottanut punaisella claylla. Mukana on toki ruoholta viime vuoden Wimbledon voitto.
Pärjääkö Federille kovalla alustalla?
Jepjep, en tiedä oliko kyse vinkkiesi luokattomuudesta vai siitä, että mun huono tuurini ylitti sun mäihäsi monin verroin. :DHaha :D Ei kannattais liikaa luottaa mun yrityksiin.
Mun pitää kohta alkaa periä tosiaankin maksua näistä mun riveistä :D
Noh, katotaan vaan niin tänään kusee kaikki kohteet.
tänään lähetään hakemaan evertonin vierasvoittoa manusta ja jokereiden vierasvoittoa jypistä:thumbs: