Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan laittaa pienellä tasurin varsinaiselle peliajalle ja nauttia ottelusta.
Sinne meni siivu kassasta.. Noh ei muutakuin kohti uusia vetoja ja pettymyksiä. Jos nuo yön MLB:t vaikka osuis.
Ja sit katseet kohti finaalia.. Mun mielestä Italia on pelannut vakuuttavammin kuin Espanja. Tällä hetkellä tarjotaan 2.60 kerrointa Italialle, että voittaa mestaruuden. Siihen vois tarttua ehkä, mutta pitää vielä seurailla miten nuo kertoimet lähtee tuosta kehittymään.
Jos sun mielestä italia on pelannut paremmin kuin espanja niin miten se sun papereissa oli pelannut huonommin ku saksa? ja kun kerroin eilen oli n. 4.75-4.90 niin olihan tossa ny ilmaa vitusti (joo joo oon italian kannattaja mut kuiteski) ? vaikka saksa olis eilen voittanutkin nii italian pelaaminen tolla kertoimella ei olisi ollut huono veto...mun päähän ei mahdu millä toi kerroin oli noin korkea...saksa korkeintaan pieni suosikki 2.10 ja italia 2.80 olis ollu lähempänä totuutta..
On se helppoa :kippis1:Tänään wimbledonin naisten turnauksessa:
williams - azarenka 1 @ 1.66 betfair
kerber - radwanska Lopputulos mikä tahansa muu kuin 2-0 @ 1.52 betfair.
Ajattelin kierrättää loput tuolta bet365 bonarista ihan vain vetämällä joka päivä sporttjänstenin ilmaistipsin. Pitkässä juoksussa voitollista kuitenkin, että pitäs olla ihan hyvä keino.
Tietysti jotain pikkuvetoja suomifutikseen, mlb jne, mutta aika pahasti näin kesällä joutuu vetämään peesi linjalla, kun oma tietämys löytyy lähinnä jääkiekosta.
Voihan sitä tietysti jotain itsekin kehitellä, mutta se taas vie aikaa kun tutkii tilastoja ja näin kesällä tuntuu, että ei ehdi/jaksa.