Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilisen tasuri pettymyksen jälkeen vedetään omat, vieraat, lainatut ja varastetut Saksalle. Luotto on yhtä kova kuin -41 Operaatio Barbarossaan...

Tappiot kärsitty, mitäköhä finaalilappuun..

Jos kertoimet menee yhtä törkeesti ku tähän peliin nii pitää melkei italialle laittaa..
Saksa kyl hallitsi tätä peliä mut italian puollustus oli loistava.. vai luottasko espanjaan..

Sinne meni siivu kassasta.. Noh ei muutakuin kohti uusia vetoja ja pettymyksiä. Jos nuo yön MLB:t vaikka osuis. :rolleyes:

Ja sit katseet kohti finaalia.. Mun mielestä Italia on pelannut vakuuttavammin kuin Espanja. Tällä hetkellä tarjotaan 2.60 kerrointa Italialle, että voittaa mestaruuden. Siihen vois tarttua ehkä, mutta pitää vielä seurailla miten nuo kertoimet lähtee tuosta kehittymään.

Finaali. Lyöppä vetoa et Supermario jatkaa kikkailua, niin Espanjan joukkue jyrää. Mutta veikkaappa Espanjaa, niin supermario vetää hattutempun tai jotain....
Taidan laittaa pienellä tasurin varsinaiselle peliajalle ja nauttia ottelusta.

Yleisurheilun em pituushyppy: R. Ollikainen vs T. Evilä 1 @ 1.68 unibet.

Roni Ollikainen on nuori jamppa joka vetäisi vastikään 832cm pituisen hypyn, joka olis ollut maailmantilaston kolmonen jos tuulta olisi ollut muutama kymmenys vähemmän. Potentiaalia siis löytyy hyvänä päivänä helvetisti. Evilällä tuntuu nykyään olevan varastossa ainoastaan suuret puheet ja huonot hypyt. Nuff said.

Sinne meni siivu kassasta.. Noh ei muutakuin kohti uusia vetoja ja pettymyksiä. Jos nuo yön MLB:t vaikka osuis. :rolleyes:

Ja sit katseet kohti finaalia.. Mun mielestä Italia on pelannut vakuuttavammin kuin Espanja. Tällä hetkellä tarjotaan 2.60 kerrointa Italialle, että voittaa mestaruuden. Siihen vois tarttua ehkä, mutta pitää vielä seurailla miten nuo kertoimet lähtee tuosta kehittymään.

Jos sun mielestä italia on pelannut paremmin kuin espanja niin miten se sun papereissa oli pelannut huonommin ku saksa? ja kun kerroin eilen oli n. 4.75-4.90 niin olihan tossa ny ilmaa vitusti (joo joo oon italian kannattaja mut kuiteski) ? vaikka saksa olis eilen voittanutkin nii italian pelaaminen tolla kertoimella ei olisi ollut huono veto...mun päähän ei mahdu millä toi kerroin oli noin korkea...saksa korkeintaan pieni suosikki 2.10 ja italia 2.80 olis ollu lähempänä totuutta..

Jos sun mielestä italia on pelannut paremmin kuin espanja niin miten se sun papereissa oli pelannut huonommin ku saksa? ja kun kerroin eilen oli n. 4.75-4.90 niin olihan tossa ny ilmaa vitusti (joo joo oon italian kannattaja mut kuiteski) ? vaikka saksa olis eilen voittanutkin nii italian pelaaminen tolla kertoimella ei olisi ollut huono veto...mun päähän ei mahdu millä toi kerroin oli noin korkea...saksa korkeintaan pieni suosikki 2.10 ja italia 2.80 olis ollu lähempänä totuutta..

Joo no olihan tuo Italian kerroin ylikerroin, mutta en jaksanut uskoa Italian mahdollisuuksiin Saksaa vastaan. Pidin Saksaa selvänä suosikkina voittamaan koko turnauksen ja on myönnettävä, että tuota eilistä peliä tuli katsottua pienten saksa lasien takaa..

Tiukka pelihän tuosta finaalista tulee ja sen voi viedä kumpi vaan, mutta jos mietitään välierä matseja niin ehkä Italia on ollut hivenen vakuuttavampi.

Jos välierät koostuvat joukkueista Portugali, Saksa, Italia ja Espanja niin varsinkin Italian ja Portugalin vahvat otteet mukaanlukien niin ei pareista huolimatta yli 3 kertoimia pitäisi edes näkyä. Huomiselle hasardiliigaa Mypa, Jaro, Lahti, VPS, TPS herjalappuja.

Wimbledon 2012 voittaja Novak Djokovic 1.8 saatanan isolla. Kun Federerillä on ongelmia selän kanssa, niin tämä alkaa näyttämään ihan läpihuutojutulta Nolelle. Kunhan Federer kaatuu, niin finaalissa todennäköisesti vastassa skotti Murray, josta ei ole nurmikentällä Djokovicin kaatajaksi.

Tänään wimbledonin naisten turnauksessa:
williams - azarenka 1 @ 1.66 betfair
kerber - radwanska Lopputulos mikä tahansa muu kuin 2-0 @ 1.52 betfair.

Rahat meni EM-kisoihin :D Pari euroa jäi tilille ja nyt olen parilla betsillä saanut jo muutaman euron lisään. Jos nyt tuonne kymppiin asti saan nostettua, niin sitten voi taas katsella.

Ajattelin kierrättää loput tuolta bet365 bonarista ihan vain vetämällä joka päivä sporttjänstenin ilmaistipsin. Pitkässä juoksussa voitollista kuitenkin, että pitäs olla ihan hyvä keino.

Tietysti jotain pikkuvetoja suomifutikseen, mlb jne, mutta aika pahasti näin kesällä joutuu vetämään peesi linjalla, kun oma tietämys löytyy lähinnä jääkiekosta. :)

Voihan sitä tietysti jotain itsekin kehitellä, mutta se taas vie aikaa kun tutkii tilastoja ja näin kesällä tuntuu, että ei ehdi/jaksa.

Ajattelin kierrättää loput tuolta bet365 bonarista ihan vain vetämällä joka päivä sporttjänstenin ilmaistipsin. Pitkässä juoksussa voitollista kuitenkin, että pitäs olla ihan hyvä keino.

Tietysti jotain pikkuvetoja suomifutikseen, mlb jne, mutta aika pahasti näin kesällä joutuu vetämään peesi linjalla, kun oma tietämys löytyy lähinnä jääkiekosta. :)

Voihan sitä tietysti jotain itsekin kehitellä, mutta se taas vie aikaa kun tutkii tilastoja ja näin kesällä tuntuu, että ei ehdi/jaksa.

Ainiin ja tottakai formuloihin pitää vetoja laittaa. Sitä tullut seurattua kokoikä. :)

Saatana tuota Djokoa. Näyttää välillä aivan umpipaskalta. Tai sitten Federerin hyvyyttä, tiedä sitten. Livessä tuli vedettyä pienellä federeriä. Sais edes hieman rahoja takaisin, jos Nole ei nouse suosta enää ylös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom