Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko tulla tänne hehkuttamaan päivän Valio-liiga peliä Arsenal - Everton! Nyt on sen verran ilmaista rahaa tarjolla, että koitetaan saada tämä mun säälittävän huonosti alkanut pakkiksella vihjailu vähän voitollisempaan suuntaan. Jos tänään ei tuu rahaa, niin ikinä en enää tänne kirjoita, lopetan vedonlyönnin ja rupean etsimään oikeita töitä...

1,75-1,80 kertoimia saa maailmalta:

Ensimmäinen erä alle 1,25 maalia
ottelussa alle 3 maalia

Muut ovat hehkuttaneet juuri tuota yli 2,5 maalia Arsenal-Evertoniin.. Tiedä sitten, itse en aio koko peliin edes koskea..

Yölle Winnipeg & Islanders!

Pakko tulla tänne hehkuttamaan päivän Valio-liiga peliä Arsenal - Everton! Nyt on sen verran ilmaista rahaa tarjolla, että koitetaan saada tämä mun säälittävän huonosti alkanut pakkiksella vihjailu vähän voitollisempaan suuntaan. Jos tänään ei tuu rahaa, niin ikinä en enää tänne kirjoita, lopetan vedonlyönnin ja rupean etsimään oikeita töitä...

1,75-1,80 kertoimia saa maailmalta:

Ensimmäinen erä alle 1,25 maalia
ottelussa alle 3 maalia

Minkälaisia töitä meinaat hakea:D?..no vitsi,samoilla linjoilla tuon kohteen kanssa olen..

Minkälaisia töitä meinaat hakea:D?..no vitsi,samoilla linjoilla tuon kohteen kanssa olen..

Heh, enpäs ole noin pitkälle vielä ajatellut, sen verran vahva tunne tästä! Tosin normaali panostuksella tähän lähden, että mahdolliset häviöt saa kyllä kuitattua taas yön NBA peleillä...

^ Samoilla linjoilla !

Yön änärit meni kutakuinki suunnitelmien mukaan ja Islanders -2,5 piti sekin. Tänää Pens ja Boston + jotai kuha ehtii katella paremmin

ÄSSÄT - tappara under 4,5 näyttää astetta paremmalta kun nyt peli vasta 3-1 ja viimene erä edessä :D MUTTA..ÄSSÄT -2,5 näyttää paremmalta kun hyvältä !

Fakin jea! Pitkästä aikaa iso voitto kun vitutuspäissäni ässät-1,5 tuli vedettyy isolla 3 kertsillä. Yöksi pienellä det, boston-1,5 ja ana-1,5 singleinä.

Pingviinit toi osan omista jo takas.. Tänään kova kierros NHL:ssä.
Rangers & Winnipeg tuplaa ja ehkä jotain tasotustakin.. Montreal kokeiluun..
Suomi-Sveitsi ?
Suomi pelasi paljon paremman pelin Norjaa vastaan, Sveitsillä mennyt harjoitusottelut hyvin mm. 2 voittoa Venäjästä, mutta viimeksi Ranskalta turpaan..

Washington vähintään kahella maalilla ja columbuksen yhden maalin voitto. Sit vois varatakin ulkomaan matkan.. Toivotaan, toivotaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom