Herätellääs tätä ketjua vähän nyt kun suuri osa sarjoista on jo startannut. Itselläni on lähtenyt kesälomatauon jälkeen homma varsin mukavasti liikkeelle ihan sieltä ensimmäiseltä Valioliigakierrokselta alkaen, vakiossakin oltiin aika hyvissä mutta Chelsean avaustappiota ei minun kristallipallosta näkynyt.
Tälle päivällä mulla on vetämässä Avangard Omsk + Kunlun tupla joka näytti vähän huonolta jo kun Omsk oli 0-1 tappiolla. Tuo matsi saatiin onneksi käännettyä voitoksi mutta eiköhän Kunlun nyt häviä kun päätin tänne tämän raportoida, ilmeisesti siellä on Sotchi tasoittanut tätä viestiä kirjoittessani.
Päivän toinen lappu mulla on kunnon lottorivi tohon Carabao Cupiin. Sellaisia ylikertoimia näytti olevan tarjolla että aikalailla sokkona painettiin erilaisia järjestelmiä jotka eivät yleensä kuulu repertuaariini mutta kokeillaan nyt läpällä. Omaan seurantaan nämä eivät kuitenkaan mene, pysyn niissä sarjoissa jotka uskon biittaavani.
Nice-Napoli tasuri voisi olla potentiaalinen kohde vielä illalle. 4,33 tuntuu äkkiseltään isolta. Kuitenkin Nicen kotimatsi ja Napolilla jo turvallinen 2-0 johto edellisestä ottelusta. Toinen kohde mitä pyörittelen tässä pienessä päässäni on joko Rijekan voitto tai jopa Rijeka jatkoon tuosta otteluparista.