Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossa leikittelin usealla sivustolla kertoimien kanssa ja seurailin muutamaa vedonlyönti sivua samalla. Löin ihan vahingossa kärppien,jokereiden, la:n ja huomisen bluesin -1,5 kohteet tuplana ja triplana!!! Vittu ja toisen kerran vittu. Mietin viellä siinä kun klikkasin että hyväksy että ompa ihan eri sivu kun mille äsken otin vetoja. No sinne meni. Ei pitäs tehdä väsyneenä ja viellä kolmiolääkkeen alaisena näitä. Varsinkin tuo kärpät on sellainen mihin ei ole uskoa ja onhan tuo tapparakin aika hyvin pelannut. On ainakin jännitystä illaksi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^ Okei. Oon pelannu pitkävetoa (myös lätkää järjestelmillä) Veikkaukselle siitä asti kun sitä on pystyny joten ilmeisesti ollu hyvää tuuria kun ei koskaan (pelipäivinäkään jätetyissä) oo ollu mitään merkkejä suljettu

Vittu saatana. Yritin pelata illan SM-liigapelejä trio-järjestelmällä, mut ei millään onnistunu. Myyjä yrittää ja yrittää ja sit tulee toinenkin avuks ja soittaa Veikkaukselle. Tasapelit on tältä illalta "loppuunmyyty" :wtf: Kyllähän noita kertoimia usein pudotetaan jos tiettyjä merkkejä pelataan liikaa, mut nyt oli suljettu ihan urakalla

Vittu saatana osa 2.

Sain eilen kuitenkin tehtyä rivin osittain tasotuskohteita käyttäen ja "yllättäen" se sit jäi yhdestä maalista kiinni :jahas:

Liitteet

• pitkäveto.JPG
    pitkäveto.JPG
    17,6 KB · Katsottu: 1 219
Columbus, Detroit, Ottawa, Penguins, Devils, Blues

Pistetääs tännekki jotain:

NJD-Ottawa 1, 5% kassasta
Anaheim-CBJ 1, 3% kassasta

Njd petti, onneksi 1,5% torontolle toi ees vähän lohtua.

Tänään:

Hifk -1 - Pelicans: 1, 1%
Arsenal - Bayern 2, 1%

Ässiä en erikseen pelaa koska buffalo - pingviinit 2 + ilves - ässät 2 tuplassa on kiinni 5% kassasta. Buffalo - pingviinit pelattiin jo sunnuntai iltana suomen aikaa joten nyt vain odotellaan että ässät tuo fyrkat kotia.

Eilen tuli vedettyä hirvee harava ja kaikki muuthan siellä on jo osunu, ainoastaan tämän päivän kalpa-hpk X odottaa osumistaan. Pitää pistää "safety" vetona 100€ X2 ja toivoa illalla hallilla että pääsee näkee jatkoaikaa..

Eilen tuli vedettyä hirvee harava ja kaikki muuthan siellä on jo osunu, ainoastaan tämän päivän kalpa-hpk X odottaa osumistaan. Pitää pistää "safety" vetona 100€ X2 ja toivoa illalla hallilla että pääsee näkee jatkoaikaa..

Mulla taas osu viime yön änärit oikein ja nyt kaikki riippuu että voittaako kalpa. Tein vedon yöllä kännissä sen suurempia analyyseja. Nyt taas ei tuo kalpan voitto kovinkaa paljoa vakuuta kun näin torstain peli ja olen muuten tätä peliäkin menossa hallille katsomaan.

Mulla taas osu viime yön änärit oikein ja nyt kaikki riippuu että voittaako kalpa. Tein vedon yöllä kännissä sen suurempia analyyseja. Nyt taas ei tuo kalpan voitto kovinkaa paljoa vakuuta kun näin torstain peli ja olen muuten tätä peliäkin menossa hallille katsomaan.

Hallilla "nähdään"!

Vedin safety vedoksi kumminkin 100€ kerholle. Sieltä saa sen 325€ lohtua jos ei "pääpotti" osu. Pitkästä aikaa tulis reilusti yli kilone jos x tulis..

Suosittelen vetämään tänään SAIPAA isolla.

+Eilen yli 40 torjuntaa ottanu ilves-vahti hubl luukulla. Piti ipaa eilen pystyssä.
+Ilveksen puolustus, hei cmoon käykää vaikka kattomassa. Mestis tasoa.
+Ilveksellä ei mitään pelattavaa enää.
+Saipa lähes parhaalla rosterilla.
+Saipalle äärimmäisen tärkeä peli ottaa 3 pistettä altavastaajaa vastaan taistelussa 3:sta pisteestä.
+Saipa pelasi eilen hyvin huippuvireistä ässää vastaan. Voittokaan ei olisi ollut vääryys saipalle eilen.

-Kestääkö saipa paineet, kun ruetaan olemaan jo lähellä oikeasti tärkeitä pelejä.
-Pelaaja materiaali eroja ei juuri suuntaan tai toiseen hyökkäyksen osalta.

Elämme jännittäviä aikoja, JYPin pitäisi maalata niin olis supermoniveto kiinni. Peliaikaa rapia 10 min jälellä.

Uuh jackpot olis ollu tulossa mutta tepsi ja saipa avas maalihanat viimesen kympin aikana. Yhellä rivillä vieläpä rääpäisin :D

screenshot.1.jpg

Runkkarin aikana tuntuu tulevan useamman kerran kaudessa tasurikierroksia ja oon funtsinut että pelaisi aina samalle lapulle tasurit kun on kolmen tai useamman ottelun kierros. Olispa hienoa jos jollain olisi edellisten kausien ajalta dataa, kuinka usein tuo sattuu kohalle. Kolmen ottelun kierroksellahan kerrointa tulis suunnilleen 70 ja neljän ottelun kierroksella kerroin lähemmäs kolme sataa.

Itekin tullut yleensä laitettua pari kertaa viikossa tasuri kierros tai siis neljää peliä. Viimeksi kun tuli neljä tasuria osui kolme ja tälläkertaa en tietenkään laittanut ollenkaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom