Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
MM-futiksen vedot osunu hyvin kohilleen, voitolla n. 1250e pitkävedossa. Vähä jäi hampaankoloon ku hollanti hävis pilkuissa ja nelisatanen jäi saamati mutta tänää 100e sinkku Saksalle ja varmat kotiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1250€ on jo melko reipas voitto. Kelpaisi tännekin joskus sellaiset summat.. Vähän on hiljaista vedonlyönnissä nyt ollut. Itse asiassa ei vetoakaan ole jaksanut MM-kisojen jälkeen, mutta tänää illalla kaveri kylään, kunnon massakauden starttieväät ja kimpassa pistettiin iso veto pesiin: Saksaa. Matsi näytetään Eurosportilta.

edit: vituiks koko linkki eli peesattu vihje tästä

Viikonloppuna Honka-TPS. Onko Kuqi ja Espoo ihan pihalla eli pitäisikö kokeilla Tepsukkaa kun saa yli 3 kerrointa? Joku nähnyt pelejä eli mielipiteitä?

Yölle olisi paukutettuna New Jerseyn voittoa Bostonista ja samaan peliin yli 5 maalia. Kummassakin kerrointa yli 2, eli toinen kun osuu ollaan jo voitolla.

Mitenkäs nuo bonukset menevät vedonlyönti yhtiöillä. Mulla on tili Unibetillä ja loppuvuodesta tuli joka viikko riskittömiä vetoja jne jopa pari kertaa viikossa ja nyt on oikeastaan loppunut bonukset käytännössä kokonaan! Onko nuo käyttäjä kohtaisia vai tuleeko jokaiselle käyttäjälle aina samat bonukset? Vai riippuuko mitenkä paljon pelaa kohteita?

Ljungskile – Varberg BoIS OMA MERKKI: Varberg BoIS 2,70 TULOS: Varberg BoIS
Englanti – Islanti OMA MERKKI: Islanti 8,20 TULOS: Islanti
Italia -1 – Espanja +1 OMA MERKKI: Italia -1 12,50 TULOS: Italia -1

Kerroin: 276,75

Puola - Portugali 2-3.
Kerroin: 46.
Rikkaana iskin panokseksi 5 €.
Mahdollinen voitto: 230 €

Todellisuudessa veikkaisin tulokseksi 1-2, mutta liian pieni kerroin.

Mitään en pesäpallista ymmärrä, mutta pakkohan se on kokeilla:

riski.jpg

Näyttää hyvälle kertoimet tuossa veikkauksen uudessa lätkän erien lopputuloksen arpomisessa.

Selittäisikö joku tämänpaivän Amkar- ufa matsin veikkauksen kerrointa ufa:lle?

Herätellääs tätä ketjua vähän nyt kun suuri osa sarjoista on jo startannut. Itselläni on lähtenyt kesälomatauon jälkeen homma varsin mukavasti liikkeelle ihan sieltä ensimmäiseltä Valioliigakierrokselta alkaen, vakiossakin oltiin aika hyvissä mutta Chelsean avaustappiota ei minun kristallipallosta näkynyt.

Tälle päivällä mulla on vetämässä Avangard Omsk + Kunlun tupla joka näytti vähän huonolta jo kun Omsk oli 0-1 tappiolla. Tuo matsi saatiin onneksi käännettyä voitoksi mutta eiköhän Kunlun nyt häviä kun päätin tänne tämän raportoida, ilmeisesti siellä on Sotchi tasoittanut tätä viestiä kirjoittessani.

Päivän toinen lappu mulla on kunnon lottorivi tohon Carabao Cupiin. Sellaisia ylikertoimia näytti olevan tarjolla että aikalailla sokkona painettiin erilaisia järjestelmiä jotka eivät yleensä kuulu repertuaariini mutta kokeillaan nyt läpällä. Omaan seurantaan nämä eivät kuitenkaan mene, pysyn niissä sarjoissa jotka uskon biittaavani.

Nice-Napoli tasuri voisi olla potentiaalinen kohde vielä illalle. 4,33 tuntuu äkkiseltään isolta. Kuitenkin Nicen kotimatsi ja Napolilla jo turvallinen 2-0 johto edellisestä ottelusta. Toinen kohde mitä pyörittelen tässä pienessä päässäni on joko Rijekan voitto tai jopa Rijeka jatkoon tuosta otteluparista.

Eilen osui Jokereiden avausmatsissa kivasti ennakkoon laitetut, että livevedot. Ylivoimat osui kivasti ja luotto Eelin laukaukseen toi karkkirahaa.
Mestarien liigan karsinnat osui normaalisti yhtä kohdetta vaille, jos tänään koittaisi paikata Eurooppa liigan karsinnoissa, sieltä löytyy sitä sun tätä illalle.

Tämä päivä on alkanut vähän heikosti kun Omsk ei saanut voitettua varsinaisella peliajalla. Kokeilin myös TPSää ilman mitään riidejä mistään ja nyt ne ovat 2-0 tappiolla ensimmäisen erän jälkeen.

Eurooppa liigan karsinnoista lähtee omalle lapulle ainakin Rosenborg 4,00 kertoimella. Vieraissakin tuli 0-1 voitto Ajaxista.

Toinen kohde mitä pohdin on Panathinaikos. Helvetin epätodennäköistähän se on että he voittaisivat Athletico Bilbaon mutta antaisin mä niille yli tuon 10 pinnaa mitä esim bet365 arvioi. Ei Athletico Bilbao kuitenkaan mikään huippujengi ole.

Kolmas single voisi olla Zenit-1. Vieraissa tuli 1-0 tappio Utrechtille ja oletan että Zenit lähtee hakemaan jatkopaikkaa varsinaiselta peliajalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom