Mullon kans pieni kutina, että JYP jää häviölle tänää :(
Mää nii arvasin tän. Nyt kun vielä d-team voittaa huomenna ni mä oon rikas tyttö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullon kans pieni kutina, että JYP jää häviölle tänää :(
Voi helvetin Liverpool. Kerrankin kun laitan kuponkiin yhden "varman" pelin niin hiton idiootit menee tasan pelaamaan! Liverpoolin voitolla olisi 95€ napsahtanut, kun muut pelit meni oikein...
Onnittelut. Mua ei ole lykästänyt aikoihin. :lol2:liverpool - everton +1 2
chicago - minnesota 2
saipa - kalpa 2
yhteiskerroin 16.83 panos 5 € voittoa joku 84€ :D:D jee pitkästä aikaa voitin tuli ihan hyvä fiilis
Pelaa singlejä. Toinen osuma olisi riittänyt...Ylikertoimia vaan metsästät. KYLLÄ TOIMII...Pieleenhän taas meni pitkäveto tälläkin kertaa :( TPS ja Pelicans oli lapulla, mutta ei vain nyt osu sitten minkäänlainen lappu... Aina yhtä huutaa oli sitten 2 tai 5 kohdetta lapulla.
Pelaa singlejä. Toinen osuma olisi riittänyt...Ylikertoimia vaan metsästät. KYLLÄ TOIMII...
..Itse pelasin yhden ottelun TPS - JYP (1)kerroin 3,50 panos 50e.
Yeah I know... Kyllähän sitä tällä kokemuksella ja tietotaidolla melko varmasti tekisi singlejä pelatessa voittoa, mutta kun... Isot kertoimet vain on mukavia ja opiskelijana elellessä tuollainen 20€-50€ lappu ja sen väärin meneminen kirpaisee aina vähän enemmän. Itse pelailen lähes aina 5€ tai 10€ panoksilla ja joskus intoutuu laittamaan 20€ kun on oikein "pomminvarma" yhdistelmä tiedossa.
Mutta eiköhän Veikkauskin jossain vaiheessa anna pelata kaikkia kohteita singleinä, jolloin aika takuuvarmasti tulen vain itsekin pelaamaan pääasiassa niitä. Ainakin tähän asti trendi on ollut se, että aloitellessa 8-vuotiaana pelasi 5 tai 10 markalla 5 kohteen lappuja ja siitä on koko ajan siirrytty vähempiin kohteisiin ja suurempiin panoksiin sitä mukaa, kun oma ostovoima on kasvanut ja Veikkaus on tehnyt pitkävedosta paremman pelin.
Itse olen suosinut seuraavanlaista pelitaktiikka. Pelikassa on ollut alussa esim. 80€, haetaan ylikertoimisia kakkosia.
Alussa lähdetään liikkeelle 5€:lla. Jos osuu, pelataan niin kauan 5€:n alkupanoksella kunnes kassa antaa myöden nostaa alkupanosta. Jos kusee, tuplataan panos ja haetaan uusi ylikertoiminen kakkonen. Mikäli osuu, palataan alkupanokseen. Mikäli ei taaskaan osu, tuplataan panos. Kassassa pitää olla ainakin 4 kertaa varaa tuplata, mitä enemmän sitä vaikeammin kassa korkkaa ;). Toi neljäkin on aika siinä ja siinä että riittääkö, mutta ainakin itselläni alussa riitti (alun aikana meni muutaman kerran siten että kaksi putkeen väärin ja kolmannella osui). Nykyään tosin pidän alkupanosta vrt kassa siten että on 5 kertaa varaa tuplata ja se on osoittautunut aika sopivaksi.
Eli pelasit PROGRESSIIVISTA KOROTUSTA !!! :DIte lähdin joskus sillain liikkelle että laitoin 5e tilille sitten katoin jotain varmoja nakkeja.mikä ei nyt välttämättä kuullosta kovin hyvältä pelityyliltä ja sain pikkuhiljaa kerättyä rahaa enemmän ja enemmän. aina kun voitin pelasin puolet voitosta ja jos kusi niin toinen puolisko jäi ja jos tuli voittoa niin oli taas enemmän rahaa. sillä tyylillä sain nostettua tuosta 5e->350e. sen jälkeen aloin pelaamaan tuplia 50e panoksella missä toinen oli varma ja toinen pienen riskin omaava. voitot olivat yleensä 300e-900e. Tänä vuonna varmoja kohteitä näyttää olevan ainakin barcan pelit. en ole pahemmin tutkinut mutta kun vähän taulukoita selaileen niin äkkiäkös ne hyvät kohteet sieltä löytää.
Niin, jos pelaamisen aloittaa vaikka 50€:n kassalla ja 3€ alkupanoksella niin jonkun ajan päästä voit ottaa ton 50€ pois esim. 100€:n rajapyykin kohdalla (tai jos valitsee sen verran paskoja kohteita että kassa korkkaa niin sitten loppuu pelit ja tappio = 50€ -> ei kannata jatkaa tällä tiellä).Entä sitten, kun tulee 15 häviön putki? Tuplaaminen toimii, kun on loputon pelikassa. Muuten sillä ei pääse kyllä minkäänlaiseen tulokseen. Pelikassan koko pitää olla noin 100 X yhden panoksen verran. Urani varrella(pelialalla töissä jo 20 vuotta ja pelannut itse kohta 30v), olen nähnyt lukemattomia katkeamisia, tuolla pakko saada omat takaisin systeemillä. Tuossa on se iso ongelma, että pelaat aina OMILLASI...En nyt kritisoi sinut systeemiäsi. Panokset, kun nousee 5, 10, 20, 40, 80, 160 kassan pitää olla JÄRJETÖN voittaaksesi taas 5e.:(
heh,10€ panos ja kerroin 6,80 ja kiinni :Dtaidanpa vittuillakseni kokeilla huomenna,kun vielä sinkkuna saa sen pelata,ristiä kohteeseen Oilers-SSV kun yli kutosen kerrointa tyrkkäävät
Tämä oli hyvä haku kieltämättä. Oli mielessä laittaa tohon samanlainen setti kiinni mutta onnistuin unohtamaan koko jutun töíssä ollessani. Vilkaisin matsia toisessa erässä ja näytti kiusallisen tasaiselta... ;)heh,10€ panos ja kerroin 6,80 ja kiinni :D