Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en uskaltanut laittaa tänään kuin Bluesin sinkkuna.

Austraalian avoimista itse ainakin lähden koittamaan Federer vs Del Potro 2 kerroin on 4,5
Uskoisin että Potrolla on hyvät mahdollisuudet viedä ottelu jopa suht helposti mutta sittenpä sen näkee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kato perkele, osu kerrankin! :dance2:

Pitäis näköjään itsekkin joskus pelata ihan vaan intuition mukaan. OLISIN veikannut Ilveksen voittoa sekä niihin kahteen sunnuntai-illan futispeliin +ykkösellä tasuria. Kerroin olis ollut melkein 60. Mutta kun, mutta kun, meni perjantain ja launatain vedot niin vituralleen että eihän sitä sitten millään uskaltanut yrittää, saatana:itku:

Mites tänään sijotetaan kupongille yksristikakkoset?

Ite aattelin pari lappua pistää jotenki näin:

Pelicans - Saipa X
HPK - Ässät 2

Austraalian avoimista itse ainakin lähden koittamaan Federer vs Del Potro 2 kerroin on 4,5
Uskoisin että Potrolla on hyvät mahdollisuudet viedä ottelu jopa suht helposti mutta sittenpä sen näkee

Hmm... melkein sigukamaa tämä :D

(ei pelkkänä jälkiviisautena...)

Ja jottei menisi ihan vittuiluksi, niin lisätään sitten jotain...

Eli Del Potroa vastaan kannattaa lyödä seuraavissa matseissa/turnauksissa oli vastassa melkein kuka vaan. Tosta nöyryytyksestä ei välttämättä ihan heti palaudu.

Itse en uskaltanut laittaa tänään kuin Bluesin sinkkuna.

Hmm... melkein sigukamaa tämä :D

(ei pelkkänä jälkiviisautena...)

Ja jottei menisi ihan vittuiluksi, niin lisätään sitten jotain...

Eli Del Potroa vastaan kannattaa lyödä seuraavissa matseissa/turnauksissa oli vastassa melkein kuka vaan. Tosta nöyryytyksestä ei välttämättä ihan heti palaudu.

Niille, jotka eivät tulosta tiedä...6-3, 6-0, 6-0 Federerille. Täytyy tähän kohtaan sanoa, että lähellä oli vinkki, muttei ihan osunut...:D

Voisi kyllä tänään pelata Veikkaukselle Aston Villaa ja Washingtonia singleinä ja Villalle laittaa tupliin kavereiksi Tepsin ja Lukon. Loppuviikko sitten pitääkin elää ilman veikkaamista ellei sitten paria euroa käytä panoksena :jahas:

Niille, jotka eivät tulosta tiedä...6-3, 6-0, 6-0 Federerille. Täytyy tähän kohtaan sanoa, että lähellä oli vinkki, muttei ihan osunut...:D

Kuka lähti mun huijaukseen :D

..muuta kuin mä :jahas:

edit. mutta jos nyt mietitään niin Potro oli pelannut hyvin tähän asti, toisin kuin Federer. Joten pitihän sitä nyt koittaa tuolla kertoimella

villa löytyy täältäkin lapulta.kaverina sheff united.toisella lapulla tottenham ja nottingham

pistin vähä sm-liigaa
1
hpk - ässät 2 4.85
jokerit - tappara 2 4.00 yhteiskerroin 19.40 panos 10€

2
ilves - tps 2 3.15
lukko - blues 1 2.25 yhteiskerroin 7.08 pnos 10€

Bayern osui, Nottinghami vahvoilla ja aston villakin johaa. Kaikki sinkkuja reilulla 2 kertoimella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom